۳۳۰۷۰۱
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

نام اندروید N را شما انتخاب کنید

گوگل وب‌سایتی را راه‌اندازی کرده است که تمام کاربران و طرفداران اندروید می‌توانند به آن مراجعه کرده و نام‌هایی که به‌نظرشان می‌تواند برای نسخه‌ی بعدی انروید جذاب باشد را پیشنهاد بدهند.

مجله دیجی کالا - وحید پولادی سوینی: یکی از بخش‌های کنفرانس گوگل که تعداد زیادی از کاربران ایرانی درباره‌اش هیجان‌زده بودند و می‌خواستند درباره‌ی آن بیش‌تر بدانند، درباره‌ی سیستم‌عامل جدید گوگل یا همان اندروید N بود. خیلی‌ها منتظر بودند تا ببینند گوگل در جریان این کنفرانس از نام جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل محبوب‌اش رونمایی خواهد کرد یا نه؟

نام اندروید N را شما انتخاب کنید

البته گوگل همه را در جریان کنفراس‌اش غافل‌گیر کرد و رسما خبر داد که قصد دارد وظیفه‌ی نام‌گذاری سیستم‌عامل‌اش را به عهده‌ی طرفداران گوگل و اندروید بگذارد. بر اساس اطلاعات منتشر شده گوگل وب‌سایتی را راه‌اندازی کرده است که تمام کاربران و طرفداران اندروید می‌توانند به آن مراجعه کرده و نام‌هایی که به‌نظرشان می‌تواند برای نسخه‌ی بعدی انروید جذاب باشد را پیشنهاد بدهند. در نهایت هم نامی که بیش‌ترین رای را کسب کند به‌عنوان برنده و به عنوان نام اندروید بعدی انتخاب خواهد شد.

در حدود دو ماه پیش گوگل رسما از اندروید N با قابلیت‌هایی مثل امکان نمایش محتوا در حالت دو قسمتی (SplitScreen)، افزایش طول عمری باتری و ایموجی‌های جدید رونمایی کرده بود. هم‌چنین در خبرها آمده بود که به‌احتمال بسیار قوی نسخه‌ی نهایی اندروید N به قابلیتی مشابه ۳D Touch در آیفون ۶s مجهز خواهد شد.

حالا می‌توانید با مراجعه به سایتی که گوگل برای جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل‌اش درنظر گرفته در نام‌گذاری آن نقشی کلیدی بازی کنید و چه بسا نامی که شما پیشنهاد داده‌اید به‌عنوان نام این سیستم‌عامل انتخاب بشود. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید در ابتدای فصل پاییز و احتمالا مهر ماه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      من امروز چندبار رفتم تو سایتش تا اسم انتخابیمو بنویسم ولی قبول نمی کرد. فک کنم با آی دی ایران مشکل داره یعنی مسدوده.

    • فاطمه عبدالله خانی

      عالییییییییییبیییییییییییییییییییی

    • علی

      .آره اسم رو نمی پذیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج