۳۳۰۶۲۸
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

کارگردان جدید برای فیلم «گودزیلا ۲»

در حالی که دومین قسمت سری جدید مجموعه فیلم «گودزیلا» جلوی دوربین نرفته، گارت ادواردز کارگردان انتخابی فیلم از کارگردانی آن انصراف داد.

جام جم: در حالی که دومین قسمت سری جدید مجموعه فیلم «گودزیلا» جلوی دوربین نرفته، گارت ادواردز کارگردان انتخابی فیلم از کارگردانی آن انصراف داد.

کارگردان جدید برای فیلم «گودزیلا 2»

علت کناره گیری این فیلم ساز از کارگردانی قسمت دوم این درام دلهره آور، ترافیک جدول کاری او اعلام شده است. ادواردز قسمت اول سری جدید این مجموعه فیلم را در سال ۲۰۱۴ کارگردانی کرد. این فیلم در زمان نمایش عمومی، با استقبال بالای تماشاگران و منتقدان روبرو نشد. هم اکنون تهیه کنندگان «گودزیلا» درکمپانی برادران وارنر، به دنبال کارگردان مناسبی هستند تا او را جایگزین ادواردز کنند. فعلا نام هیچ فیلم سازی در این ارتباط مطرح نیست.

مدتی قبل اعلام شد زمان نمایش عمومی «گودزیلا ۲» هم تغییر کرده است. این فیلم که قرار بود برای سال ۲۰۱۸ اکران عمومی شود، تا زودتر از ماه مارس سال ۲۰۱۹ به نمایش عمومی درنمی آید. با توجه به اتفاقات اخیر در رابطه با این اکشن ترسناک، تحلیل گران سینمایی این نکته را مطرح می کنند که مجموعه فیلم گودزیلا، با بدبیاری همراه شده است.

این بحث ها در شرایطی ادامه دارد که کسی اطلاع زیادی از کم و کیف داستان قسمت تازه فیلم و نوع رویدادها و ماجراهای آن ندارد. فیلم نامه فیلم را مکس بورنشتاین نوشته است. تنها چیزی که تهیه کنندگان «گودزیلا ۲» گفته اند، حضور تعداد بیشتری هیولا در داستان فیلم و اکشن بازی بیشتر و جلوه های ویژه خیره کننده تر است. به نوشنه امپایر آنلاین، تا قبل از این قرار بود دومین قسمت «گودزیلا» با شروع فصل پائیز جلوی دوربین برود. انصراف ادواردز از کارگردانی فیلم، به معنی به تعویق افتادن زمان فیلم برداری فیلم هم هست. رسانه های گروهی در ارتباط با مشکلات پیش روی سازندگان «گودزیلا ۲»، نسبت به ساخته شدن آن در کوتاه مدت ابراز تردید می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد ایرانشهر

      سلام اخبار شما خیلی خوب می باشد
      باکمال تشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج