۳۳۰۳۵۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عبدی: از پروین و دایی عذرخواهی می‌کنم

سخنگوی باشگاه پر‌سپولیس با ابراز ناراحتی از اتفاق رخ داده در جشن پایان فصل این باشگاه از علی پروین و علی دایی عذرخواهی کرد.

خبرگزاری ایسنا: حسین عبدی درباره وضعیت باشگاه پر‌سپولیس، اظها‌ر کرد: از ابتدا که کار را شروع کردیم فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم. در این میان نیز نقد‌هایی مطرح می‌شد که برخی از این نقدها منصفانه و برخی دیگر غیرمنصفانه بوده است، اما با این حال ما همه صحبت‌ها را گوش کردیم زیرا بر این باور بودیم که می‌خواهیم با تلاش کاری کنیم که باشگاه رو به سوی پیشرفت حرکت کند.

وی افزود: از همان ابتدا با چالش‌های مدیریتی زیادی مواجه بودیم، اما به‌ هر‌ حال باید فصل را آغاز می کردیم و به همین دلیل اولویت‌مان را برای فصل نقل و انتقالات قرار دادیم. در تلاش بودیم که از لحاظ اقتصادی باشگاه را به یک تعادل برسانیم که همین اتفاق هم رخ داد و پس از تلاش های شبانه روزی که انجام دادیم توانستیم با یک اسپانسر خوب قرارداد خوبی را ببندیم تا باشگاه در طول فصل مشکل مالی نداشته باشد. اگر خاطرتان باشد در همان ابتدای فصل تعداد زیادی از هو‌اد‌ا‌ران مقابل باشگاه جمع شدند و نسبت به عملکردمان در فصل نقل و انتقالات انتقاداتی را مطرح کردند، اما به‌ هر‌ حال ما توانستیم ۸۰ - ۹۰ درصد خواسته‌های سرمربی تیم را اجرایی کنیم تا او بتواند به کارش ا‌د‌ا‌مه‌ بدهد. البته در طول فصل هم اتفاقات غیر منتظره‌ای نظیر درگذشت کاپیتان تیم ما، "هادی نوروزی" رخ داد که البته بازیکنان به شدت از این موضوع ناراحت شدند.

عبدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره این که آخرین جلسه هیات مدیره چه زمانی تشکیل شده است، خاطر‌ نشان کرد: آخرین جلسه هیات مدیره بیستم فروردین ماه برگزار شد و دیگر تا به امروز جلسه‌ای را برگزار نکرده‌ایم. همان روز هم من تازه از مسافرت آمده بودم و بلافاصله از فرودگاه به باشگاه رفتم تا در جلسه هیات مدیره حاضر شوم. ان‌شا‌ء‌الله به زودی جلسه هیات مدیره برگزار می‌شود و در آن جلسه خیلی از این مباحث را که در این مدت رخ داده است را بررسی خواهیم کرد.

سخنگوی باشگاه پر‌سپولیس در ادامه درباره برگزاری جشن پایان فصل به میزبانی باشگاه و همین طور ناراحتی پیشکسوتان نیز، عنوان کرد: برای حضور در این مهمانی یک روز قبل از آن با من تماس گرفتند و گفتند که فردا جشنی به مناسبت آخر فصل برگزار خواهد شد، اما با توجه به این که دیر مرا به این مهمانی دعوت کردند و من برای روز دوشنبه از قبل بر‌نامه‌ریزی کرده بودم نتوانستم در این مراسم حاضر شوم، اما پس از این که شنیدم فردی به تقلید صدای علی پروین و علی دایی پرداخت است واقعا ناراحت شدم. به نظر من از پیشکسوتانی همچون علی دایی و علی پروین از بزرگان باشگاه پر‌سپولیس هستند و باید احترامشان حفظ شود چه در مهمانی شخصی و چه در یک مهمانی رسمی اگر قرار باشد با تقلید صدای این افراد بخندیم کار کاملا زشتی رخ داده است. به نظر من ما نباید به یکدیگر بخندیم،‌ بلکه باید با هم بخندیم.

عبدی تاکید کرد: به اعتقاد من این جشن می‌توانست بزرگتر برگزار شود تا پیشکسوتان باشگاه هم به آن دعوت شوند. به نظر من جای پیشکسوتان باشگاه که بزرگان این باشگاه هستند در این جشن خالی بود. با توجه به این که اتفاقات رخ داده هم من به عنوان سخنگوی باشگاه پر‌سپولیس به طور رسمی از پیشکسوتان باشگاه از جمله علی دایی و علی پروین عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم که در آینده دیگر چنین موضوعاتی رخ ندهد. اگر هم لازم باشد خودم شخصا نزد این دو نفر خواهم رفت تا حضورا از آنها به خاطر اتفاقات رخ داده عذرخواهی کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج