۳۳۰۲۷۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

صدیقی: برخی مقابل آمریکا دست بالا بردند

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی اقتصاد مقاومتی را عرصه‌ جهاد خواند و اذعان داشت: عده‌ای مزه‌ جهاد و شهادت را نمی دانستند که دستشان در مقابل آمریکا بالا رفت، امروز نسل جوان به مانند دوران جنگ وارد عرصه جهاد اقتصادی شوند و با ایمان به خدا اقتصاد کشور را سامان دهند.

پایگاه خبری انتخاب: حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان این‌که اگر دولت خود را با برجام و مذاکره مشغول نمی کرد، فتوحات و موفقیت های منطقه ای و اقتصادی فراوانی به دست می‌آورد، گفت: برخی از مدیران، ده‌ها شرکت اقتصادی داشته و فرصت و حوصله اجرای اقتصاد مقاومتی را ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران، در مسجد کریمخان تبریز با بیان اینکه عزت ما ریشه در جریان عاشورا دارد، اظهار داشت: ما از کربلا و مکتب حسین عزت و اقتدار خود را کسب کرده ایم.

وی با اشاره به به ذکر مکرر وصف عزیز در شأن خداوند متعال، عزت را طبق قرآن کریم مخصوص خدا، پیامبر و مومنان دانست و اذعان داشت: عزیز ماندن مؤلفه ها و شرایطی دارد که باید رعایت شود، این مؤلفه ها اگر حفظ شود عزت و اقتدار کشور تضمین می شود.

امام جمعه موقت تهرات با بیان اینکه ولایت فقیه از جمله مؤلفه های عزت و اقتدار کشور است، خاطرنشان کرد: خداوند متعال به برکت خون شهدا و ولایت فقیه به ما عزت بخشید و ما به وسیله نهضت و فرهنگ حسینی عزت پیدا کردیم، علت اینکه مشروطیت سر از رضاخان درآورد اینست که ولایت در متن آن نبود.

وی ولایت فقیه را مانند ریسمانی که تمام دانه های انقلابی در جهان را به هم متصل کرده دانست و تصریح کرد: شوروی با تمام قدرتش نتوانست در مقابل انقلاب مخملی قد علم کند اما ولایت فقیه، فتنه مخوف و خطرناک ۸۸ را که به مراتب سنگین تر از فروپاشی شوروی بود، خنثی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی عربستان را به جهت نبود ظرفیت های درونی، ذلیل ابدی خواند و ادامه داد: اگر امروز یک دولت حماسی داشتیم و خود را با برجام و مذاکره مشغول نمی کردیم، فتوحات و موفقیت های منطقه ای و اقتصادی انقلاب به مراتب بیشتر از وضعیت فعلی بود.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال از میان بردن مؤلفه های قدرت کشور است، تأکید کرد: اگر در گذشته در دانشگاه‌ها به ولایت فقیه اهانت می شد، امروز به جهت خوشبینی مسؤولان دولتی به آمریکا، به همه دین و اهل بیت(ع) جسارت می شود، دولت ما دولت بی دینی نیست اما از دولت راضی نیستیم.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به ظرفیت عظیم جوانان، خاطرنشان کرد: دشمن برای نسل جوان دام خاصی تدارک دیده و به دنبال بی تفاوت کردن نسل جوان نسبت به دین و علم هستند، هیچ‌کس غیر از جوانان توان اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی را ندارد زیرا که برخی از مدیران، ده‌ها شرکت اقتصادی داشته و فرصت و حوصله اقتصاد مقاومتی ندارند.

وی اقتصاد مقاومتی را عرصه‌ جهاد خواند و اذعان داشت: عده‌ای مزه‌ جهاد و شهادت را نمی دانستند که دستشان در مقابل آمریکا بالا رفت، امروز نسل جوان به مانند دوران جنگ وارد عرصه جهاد اقتصادی شوند و با ایمان به خدا اقتصاد کشور را سامان دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج