۳۳۰۹۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نوراللهی: از بازیکنان جدید ترسی ندارم

هافبک جوان پرسپولیس گفت: طبیعی است که پرسپولیس به دنبال جذب بازیکن باشد و قطعا کادر فنی هم دنبال بهترین هاست و من هم از رقابت ترسی ندارم.

خبرگزاری فارس: هافبک جوان پرسپولیس گفت: طبیعی است که پرسپولیس به دنبال جذب بازیکن باشد و قطعا کادر فنی هم دنبال بهترین هاست و من هم از رقابت ترسی ندارم.

احمد نوراللهی در خصوص عدم قهرمانی تیمش در لیگ برتر پانزدهم گفت: همه تلاشمان را به کار بستیم تا جام را به هواداران و روح هادی عزیز هدیه بدهیم ولی متاسفانه در گل شماری کم آوردیم و شرمنده شدیم.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا بعد از درخشش در دربی نیمکت نشین شد و دلیل این موضوع از نظر او چه بوده ادامه داد: من وظیفه دارم خوب تمرین کنم و سرمربی هم حق دارد به صلاحدید نگاه فنی خودش ترکیب را انتخاب کند. من به نظر و انتخاب برانکو احترام می‌گذارم و با دیدگاه حرفه ای به آن نگاه می‌کنم. این موضوع به نظرل برانکو بر می‌گردد و من به این تصمیم سرمربی‌ام احترام می‌گذارم.

نوراللهی پیرامون وضعیت فصل بعد و قراردادش تصریح کرد: یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و با توجه به اینکه دانشجو هستم مشکلی برای همراهی پرسپولیس ندارم.

در فهرست احتمالی خرید پرسپولیس نام برخی هافبک های هم پست نوراللهی دیده می‌شود. این بازیکن در این‌باره اظهار داشت: این هم به انتخاب کادر فنی بر می‌گردد و من نمی توانم اظهار نظر کنم. قطعا کادر فنی دنبال بهترین هاست و من هم از رقابت ترسی ندارم.

نوراللهی درباره رفتن دوست صمیمی اش مهدی طارمی به کشورهای خارجی و اینکه این بازیکن دیگر در پرسپولیس حضور نخواهد داشت تصریح کرد: مهدی فصل خیلی خوبی را پشت سرگذاشت و طبیعی است که با پیشنهادات خوبی هم مواجه شود. به هر حال خود او بهتر می داند چه تصمیمی بگیرد و من نمی‌توانم در این باره نظری بدهم. او پرسپولیس را دوست دارد. اواخر فصل قبل یک شب نماینده باشگاه القادسیه کویت به منزل مهدی آمد تا کار انتقال وی به آن تیم را نهایی کند اما او به عشق پرسپولیس ماند و این فصل خیلی خوب هم کار کرد. امیدوارم هر تصمیمی که می‌گیرد موفق باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج