۳۳۰۷۴۲
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

عارف: قدرت ما را در مجلس دهم ببینید

رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح‌طلبان گفت:‌ به رقبایمان توصیه می‌کنیم که دست از تحلیل‌ها بردارند، تا هفته آینده صبر کنند و قدرت فراکسیون امید را در مجلس دهم ببینند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح‌طلبان گفت:‌ به رقبایمان توصیه می‌کنیم که دست از تحلیل‌ها بردارند، تا هفته آینده صبر کنند و قدرت فراکسیون امید را در مجلس دهم ببینند.

محمدرضا عارف عصر امروز به سخنانی در گردهمایی شوراهای اصلاح‌طلبان سراسر کشور در مرکز همایش های بین‌المللی نیایش برگزار شد با بیان اینکه اعتماد مردم به لیست امید مسئولیت اصلاح‌طلبان را بسیار سنگین کرده است گفت: حماسه ارزشمند خرداد ۹۲ برای حاکمیت اخلاق و عقلانیت در کشور انجام شد و مردم نیز مطالبه شان در جامعه رعایت همین ویژگی‌هاست.

وی با بیان اینکه باید ادامه دادن مسیر اسفند ۹۴ در دستور کار اصلاح‌طلبان قرار گیرد اظهار کرد: اولویت دادن به منافع ملی، گذشت از منافع حزبی، داشتن نگاهی عمیق نسبت به آینده و توجه به مطالبات مردم و اولویت کشور مواردی بوده که در نهایت منجر به ائتلاف امید شده است.

رئیس شورای اصلاح‌طلبان با بیان اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند که ائتلاف امید تا درب مجلس بوده است و نه پس از آن اظهار کرد: این روزها سخنانی به گوش می‌رسد که عده ای مطرح می‌کنند ائتلاف امید تا درب مجلس پایدار بوده است در حالیکه ائتلاف امید برای درون مجلس شکل گرفته و در آن پیگیری خواهد شد.

عارف ادامه داد: وظیفه کسانی که در لیست امید بوده اند این است که برای یک تعهد جمعی در زمینه پیگیری برنامه‌های فراکسیون امید در مجلس تلاش کنند و گفتن سخنانی مانند اینکه ائتلاف انجام شدو حالا تمام شد و رفت، درست بود.

وی با تاکید بر اینکه برای مقابله با مشکلات و مسائل اجتماعی و اقتصادی نیازمند شکل گیری فراکسیون های تخصصی متعدد در مجلس هستیم اظهار کرد: مردم باید به کار تک تک نمایندگان نظارت کنند و دوستانی که سخنانی مطرح می‌کنند و می‌گویند ائتلاف امید تا درب مجلس بوده است از بیان این سخنان دست بردارند.

رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح‌طلبان ادامه داد: ما برای این انتخابات و برای شکل گیری لیست امید و ائتلاف، هزینه های زیادی دادیم و کسانی را در لیست وارد کردیم که جوانان اصلاح‌طلب مدتها با ما قهر بودند چرا که شرایط ویژه آن دوران را به خوبی درک نکرده بودند اما بهتر است کسانی که می خواهند صحبت از پایان یافتن ائتلاف امید کنند باید با مردم رفتاری صادقانه داشته باشند و بگویند ما پیشنهاد ائتلاف داریم اما الان کارمان پیش افتاده و دیگر نیازی به ائتلاف نداریم.

رئیس موقت فراکسیون امید مجلس دهم هم‌چنین با اشاره به نخستین جلسه فراکسیون امید که طی روزهای اخیر برگزار شد، اظهار کرد: پیش‌بینی ما از حضور نمایندگان با توجه به شرایط زمانی و اطلاع رسانی که انجام شده بود حدود ۹۰ تا ۹۵ نفر بود اما تشکر می کنم که ۱۰۵ نفر از نمایندگان در این جلسه حضور داشتند.

عارف در واکنش به تحلیل‌های برخی از رسانه‌ها درباره کاهش نمایندگان حامی فراکسیون امید در مجلس اظهار کرد: بعضی‌ها می‌آیند و تحلیل‌هایی می‌کنند و مبنای تحلیل خود را عددسازی هایی که نادرست هستند قرار می‌دهند، اما مبنای کار ما در فراکسیون امید رعایت اخلاق است.

وی ادامه داد: ما برای رسیدن به قدرت از اخلاق عبور نمی‌کنیم و به طور دقیق تعداد نفرات حضور یافته در جلسه فراکسیون را اعلام کردیم اما به رقبایمان نیز می گوییم که فعلا صبر کنند و دست از تحلیل کردن بردارند و اجازه دهند که در هفته آینده مجلس تشکیل شود تا در آن زمان قدرت فراکسیون امید را در مجلس ببینند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دعوا ظاهری رو تمام کنید میانسالی داره میاد هنوز همونیم

    • بدون نام

      کار
      خونه
      ازدواج
      سرگرمی
      میوه امید چه فصلیه
      حال خوب

    • سیدحسین

      قربانی این جر و دعواهای سیاسی و این بازی ها، فقط مردم هستند.

    • بدون نام

      آقای عارف ✌✌✌✌✌

    • بدون نام

      نه باباااااا، راست میگی؟؟؟؟؟ جون من؟؟؟؟؟؟ خخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج