۳۳۱۴۶۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پهلوانان ایرانی اشک مربی روس را در آوردند

مربی خوزستانی تیم‌ملی کشتی فرنگی می‌گوید، کشتی‌گیران ایرانی در فینال برابر روسیه آن‌قدر خوب کار کردند که اشک سرمربی تیم‌ملی روسیه در آمد.

خبرگزاری ایسنا: مربی خوزستانی تیم‌ملی کشتی فرنگی می‌گوید، کشتی‌گیران ایرانی در فینال برابر روسیه آن‌قدر خوب کار کردند که اشک سرمربی تیم‌ملی روسیه در آمد.

ایرج اسفندیاری‌فر در گفت‎و‎گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خوزستان، در خصوص قهرمانی تیم‌ملی در مسابقات جام‌جهانی، اظهارکرد: خدا را شکر بازیکنان‌مان خوب کشتی گرفتند و آن‌چه مدنظر بود، محقق شد و شاهد کشتی‌های خوبی بودیم.

وی در خصوص دیدار فینال و برد قاطع تیم‌ملی ایران برابر روسیه نیز گفت: تیم‌ملی روسیه واقعا خوب بود ولی آن‌قدر بازیکنان ما خوب کشتی گرفتند که اشک سرمربی تیم‌ملی روسیه را در آوردند و با قهرمانی‌شان باعث خوشحالی مردم شدند.

مربی تیم‌ملی کشتی فرنگی افزود: تمام ۱۶ کشتی‌گیر تیم‌ملی خوب بودند و در چهار مسابقه‌ای که در جریان این رقابت‌ها داشتیم، تنها متحمل دو باخت شدیم که به نظرم این باخت‌ها هم حق‌مان نبود و ما خوب کشتی گرفتیم.

وی بیان کرد: ‌من در همین رقابت‌ها کشتی‌های تیم‌ملی روسیه را برابر قزاقستان دیده بودم و فکر نمی‌کردم روسیه بتواند قزاقستان را که چندین قهرمان در ترکیب خود داشت، این‌قدر راحت شکست دهد. در فینال هم که ما رو در روی روسیه قرار گرفتیم، خدا را شکر کشتی‌گیران‌مان از نظر روحی - روانی و بدنی خیلی سرحال و شاداب بودند و بسیار خوب کشتی گرفتند.

اسفندیاری‌فر ادامه داد: آقای "بنا" نیز از نتیجه به دست آمده خیلی خوشحال بود. در کل خوزستانی‌های تیم‌ملی و دیگر کشتی‌گیریان تیم، خیلی خوب بودند و اصلا کشتی‌گیر ضعیف نداشتیم.

وی درباره آمادگی تیم‌ملی برای حضور در المپیک، عنوان‌کرد: ‌فضای المپیک متفاوت و ویژه است و کشتی‌گیران باید از نظر روحی - روانی و بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار داشته باشند و تمام این‌ها مستلزم کمک مسوولان ورزش است تا شرایط بازیکنان از نظرر روحی - روانی، آرمانی باشد و بتوانند کشتی‌های خوبی بگیرند و در نهایت آن‌چه مردوم می‌خواهند رقم بخورد.

مربی تیم‌ملی کشتی فرنگی در خصوص مشخص شدن ترکیب تیم‌ملی جهت حضور در المپیک نیز گفت: ‌ان‌شاءالله دو سه هفته پیش از این رقابت‌ها، ترکیب اصلی اعلام خواهد شد تا هم حس رقابت بین بازیکنان باشد و همین این‌که تا دقیقه ۹۰ ببینیم شرایط بدنی بازیکنان به چه صورت است، چرا که ممکن است بازیکنی که در حال حاضر در شرایط بدنی خوبی به سر می‌برد تا دو ماه دیگر به این صورت نباشد یا برعکس. یکی دو تورنمنت هم پیش‌رو داریم که می‌توانند وضعیت را مشخص کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج