۳۳۱۶۱۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

حمیدرضا گرشاسبی:

طارمی باید به پرسپولیس افتخار کند

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:پرسپولیس یک تیم بزرگ است و خیلی ها در کمین این تیم هستند تا حاشیه درست کنند.

کاپ: عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:پرسپولیس یک تیم بزرگ است و خیلی ها در کمین این تیم هستند تا حاشیه درست کنند.

حمیدرضا گرشاسبی در گفت و گویی در رابطه با احتمال تغییرات در هیات مدیره پرسپولیس اظهار داشت: فعلا که خبری نیست و ما هم منتظر تصمیم وزارت ورزش هستیم. وزارتخانه به سجادی مسئولیت داده تا در آغاز هر فصل هیات مدیره استقلال و پرسپولیس را تعیین کند. باید دید که در روزهای آینده چه اتفاقی می افتد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا طاهری با وجود گذشت یک سال همچنان عنوان سرپرستی را به یدک می کشد و مدیرعامل نیست، عنوان کرد: این ۲ باشگاه به خاطر بحث واگذاری به وزارت اقتصاد و دارایی واگذار شدند که بازگشت مجدد آنها به وزارت ورزش کمی طولانی شده است.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره بحث ماندن یا رفتن طارمی تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس نامش بزرگ است و بازیکنان بزرگی هم در آن بازی می کنند. مهدی طارمی این فصل خیلی خوب کار کرد و معلوم است که دیده می شود. او باید درست تصمیم بگیرد که چطور به سمت اوج حرکت کند. شاید خیلی ها قبلا در شرایط فعلی او بودند اما افول کردند و نتوانستند راه به جایی پیدا کنند. طارمی باید با افرادی مثل برانکو مشورت کند تا بتواند درست تصمیم بگیرد.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس آنقدر باشگاه بزرگی است که هر کسی می خواهد در آن بماند باید با عشق و علاقه توپ بزند. پس کسی را به زور نگه نمی داریم و اگر او می خواهد بماند، باید به حضورش در پرسپولیس افتخار کند. البته ما هر تصمیمی که طارمی بگیرد، کمکش می کنیم و الان هم تصورم این است که او هنوز تصمیم قطعی برای جدایی از پرسپولیس نگرفته است.

گرشاسبی در واکنش به حاشیه های به وجود آمده برای بیرانوند گفت: همانطور که گفتم پرسپولیس یک تیم بزرگ است و خیلی ها در کمین این تیم هستند تا حاشیه درست کنند. این فایل صوتی قطعا یک دسیسه است. هر فردی که در این دنیا بگویید، آدمی هست که بتواند عینا صدای او را تقلید کند تا کسی نفهمد. قوه قضاییه نیز به همین خاطر فایل صوتی را هیچ وقت قابل قبول نمی داند. این مسائل فقط شیطنت هایی است که اطراف پرسپولیس می شود، اگرچه ما از این فصل کارهای فرهنگی بزرگی انجام خواهیم داد. شاید در باشگاههای دیگر اتفاقات بدتر از این هم رخ داده اما زیاد نمی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره احتمال واگذاری نفت به یک باشگاه شهرستانی بیان داشت: بگذارید آنها تصمیمشان را بگیرند اما نظر نهایی را ما می دهیم. بر اساس یکسری شاخص ها باید این انتقال بررسی شود. دیدگاهی مثل توسعه و ارتقای فوتبال کشور را باید مدنظر داشته باشیم و بعد بررسی کنیم. این تیم بالای جدول بوده و جزو ۸ تیم آسیا رفته، پس نباید نابود شود.

وی در پایان در واکنش به شایعه دخالتش در انتخاب مدیرعامل استقلال گفت: من نه صحبتی در این باره کردم و نه چیزی شنیدم. افشارزاده کارش را انجام می دهد. البته من این شایعه را بررسی کردم و فهمیدم یک شیطنت بوده که برخی به خاطر منافعشان آن را به راه انداختند. کسی که دروغ بگوید، قطعا منافع دارد. امیدوارم خداوند به راه راست هدایتشان کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابراهیم

      راست میگی اخه باید افتخار کنید چون تیم کم طرف داریه پخش،مستقیم نداره پول نداره بازیکنان کم نام نشان داره حلا ده ساله قهرمان نشده افتخار کنید خدابش،خجالت نمیکشید با این حرفاتون

    • علی پرسپولیسی

      طارمی بازیکن بسیار خوب از لحاظ فنی و میتونم بگم بهترین در ایران، ولی باید تو رفتارش تجدید نظر کنه مثلا سر پنالتی تو دربی قهر کرد که اگه گل میشد سرنوشت قهرمانی شاید تغییر میکرد، یا بازی کردن در یک مسابقه معمولی در بوشهر که با جریمه باشگاه پرسپولیس همراه و باعث دلخوری طارمی شد و یا پیغام با واسطه برای نماندن در پرسپولیس، مگر دو سال پیش کسی طارمی رو میشناخت، به واسطه همین پرسپولیس معروف شد الان حاضر به صحبت مستقیم با باشگاه نیست، به نظرم حتما باید لژیونر بشه تا اخلاقش حرفه ای بشه اونجا ایران نیست بری تو تیمهای آماتور بازی کنه و کسی باهاش کار نداشته باشه، پرسپولیس برانکو امثال طارمی رو زیاد میتونه بسازه، البته با اخلاقتر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج