۳۳۲۲۳۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

خلیلیان: نویدکیا دیگر اسطوره سپاهان نیست

مدیرعامل پیشین سپاهان اصفهان گفت: نویدکیا با صحبت‌هایش در برنامه نود خودش را از اسطوره بودن انداخت و او دیگر اسطوره سپاهان نیست.

خبرگزاری میزان: مهرزاد خلیلیان درباره صحبت‌های جنجالی نویدکیا در برنامه نود اظهار داشت: برای نویدکیا که خودش را اسطوره سپاهان می‌داند متاسفم، زیرا یکسری حرف‌های کذب را بر زبان آورد که هیچکدام از آنها واقعیت نداشت.

وی افزود: حداقل انتظاری که از نویدکیا داشتم این بود که با انصاف صحبت کند، اما متاسفانه حرف‌هایی زد که بیشتر از هر کس دیگر یه ضرر خودش شد. نویدکیا با توهماتی که دیشب عنوان کرد به نوعی خودزنی کرد. به نظر من نویدکیا خودش هم مقصر نیست، عوامل مختلفی مثل جامعه، پول و شهرت باعث می‌شود که یک فرد دچار توهم شود.

مدیرعامل پیشین سپاهان با بیان اینکه قرارداد ۲ میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومانی فرکی دروغی بزرگ بود که نویدکیا عنوان کرد یادآور شد: قرارداد فرکی در سال اول حضورش در سپاهان تنها ۸۰۰ میلیون تومان بود. فراموش نکنیم این مربی یکی از بهترین مربیان ایران است و قرارداد او برای سال دوم حداکثر ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان می شد که این مبلغ شامل قهرمانی در آسیا نیز می‌شد.

خلیلیان در ادامه افزود: پس از برنامه نود به نویدکیا پیامک دادم و گفتم که تو هم معرفت را باختی و هم اخلاق را. به نظر من نویدکیا با صحبت‌هایش در برنامه نود خودش را از اسطوره بودن انداخت و او دیگر اسطوره سپاهان نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      اسطوره بودن را نه شما و نه دیگری تعریف نمی کنید آنچه مسلم است *محرم نویدکیا* هافبک خلاق و با تکنیک س‍‍باهان بزرگ قطعا اسطوره است چون این را طرفداران می گویند او همیشه در این تیم بوده و 5 جام قهرمانی لیگ سرارسری را بالای سر یرده ( نه جام های آبکی ) کدام چند بازیکن می شناسید این افتخارات را داشته باشد؟ نویدکیا یگانه است و یگانه می ماند مگر علی بروین علی دایی در کار تیم های خود دخالت نکرده اند؟اگر مدیران اجازه دخالت داده اند این سوء مدیریت آنهاست چرا در زمان آقای ساکت نویدکیا هیچ دخالتی نداشته است؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج