۳۳۱۹۲۳
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

اگر عاشق برندهای لوازم خانگی هستید، ببینید

لذت خرید را نمی‌توان با چیزی مقایسه كرد؛ فقط نوع آن در دوره‌های مختلف زمان تغییر می‌كند؛ مثلا اگر مدت‌ها فقط به دنبال خرید لباس از برندهای معتبر هستند، احتمالا بعد از مدتی و به‌خصوص بعد از تاهل بیشتر سراغ خرید لوازم خانگی می‌روند.

مجله زندگی ایده آل: همه می‌دانیم خرید كردن چقدر در روحیه خانم‌ها تاثیرگذار و برای‌شان مهم است. به همین علت است كه لذت خرید را نمی‌توان با چیزی مقایسه كرد؛ فقط نوع آن در دوره‌های مختلف زمان تغییر می‌كند؛ مثلا اگر مدت‌ها فقط به دنبال خرید لباس از برندهای معتبر هستند، احتمالا بعد از مدتی و به‌خصوص بعد از تاهل بیشتر سراغ خرید لوازم خانگی می‌روند. اگر شما هم از عاشقان برندهای معتبر در زمینه دكوراسیون داخلی هستید، حتما می‌دانید گاهی پیدا كردن یك اكسسوری برای خانه مثل گشتن دنبال سوزن است در انبار كاه! چراكه بسیاری از كالاهای برندهای مطرح دنیا را نمی‌توانیم در فروشگاه‌های وطنی پیدا كنیم. این وسایل تنها جنبه معرفی دارد تا هم با برندهای مطرح دنیا در زمینه دكوراسیون داخلی آشنا شوید و هم از این نمونه‌ها ایده بگیرید.

این ست ظروف غذاخوری از جنس سرامیك است. این مجموعه شامل بشقاب شام و سالاد، كاسه و لیوان نوشیدنی است. این سرویس غذاخوری برند rachaelray هم مناسب ‌مهمانی‌های دوستانه و هم رسمی‌تر است. این ظروف كه شامل ۱۶ قطعه است و برای چهار نفر طراحی شده محصول كشور آمریكاست. در طراحی آن امكان قرار دادن داخل ماكروفر هم لحاظ شده است.

اگر عاشق برندهای لوازم خانگی هستید، ببینید

اگر عاشق برندهای لوازم خانگی هستید، ببینید


این تك مبل منحنی گل‌گلی مربوط به برند onekinglane است. علت انتخاب پایه‌هایی مخروطی‌شكل، ایستایی بهتر آن است و در عین سادگی به جزییات آن در طراحی بسیار اهمیت داده شده است. تكیه‌گاه این صندلی بسیار راحت است اما با وجود نشیمنگاهی عریض، مناسب نشستن‌های طولانی نیست.

اگر عاشق برندهای لوازم خانگی هستید، ببینید


این ظروف سرامیكی خوش‌رنگ فاقد سرب و كادمیوم است. این مجموعه دست‌ساز مطابق با طراحی‌های امروزی بسیار ساده در نظر گرفته شده، هم با فضاهای مدرن جور درمی‌آید و هم سنتی. اگر شما نیز عاشق این ظروف سرامیكی جذاب هستید، حتما می‌دانید این روزها انواع و اقسام آن در رنگ‌آمیزی مختلف به‌وفور در بازار موجود است. این ظروف متعلق به برند asa-selectio آلمان است. این رنگ‌های زیبا كلی هیجان و انرژی به فضای آشپزخانه و ناهارخوری شما اضافه می‌كند.

اگر عاشق برندهای لوازم خانگی هستید، ببینید


این تخته برای خرد كردن مواد غذایی مربوط به برند Berghoff است. جنس تخته از چوب بامبو و سیلیكون ساخته شده و دسته سیلیكون ضد لغزش آن باعث می‌شود به‌راحتی بتوانید قطعات مواد غذایی را برش دهید.

اگر عاشق برندهای لوازم خانگی هستید، ببینید


طراحی این ملاقه به شكلی است كه حالت ایستاده دارد. برندهای مختلفی این ملاقه‌های خوش‌رنگ را تولید می‌كنند و همان‌طور كه در تصویر پیداست این ملاقه از شخصیت كارتونی سرندیپیتی الهام گرفته شده است. یكی از دلایل طراحی این ملاقه‌ها علاقه‌مند كردن كودكان و نوجوانان به آشپزی است. این ملاقه، نسوز و از جنس پی‌وی‌سی است و قابلیت ایستادن در ظرف، قابلمه و روی میز را دارد.

اگر عاشق برندهای لوازم خانگی هستید، ببینید


فرش‌های مدرن با پالت رنگی وسوسه‌انگیز و بافت متفاوت این روزها بسیار پرطرفدارند. برندهای مختلفی اقدام به تولید این فرش‌ها كرده‌اند و این نمونه مربوط به برند nourison است. این فرش‌ها مقاوم بوده و در عین حال بافت نرمی دارند. هنگام خرید این قبیل فرش‌ها حتما از فروشنده بپرسید كه در صورت لك و كثیف شدن آیا به‌راحتی تمیز می‌شوند؟ نكته مهم دیگر در انتخاب این فرش‌ها، رنگ آن است كه باید با فضای خانه‌تان همخوانی نسبی داشته باشد.

اگر عاشق برندهای لوازم خانگی هستید، ببینید


فریم این صندلی از چوب گردو یا بلوط است، روكش آن هم به انتخاب شما می‌تواند كتان یا چرم باشد و رنگش را به‌راحتی می‌توانید با دیگر وسایل موجود در خانه ست كنید. این صندلی نشیمنگاه راحتی دارد؛ ضمن اینكه فرم منحنی آن فضای متفاوتی را در خانه ایجاد می‌كند. فرم صندلی و حس و حال راحت نشستن روی آن مناسب غذاخوری نیست و برای اتاق نشیمن یا مطالعه مناسب است. این صندلی ساخت برند Dot & Bo است.

اگر عاشق برندهای لوازم خانگی هستید، ببینید


رنگ نارنجی جسورانه این ساعت بیش از هر چیز دیگری به چشم می‌آید و ناخودآگاه چشم را به سمت دیوار هدایت می‌كند. اعداد ساده این ساعت دیواری توسط لیزر روی صفحه ام‌دی‌اف آن حك شده؛ به‌طوری‌كه طرح چوب آن از روی صفحه مشخص است. این ساعت از برند Etsy و از یك تخته سه لایه ام‌دی‌اف ساخته شده است. نداشتن شیشه در ساعت‌های مدرن برای خانم‌ها یك حسن محسوب می‌شود چون یكی از شیشه‌های خانه برای تمیز كردن كم می‌شود! در ضمن صفحه ساعت هم بدون شیشه واضح‌تر به نظر می‌رسد.

اگر عاشق برندهای لوازم خانگی هستید، ببینید


اضافه كردن یك تا دو كوسن نارنجی هر خانه‌ای را جذاب می‌كند. نارنجی رنگ مهمی در تزیینات خانه است. اگر شما هم دوست دارید فضای خانه یا اتاق خواب‌تان شادتر به نظر برسد، انرژی این رنگ را دست كم نگیرید. این كوسن‌ها و بالش‌های تزیینی مربوط به برند pier 1imports است و طرح‌های مختلفی هم دارد.

اگر عاشق برندهای لوازم خانگی هستید، ببینید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج