۳۳۰۶۴۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دفاع خالق هری پاتر از دونالد ترامپ

او در این زمینه منتقدانی را مثال می‌زند که آزادند تا کتاب‌های او را مروج شیطان‌پرستی میان کودکان بدانند و او نیز آزاد است درباره کارش توضیح دهد یا آن‌ها را احمق خطاب کند.

خبرآنلاین: او در این زمینه منتقدانی را مثال می‌زند که آزادند تا کتاب‌های او را مروج شیطان‌پرستی میان کودکان بدانند و او نیز آزاد است درباره کارش توضیح دهد یا آن‌ها را احمق خطاب کند.

دفاع خالق هری پاتر از دونالد ترامپ

جی‌کی رولینگ می‌گوید که با فعالیت برای ممنوعیت ورود دونالد ترامپ به بریتانیا مخالف است.

با وجود این‌که نویسنده «هری پاتر» تقریبا تمام سخنان ترامپ را اهانت‌آمیز می‌داند، اما او از حق ورود ترامپ به انگلستان و دیگر حقوق او حتی توهین‌کردن و متعصب بودن دفاع می‌کند.

رولینگ که در جشن ادبی سالانه انجمن قلم آمریکا در نیویورک صحبت می‌کرد، به نامه‌ای اعتراضی اشاره کرد با امضای هزاران نفر برای ممنوعیت دیدار ترامپ از انگلستان تهیه شده است.

با این‌که رولینگ نظرات ترامپ را توهین‌آمیز می‌داند، اما در عین حال دفاع از حق آزادی بیان برای ترامپ را برای استمرار آزادی بیان ضروری می‌داند. او در این زمینه منتقدانی را مثال می‌زند که آزادند تا کتاب‌های او را مروج شیطان‌پرستی میان کودکان بدانند و او نیز آزاد است درباره کارش توضیح دهد یا آن‌ها را احمق خطاب کند.

این نویسنده که برای فعالیت‌های خود در زمینه حقوق زنان و مبارزه با سانسور شناخته می‌شود، آزادی ترامپ را تضمینی برای آزادی خود می‌داند. او که برای دریافت جایزه پن/آلن ۲۰۱۶ به نیویورک رفته گفت: «اگر جریحه‌دار شدن احساس ما به ممنوعیت برای ترامپ منجر شود، دیگر از نظر اخلاقی حق نداریم با کسانی که فعالیت‌های ما موجب همین حس در آن‌ها می‌شود، مجادله کنیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج