۳۳۱۸۰۷
۲۱ نظر
۵۰۰۲
۲۱ نظر
۵۰۰۲
پ

فعالیت آشکار و پنهان انتخاباتی احمدی‌ نژاد

احمدی‌نژاد پنجشنبه گذشته دومین نشست خود با وزرای سابق دولتش را در قالب نشست هم‌اندیشی گفتمان امام و رهبری برگزار کرد. جلسه اول این نشست سال گذشته برگزار شد که در آن به‌منظور جلوگیری از ورود خبرنگاران رسانه‌های غیرهمسو تمهیداتی اندیشیده شده بود.

روزنامه شرق: احمدی‌نژاد پنجشنبه گذشته دومین نشست خود با وزرای سابق دولتش را در قالب نشست هم‌اندیشی گفتمان امام و رهبری برگزار کرد. جلسه اول این نشست سال گذشته برگزار شد که در آن به‌منظور جلوگیری از ورود خبرنگاران رسانه‌های غیرهمسو تمهیداتی اندیشیده شده بود.

اگرچه اصرار دارند که تحرکاتش انتخاباتی نیست؛ اما نشانه‌ها عکس این را می‌گویند. سفرها و سخنرانی‌های رئیس دولت سابق در ماه‌های اخیر شدت گرفته است. بعد از سفر مازندران و کرمان در ماه گذشته، محمود احمدی‌نژاد دیروز به بهانه میلاد امام زمان (عج) عازم زنجان شد و در جمع مردم سخنرانی کرد‌.

شعارهایی که دیروز روی پلاکاردهای استقبال از احمدی‌نژاد نقش بسته بود، کاملاً شائبه انتخاباتی داشت؛ مانند «رأی همه فاطمی‌دلان محمود است، ما رأی به نوکران اکبر ندهیم» یا «مظلوم‌تر از بهشتی، خدوم‌تر از رجایی، پیش به سوی خیبر، دولت ادامه دارد».

این شعارها در کنار سخنان چند روز قبل روح‌الله حسینیان، نماینده نزدیک به پایداری و از حامیان احمدی‌نژاد که گفته بود احمدی‌نژاد نیازی به حمایت نخبگان ندارد و در انتخابات ۹۶ رکورد رأی را خواهد زد، حاکی از عزم رئیس دولت سابق برای بازگشت به عرصه قدرت است.

کانال‌های تلگرامی و حامیان رسانه‌ای او هم از چند روز قبل، تبلیغات این سفر را با هیاهو و بزرگ‌نمایی آغاز کرده بودند. آنها با این همانی‌سازی تاریخی، از این سفر با عنوان قیام دوم خرداد یاد کرده بودند. در یکی از کانال‌های تلگرامی هوادار او نوشته شده بود: «دوم خرداد ۹۵ حماسه‌ای در زنجان رخ خواهد داد که برای همیشه دوم خرداد ۷۶ فراموش خواهد شد». این کانال، پیش از این، از سفر احمدی‌نژاد به آمل هم با عنوان قیام آمل یاد کرده بود.

احمدی‌نژاد همچنین پنجشنبه دومین نشست خود با وزرای سابقش را در قالب نشست هم‌اندیشی گفتمان امام و رهبری برگزار کرد. جلسه اول این نشست سال گذشته برگزار شده بود و با‌ وجود تمهیدات فراوان مبنی بر جلوگیری از ورود رسانه‌های غیرهمسو، اما خبرنگار «شرق» توانست در جلسه حاضر شود و گزارش مبسوطی از آن تهیه کند.

هاشمی‌ثمره در نشستی که ظاهری غیرسیاسی داشت و قرار بود گفتمان انقلاب، امام و رهبری را تبیین کند، خطاب به کارگروه‌های استانی گفته بود که نقد سیاست خارجی دولت فعلی باید در دستور‌کار دائمی کارگروه‌های سیاست در استان‌ها باشد؛ اما بعد از یک سال برگزاری دومین نشست در سکوت کامل خبری برگزار شد و فقط خلاصه‌ای از آن در سایت دولت بهار، متعلق به احمدی‌نژاد و نزدیکانش بازنشر شده است.

آن‌طور که این سایت گزارش داده است، کامران دانشجو وزیر سابق علوم، محمد حسینی وزیر سابق ارشاد، نسرین سلطان‌خواه معاون علم و فناوری دولت سابق، علی‌اکبر جوانفکر، مشاور مطبوعاتی و رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد، محمدمهدی زاهدی وزیر علوم اسبق، طریقت منفرد وزیر سابق بهداشت، نیکزاد وزیر وقت راه و شهرسازی، خلیلیان وزیر پیشین جهاد کشاورزی، مرادی معاون برنامه‌ریزی دولت سابق و جمعی دیگر از حامیان دولت قبل حضور داشته‌اند و درباره خدمات خود در دولت گذشته سخنرانی کرده‌اند.

اما نکته درخور توجه، حضور حمید بقایی، رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دولت احمدی‌نژاد، در این جلسه بوده؛ کسی که بعد از چند ماه بازداشت، اخیراً آزاد شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رای مامحمود احمدی نژاد ،جمعی ازجاده سازان بی ماشین

    • بدون نام

      ما تشنگان قدرتیم!

    • بدون نام

      فقط احمدی نژاد 100%

      پاسخ ها

      • زهراM

        خوبه این دوستمون باز اومده و تخته گاز از محمودجان(!) حمایت میکنه...
        با این فرمان : هر دو دقیقه یک کامنت و هربار به یک نام. اصلا تابلو نیست...
        البته این ترفند نخ نما شیوه معدود طرفداران احمدی نژاد است تا با شلوغ بازی همه رو مجاب کنن که احمدی نژاد طرفداران میلیاردی در سطح دنیا ( پسر 2 ساله اسپانیایی رو که یادتون که ایشون رو از دور شناخته بود و گفته بود اون محمود اون محمود ! ، یا اینکه نصف بیشتر مردای آفریقا اسمشونو عوض کرده بودن و گذاشته بود محمود !) دارد.
        فقط یه سوال: اگه کابرای برترینها همه طرفدار احمدی نژادن پس این منفیا چی میگن ؟؟؟!!!
        یه ذره خلاقیت به خرج بدید تا حداقل آدم باورش بشه...

      • بدون نام

        اگر مثبت و منفی کی سایت ملاک بود که انتخابات برگزار نمیکردند با اینهمه هزینه ...
        ضمنا اگه مثبت و منفی ملاکه برو سایت دولت بهار و میدان 72 و ... هم سر بزن و نظر بذار.

      • بدون نام

        اونجاها همون ارزونی شماها که دروغ خونتون کمه و دور هم جمع میشین ... به هم تحویل میدید و همدیگرو لایک می کنید!!!

    • مجتبی

      احمدی نژاد یکی یه دونه

    • سید سجاداسماعیلی

      خدا کنه که بیاد احمدی نژاد بهترین رئیس جمهوری بود که ایران به خودش دیده مثه رجایی و بهشتی چون احمدی نژاد مثه زالو خون پولدارهارو میمکه دوستشون رو رو میکنه همه با اومدنش مخالفم از جمله این رسانه های نوشتاری که معلوم نیس از کی پول میگیرن که از الان خرابش کنن رای نیاره احمدی نژاد به خاطر این بد شد که با غربی ها نساخت به نظرم ما همون اقتصاد مقاومتی رو پیش بگیریم خودمون تولید کننده باشیم مطمعن باشید حرف اول رو تو دنیا میزنیم انشاءالله حق به حق دار میرسه والله ما که از روحانی هیچی ندیدیم ...

    • محمود پیروز میدان

      احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده بین بیست میلیون تا بیست و پنج میلیون رای خواهد آورد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافق نیستم
        محمود احمدی نژاد حداقل سی میلیون رای دارد

    • بدون نام

      احمدی نژاد همتا ندارد.درود بر دلسوزان ملت بزرگ ایران.

    • بدون نام

      خدایا یک کم اعتماد به سقف این رو به من بده

    • بدون نام

      احمدی قهرمان مالک اشتر علی خوش آمدی خوش آمدی

    • امیر

      خواهر محترمه زهرا خانم باسلام:این موضوع واقعیت داره ادما براساس آنچه راکه دارن به عینه می بینن میگن استقبال از احمدی نژاد به مراتب بیشتر از روحانیه راستش رو بخوای من به روحانی رای دادم اما کاملا پشیمانم برای اینکه احمدی نژاد هرچی بود اینقدر که دولت روحانی دروغ تحویل مردم داد درهیچکدام دولتهای پیشین چنین نبود انسان باید حقیقت را بپذیرد. مردم دراین دولت به مراتب فقیرتر شدند.بااحترام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دولت تحقیر و فریب

    • بدون نام

      وقتی این افراد مجبور نباشند در قبال اشتباهات خودشون پاسخگو باشند نتیجه اش همین میشه

    • الیاس زاده

      سلام،زنده باد بر مرد خدا مرد حق وعدالت،یاوره مظلومان و ضعیفان،مردی که به هر گفته اش عمل کرد و دست ضعیفها رو بالا کشید و بالایی ها رو پایین کشید،جز حضرت یوصف فکر نمیکردم در طول زندگیم ببینم که خداوند یوصفی چون جناب اقای محمود احمدی نژاد رو‌ خلق و سره راه زندگیمان گذاشت،درود خدا بر تو ای مرد خدا و مرد عمل ویاوره مظلومان و‌درد کشیده ها،بعنوان یک شهروند گلستانی بی صبرانه منتظره انتخابات ۹۶ هستیم تا روی بعضی ها رو با رای خودمون کم و سیاه کنیم انشاالله،التماس دعا

    • مجید الیاس زاده

      سلام خلاصه هرچی که بود یا نبود دست مستمندان و ضعیفان رو از دوران حکومتش گرفت،درسته جیب دولت و خزانه خالی شد،اما واسه خودش که کاخ و ویلا چه توی ایران و چه توی خارج که نساخت،بلکه همه رو خرج ملت کرد و بی خانمان رو صاحب خانه و سرپناه کرد و کار هم زیاد بود اون موقع،،اما الان چی کسی هست که بگه چرا جوونا بیکارن و زناشون هم بخاطره بیکاری کار رو به طلاق میکشونن و بعضی ها هم چرا سمت ازدواج نمیرن،پس درود خدا بر جناب اقای دکترمحمود احمدی نژاد که یاوره مظلومان و دستگیره مستمندان بود،التماس دعا

    • بدون نام

      اقای الیاس زاده احمدی نزاد ابتدای دولتش گفت پایان ریاست جمهوری من، اموال منو ببینید ولی نه او ونه وزرایش(به جز وزیر فرهنگ وارشاد)ااجازه اینکه صدا وسیما منزلشان برود ومردم خانه هایشان را ببینند را ندادند،به جز خدا هکی نمی دونه که اینا چقدر از پول مردم بالا کشیدن

    • بدون نام

      کسی که این احمدی نزاد روبا ایت الله هاشمی مقایسه کند هم نادان است وهم خاین است

    • امیربیگ

      ماکه به همه خسته نباشیدمیگیم .هرکی بیاد بسودمانیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج