۳۳۰۲۷۵
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

اینفوگرافی: بال در بال پرندگانِ ایران

«ایران از انواع آب و هوا و اقلیم برخوردار است. پرندگان ایران نیز میوه و محصول همین اقلیم‌های متفاوت هستند.» این جمله مقدمه‌ای برای ورود به اقلیم‌های متفاوت ایران و معرفی جاذبه پرنده‌نگری برای علاقه‌مندان به طبیعت و این شاخه از طبیعت‌گردی است.

وبسایت توریسم آنلاین: «ایران از انواع آب و هوا و اقلیم برخوردار است. پرندگان ایران نیز میوه و محصول همین اقلیم‌های متفاوت هستند.» این جمله مقدمه‌ای برای ورود به اقلیم‌های متفاوت ایران و معرفی جاذبه پرنده‌نگری برای علاقه‌مندان به طبیعت و این شاخه از طبیعت‌گردی است.

پرنده‌نگری از شاخه‌های گردشگری طبیعی است كه چند سال است در ایران رواج یافته و حتی پرنده‌شناس‌ها از سراسر جهان حاضر به پرداخت هزینه برای دیدار از پرندگان ایران هستند. حالا پیشنهاد می‌كنیم اگر علاقه‌مند به دیدار از هما، همان پرنده مشهور ایران كه هخامنشیان سرستون‌های غول‌پیكرش را در تخت‌جمشید به نشانه سعادت و قدرت برپا كردند‌، هستید به دامنه‌های كوه كركس سفر كنید و بدانید كه برای تماشای هما چندان نیازی به ارتفاع گرفتن ندارید و می‌توانید این پرنده را در صورت خوش شانسی در همان دامنه‌های كركس مشاهده كنید.

یا اگر می‌خواهید زاغ بور، همان پرنده باهوش و البته مشهور كارتن میگ‌ میگ ساخته كمپانی برادران وارنر را تماشا كنید به نقاط كویری ایران سفر كنید و ‌ زاغ بور را در بیابان‌های ایران ببینید و از دویدن آن لذت ببرید. البته این دو تنها پرندگان مشهور ایران نیستند كه گردشگران خارجی حاضرند برای تماشای آنها به كوه‌ها و كویرهای ایران بزنند و یك دل سیر از جاذبه‌های گردشگری كشور هم استفاده كنند.

بهترین زمان برای برگزاری برنامه‌های پرنده نگری در ایران، فصل بهار و پاییز است. نیمه اول فصل بهار و به ویژه اردیبهشت ماه زمانی است که پرندگان شروع به جفت یابی، لانه سازی و مراقبت از جوجه ها می‌کنند و در نتیجه به وفور دیده می‌شوند.

برای دیدن تصویر در اندازه بزرگتر بر روی آن کلیک کنید.
اینفوگرافی: بال در بال پرندگانِ ایران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج