۳۳۱۴۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حق بیرانوند؛ گلر اول تیم ملی است

کارشناس فوتبال ایران گفت: مظاهری و بیرانوند را آماده‌تر از بقیه می‌دانم، این موضوع را هم بدون تعصب و با کارشناسی فنی اعلام می‌کنم که این دو دروازه‌بان شرایط بهتری دارند و حقشان است که در درون دروازه تیم ملی بایستند.

خبرگزاری فارس: کارشناس فوتبال ایران گفت: مظاهری و بیرانوند را آماده‌تر از بقیه می‌دانم، این موضوع را هم بدون تعصب و با کارشناسی فنی اعلام می‌کنم که این دو دروازه‌بان شرایط بهتری دارند و حقشان است که در درون دروازه تیم ملی بایستند.

منصور رشیدی درباره دروازه‌بانان دعوت شده به تیم ملی فوتبال گفت: از اینکه دروازه‌بانی مانند رشید مظاهری به تیم ملی دعوت شده بسیار خوشحالم چون او دروازه‌بان آینده‌داری است و در گذشته نیز از شاگردان خود من محسوب می‌شده ضمن اینکه در رقابتهای اخیر ذوب‌آهن بخصوص در دیدارهای آسیایی این تیم مظاهری بسیار عالی کار کرده است و به حق به اردوی تیم ملی دعوت شد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر محمدرضا اخباری هماهنگی لازم را با خط دفاعی نداشت و معتقدم که او باید بهتر از اینها عمل کند. هرچند که او هم جوان و آینده‌دار است. همچنین بیرانوند دروازه‌بانی به شمار می‌رود که از امیدهای اصلی فوتبال ایران است و می‌توان حساب زیادی را روی وی باز کرد.

رشیدی گفت: علیرضا حقیقی هم دیگر گلر دعوت شده به تیم ملی است که ما آشنایی زیادی با او نداریم چرا که اخبار و فیلم‌های بازی‌های او خیلی در رسانه‌های ایران مورد انعکاس قرار نگرفته و از این لحاظ ما از وضعیت فنی و جسمانی او بی‌اطلاع هستیم. البته چون انتخاب شده این موضوع نشان می‌دهد که حتماً کی‌روش از وضعیت او مطلع است.

کارشناس فوتبال ایران درمورد شرایط حقیقی یادآور شد: این بازیکن ۲ شب پیش در دیدار فینال جام حذفی پرتقال مقابل بنفیکا ۶ گل دریافت کرد اما باز هم تاکید می‌کنم چون این بازی پخش نشد نمی‌توان اظهار نظر کرد که او روی گل‌ها مقصر بوده یا نه و یا اینکه وضعیت آمادگی‌اش به چه شکلی بوده است. البته حقیقی در تیم‌های امید و ملی از شاگردانم بوده و با او هم کار کرده‌ام. حقیقی بازیکنی است که اگر به درستی تمرین کند و بتواند خودش را روی فرم قرار دهد گلر خوبی است و می‌توان روی او هم حساب باز کرد.

وی ادامه داد: با همه این تفاسیر نظرم روی بیرانوند از سایر گلرها بیشتر مثبت است چون چندین سال با او کار کرده‌ام و حتی در آن سالهایی که او در رده سنی امید بود به استقلالی‌ها پیشنهاد دادم تا بیرانوند را جذب کنند و همان موقع گفتم می‌نویسم و تعهد می‌دهم که بیرانوند می‌تواند سالها دروازه استقلال را بیمه کند که این اتفاق محقق نشد. در واقع نمی‌دانم چه دست‌هایی در استقلال در کار است و آنها چه کار انجام می‌دهن و من از این موضوع بی‌خبرم.

رشیدی درباره اینکه در بین این ۴ دروازه‌بان کدامیک باید گلر اول تیم ملی باشد، گفت: قطعاً هرکدام که آماده‌تر و بهتر است باید در چهارچوب دروازه‌ قرار بگیرد اما من مظاهری و بیرانوند را آماده‌تر از بقیه می‌دانم، این موضوع را هم بدون تعصب و با کارشناسی فنی اعلام می‌کنم که این دو دروازه‌بان شرایط بهتری دارند و حقشان است که در درون دروازه تیم ملی بایستند. آنها در باشگاه‌هایشان نیز عالی عمل کرده‌اند.

وی گفت: شاید عدم اطلاع‌رسانی در مورد وضعیت حقیقی و پخش نشدن بازی‌های او در روندی که داشته تاثیر منفی ایجاد کرده و همین موضوع شاید او را از چهارچوب دروازه تیم ملی هم دور کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج