۳۲۹۹۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اوجاقی: تمایل دارم مربی تیم ملی ووشو شوم

گزینه مربیگری تیم ملی ووشو جوانان گفت: تا به این لحظه هنوز به صورت رسمی در مورد مربیگری من در تیم ملی جوانان حکمی ابلاغ نشده است

خبرگزاری فارس: مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان جهان در حالی اواخر شهریورماه به میزبانی بلغارستان برگزار خواهد شد که تیم ملی ایران نیز در این رویداد حضور خواهد داشت. طبق تصمیمات مسئولان فدراسیون ووشو، هدایت تیم ملی جوانان در این رویداد برعهده مربی چینی است و گویا امیر اوجاقی نیز به عنوان مربی تیم ملی کنار ملی پوشان حضور خواهد داشت.

امیر اوجاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد مربیگری احتمالی خود در تیم ملی جوانان، گفت: تا به این لحظه هنوز به صورت رسمی در مورد مربیگری من در تیم ملی جوانان حکمی ابلاغ نشده است. ابتدا باید زمان انتخابی تیم ملی مشخص شود و پس از آن اسامی کادر فنی تیم ملی اعلام شود.

وی در ادامه عنوان کرد: مسابقات جهانی در رده جوانان قرار است ۱۰ مهر‌ماه به میزبانی بلغارستان آغاز شود. طبق تصمیم مسئولان فدراسیون هدایت تیم ملی بر عهده مربی چینی است و احتمالا بنده نیز به عنوان مربی تیم ملی کنار ملی پوشان حضور خواهم داشت.

گزینه مربیگری تیم ملی جوانان ووشو در پایان، عنوان کرد: بنده تمایل دارم که مثل سال گذشته به عنوان مربی تیم ملی در کنار ووشوکاران حضور داشته باشم. اتفاقا فعالیت در کنار مربی چینی تجربه خوبی است و باعث می‌شود تا از ریزه کاری‌ها و فنونی که آنها در عرصه مربیگری استفاده می‌کنند بهره‌مند شوم. به نظرم فعالیت کنار مربی چینی فرصت خوبی برایم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج