۳۳۲۳۰
۳۳۸ نظر
۱۲۹۶۱
۳۳۸ نظر
۱۲۹۶۱
پ

نگاهی به برترین برندهای لوازم خانگی

کارخانه های صاحب برندی که لوازم خانگی تولید می کنند، رقابتی بسیار تنگاتنگ و نفسگیر با هم دارند. نگاهی انداخته ایم به برترین های عرصه لوازم خانگی که معمولا چشم مشتری ها در فروشگاه های لوازم خانگی بیشتر به دنبال وسیله ای می گردد که نام آنها را بر خود داشته باشد.

برترین ها: صنعت لوازم خانگی به دلیل حضور در هر خانه ای در گوشه و کنار دنیا، سهم بالایی در گردش اقتصادی و مالی در همه کشورهای جهان دارد. حالا اگر برندی در این صنعت شکل بگیرد و پررنگ شود و اعتماد مصرف کننده را به خود جلب کند، یعنی اینکه با یک مارک و نشان فوق العاده پولساز مواجهیم.

کارخانه های صاحب برندی که لوازم خانگی تولید می کنند، رقابتی بسیار تنگاتنگ و نفسگیر با هم دارند. نگاهی انداخته ایم به برترین های عرصه لوازم خانگی که معمولا چشم مشتری ها در فروشگاه های لوازم خانگی بیشتر به دنبال وسیله ای می گردد که نام آنها را بر خود داشته باشد.

Amana

نگاهی به برترین برندهای لوازم خانگی


یک برند آمریکایی که خط تولید قوی آن محصولاتی قابل اطمینان را به مشتریان عرضه می کند.ش رکت تولیدکننده این برند، ابتدا در شهری به همین نام در ایالت آیووا (Iowa) در سال ۱۹۳۴ تاسیس شده و در سال ۲۰۰۳ به Whirlpool واگذار شد.

این شرکت از ابتدا کار خود را با ساخت قفسه های سردساز فروشگاه ها آغاز کرد و بعدها هم به نام صنایع برودتی آمانا شناخته شد. بعدها این شرکت شروع به ساخت دستگاه های تهویه مطبوع، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و ظرفشویی کرد. ساخت اولین مایکروویو خانگی در سال ۱۹۶۷ در پرونده کار آمانا قرار دارد.


Electrolux

نگاهی به برترین برندهای لوازم خانگی

یک شرکت لوازم خانگی سوییسی که در شهر استکهلم قرار دارد. این تولیدکننده لوازم خانگی بر اساس سود سهام، دومین کارخانه دنیا در نوع خود است. الکترولوکس محصولات متنوعی را با برندهای مختلف عرضه می کند. همچنین این شرکت به تولید لوازمی با کاربردهای حرفه ای می پردازد.

به گزارش نشریه فوربز (Forbes)، الکترولوکس یکی از 5 کارخانه سازنده کالاهای بادوام در دنیاست. همچنین این نشریه در سال 2010، نام این کارخانه را در لیست 130 کارخانه تولیدکننده کالاهای با عملکرد پیشرفته قرار داده است.


General Electric

نگاهی به برترین برندهای لوازم خانگی

یکی از قدیمی ترین نام هایی است که در صنعت به چشم می خورد و از بدو تولدش تا به امروز، سعی کرده با تکیه به واحد تحقیق و توسعه قدرتمندی که دارد، خود را به روزنگاه دارد. این کارخانه بین المللی آمریکایی در شهر آمریکا قرار دارد و دارای چند بخش انرژی، تکنولوژی، زیرساخت ها، مرکز مالی و بخش صنعت و مشتریان است.

به گزارش Fortune 500 در سال 2011، جنرال الکتریک بر اساس درآمد ناخالصش ششمین و بر اساس سوددهی چهاردهمین کارخانه آمریکاست. همچنین Fortune این کارخانه را بر اساس کارآمدی در مدیریت به عنوان هفتمین کارخانه دنیا معرفی کرده است.


LG

نگاهی به برترین برندهای لوازم خانگی

دومین کارخانه چند منظوره پس از سامسونگ در کره جنوبی است که به تولید لوازم خانگی، الکترونیکی، شیمیایی و ... می پردازد.

مدت زیادی نیست که LG شروع به تولید لوازم خانگی کرده است اما با توجه به سابقه کم خود با رعایت کیفیت، نوآوری و عملکرد بالا موفقیت های چشمگیری را در این عرصه به دست آورده است.


Miele

نگاهی به برترین برندهای لوازم خانگی

در سال 1899 توسط شخصی به همین نام در آلمان به ثبت رسید. این کارخانه گستره وسیعی از لوازم خانگی را تولید می کند که ویژگی منحصر به فرد همه آنها صرفه جویی در مصرف انرژی است. اگرچه این محصولات گران هستند اما در کنار این، از کیفیت عالی و دوام خوب نیز بهره مند هستند.

گفتنی است موسسه تحقیقاتی تجارت آلمان، جایزه بهترین کارخانه آلمانی را در سال 2007 به Miele اختصاص داد در حالیکه گوگل در جایگاه دوم و پورشه در جایگاه سوم قرار گرفتند.


Kitchen Aid

نگاهی به برترین برندهای لوازم خانگی

در سال 1919 به وسیله شرکت Hobart به ثبت رسید و بعدها به Whirlpool واگذار شد. کارخانه سازنده محصولات این برند در ابتدا تنها به تولید مخلوط کن می پرداخت و 30 سال بعد ماشین ظرفشویی را به تولیدات خود اضافه کرد. اما در دهه 1980 بود که تولید محصولات کارخانه در عرض 3 سال 2 برابر شد و به بالاترین سطح کارایی رسید.


Samsung

نگاهی به برترین برندهای لوازم خانگی


برندی که کیفیت را فدای قیمت تمام شده پایین نمی کند. کارخانه سازنده محصولات این برند در کره جنوبی قرار داشته و دفتر مرکزی آن در برج سامسونگ شهر سئول مستقر است. همانطورکه گفته شد سامسونگ بزرگترین تولیدکننده چند منظوره در کره جنوبی است.

محصولات با کیفیت و جذاب سامسونگ مورد علاقه افرادی است که برای به دست آوردن این ویژگی ها حاضر به پرداخت قیمت های بالا هستند. محصولات سامسونگ یک پنجم صادرات کره جنوبی را به خود اختصاص می دهند و بنابراین تاثیر قابل توجهی بر توسعه اقتصادی این کشور دارند.

علاوه بر این سامسونگ به عنوان اولین کارخانه چند منظوره این کشور، با تولید محصولات متنوع خود، فرهنگ، قوانین و رسانه های کره جنوبی را به شدت از خود متاثر می سازد.


Kenmore

نگاهی به برترین برندهای لوازم خانگی

محبوب ترین برند لوازم خانگی در آمریکاست. در حال حاضر از هر 3 آمریکایی، یک نفر محصولات تحت این برند را در خانه خود دارد. محصولات Kenmore به دلیل دارا بودن کیفیت در کنار قیمت مناسب، از پرفروش ترین محصولات در میان تمام صنایع به شمار می روند.

Kenmore مجموعه ای از اولین ها را در لیست محصولات خود گرد هم آورده است. اولین لوازم خانگی های اتوماتیک، زیباترین طراحی ها، کم مصرف ترین ها، همه و همه در لیست محصولات Kenmore هستند.

خط تولید Kenmore انواع مختلفی از محصولات اعم از لامپ های خورشیدی، استریلیزه کننده های الکتریکی شیشه شیر اطفال، جاروبرقی، پتوی برقی، دستگاه های فشرده کننده زباله و ... را تولید می کند.


Maytag

نگاهی به برترین برندهای لوازم خانگی

این کارخانه در سال 1893 توسط تاجری به همین نام ساخته شد و در سال 1925 به ثبت رسید. این کارخانه در اوایل فعالیت خود تنها به تولید ماشین لباسشویی می پرداخت. در دهه 1930 و سال های رکود اقتصادی شدید در دنیا، Maytag جزو معدود کارخانه هایی بود که فروش همراه با سوددهی داشت و همواره درصدد بود که به رغم مشکلات اقتصادی شدید، کیفیت را در تولیداتش از دست ندهد. این کارخانه این قدرت را داشت که در جنگ جهانی دوم، تجهیزات مورد نیاز ارتش را نیز فراهم کند.

Haier
نگاهی به برترین برندهای لوازم خانگی

گروه هایر یکی از لوازم الکترونیکی چینی چند ملیتی مصرفی است که در سال ۱۹۸۴ در چینگدائو، چین تاسیس شد. ژانگ رویمین بنیانگذار گروه هایر است. آنها محصولاتی مانند تهویه مطبوع، تلفن همراه، رایانه، اجاق های مایکروویو، ماشین لباسشویی، یخچال و فریزر، آبگرمکن و تلویزیون را طراحی و تولید کرده و به فروش می رسانند. در هر دقیقه به طور متوسط ۱۲۵ مصرف کننده در خارج از کشور جزو مشتریان هایر می شوند. آنها بزرگترین بازار کالاهای سفید در جهان را دارا هستند.

Whirlpool
نگاهی به برترین برندهای لوازم خانگی

شرکت ویرپول یکی از بزرگترین تولید کننده های لوازم خانگی در جهان است که در سال ۱۹۱۱ تاسیس شد و در شهر بنتون هیوستون، میشیگان، ایالات متحده مستقر گردید. آنها سالانه حدود ۲۱ میلیارد دلار از لوازم خود را در بیش از ۱۷۰ کشور سراسر جهان به فروش می رسانند و دارای ۹۷ هزار کارمند در سال ۲۰۱۵ و ۷۰ مرکز تحقیقات صنعتی و فن آوری هستند. این شرکت مارک های ویرپول، KitchenAid، Maytag، Consul، Brastemp، Amana، Bauknechht، Jenn-Air، Indesit و سایر نام های تجاری بزرگ را به بازار عرضه می کند.


Gree Electric
نگاهی به برترین برندهای لوازم خانگی

شرکت Gree Electric Appliances یک تولید کننده عمده لوازم خانگی است که در سال ۱۹۹۱ تاسیس شد و در Zhuhai ،Guangdong چین مستقر شده است. Gree Electric بزرگترین تولیدکننده تهویه مطبوع در سراسر جهان است. آنها دو نوع تهویه مطبوع خانگی و تهویه مطبوع تجاری را تولید می کنند. دیگر محصولات اصلی Gree Electric عبارتند از: فنهای برق، دستگاه های آبرسان، بخاری، پلوپز، تصفیه کننده هوا، کتری آب، رطوبت گیر و اجاق گاز القایی. آنها این سه علامت تجاری یعنی GREE، TOSOT و KINGHOME را ارائه می کنند.

bocsh and siemens

نگاهی به برترین برندهای لوازم خانگی

BSH یکی از پیشگامان لوازم خانگی (BSH) است که مقر آن در ایروین،کالیفرنیا است، و یکی از شرکت های تابعه متعلق به BSH Hausgeräte GmbH واقع در مونیخ آلمان می باشد. آنها بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی دراروپا هستند. و ۴۳ کارخانه در ۱۳ کشور در اروپا، ایالات متحده، آمریکای لاتین و آسیا دارند. BSH ایالات متحده محصولات آشپزخانه تحت مارکهای بوش، Thermador و Gaggenau را عرضه میکند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بنده يك ماشين لباسشويي از يكي از نمايندگيهاي سامسونگ خريده ام. فروشنده مي گفت خود دستگاه تا يكسال گارانتي تعويض بي قيد و شرط دارد و لوازم داخلي آن تا 10 سال گارانتي تعويض دارد. يك روز بعد تحويل دادند و فرداي آن براي نصب آن آمدند و دستگاه را پس از نصب در عرض 3 دقيقه به اصطلاح تست و راه اندازي كردند و رفتند. از همان لحظه كه از در خانه بيرون رفتند دستگاه كار نكرد. پس از تماس با مركز خدمات سامسونگ نصاب ديگري فرستادند. گفت دستگاه مشكل دارد و بايد تعمير شود و فلان قطعه بايد تعويض شود البته اگر در انبار سام سرويس موجود باشد!!!! الان نزديك به يك ماه است كه به هر دري زده ام. دستگاه نوي كه حتي يكبار كار نكرده را نه عوض كرده اند نه جواب درستي به ما مي دهند. اگر مي دانيد به كجا مي شود شكايت كرد لطفا بنده را راهنمايي كنيد. قبل از آن هنگام خريد اگر فروشنده هر حرفي در مورد گارانتي و ... زد از او بخواهيد عينا در فاكتور بنويسد كه مثل من گول نخوريد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام همزمان اتحادیه و تعزیرات واتاق بازرگانی شکایت کن

    • reza

      etefaghan samsung vaghean yeki az behtarin hast.hala az shanse in bande khoda injori shode vala samsung aliye

    • مریم

      ظرفشویی ال جی افتضاست .اصلا نخرید

    • بدون نام

      ساید فریجیدر با گارانتی الیت چاه بهار را هم نخرید

    • هما

      من مادرم 12ساله لباسشویی پاکشوما داره عالیه حتی یکبارم خراب نشده با اینکه ما پرجمعیتیم خودمم یخچال دو قلو الکترواستیل دارم عالیه

      پاسخ ها

      • هادی

        پاکشوما برند بسیار عالیه . ما هم داریم خیلی خوبه
        الان چند ساله داره مثل ساعت کار میکنه .

    • maedeh

      من بخوام از ی مارک خوب کل لوازم خانگیمو بخرم چی بخرم ک کیفیتش عالی باشه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سونی

      • بدون نام

        سونی فقط صوتی تصویریه بوش گزینه بسیار مطلوبیه

      • سینا

        همین طور که اینجا هم اشارعه شده میله یکی از بهتریناس فقط قیمتشون خیلی بالا.ماشین ظرف شویی 13 ملیون

      • بدون نام

        LH

    • بدون نام

      با سلام من می خواستم ظرفشویی بخرم ولی نمیدونم از چه مارکی بخرم لطفا راهنمایی کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بوش

      • بدون نام

        aristone

      • بدون نام

        ظرفشویی بوش آلمان اگه پیدا کنی خیلی خوبه من ۷ ساله دارم و مدام استفاده میکنم

      • بدون نام

        ظرفشویی اکسپریال هم رو میزی داره هم زمینی فقط اگه گیر بیاد عالیه

    • تارا

      در مورد مارک الکترو استیل میخواستم نظرتون رو بپرسم البته ماشین ظرفشوییش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الکترو استیل ایرانیه و ظرفشویی هم نداره اون الکترولوکسه که عالیه

    • مريم

      من ظرفشوي ال جي دارم الان يك ساله دارم ازش استفاده مي كنم
      عاليه واقعا رازيم
      هم قيمتش خوبه هم خدمات پس از فروشش
      تلويزيون هامم خوبن اونا هم ال جي هستن

    • سارا

      من از محصولات جیروتی خیلی راضیم.البته همه محصولاتشو ندارم من برای جهیزیم 4 قلم جیروتی خریدم که خیلی عالی دراومدن.متاسفانه اون موقع من چرخ گوشتمو کنوود خریدم.الان اصلا راضی نیستم.فروشنده بهم گفته که چرخ گوشت جیروتی تازه اومده.کسی چرخ گوشتشو داره ؟چون فروشنده گفت هر برندی یه چیزش خوبه ولی من از این چند قلم جیروتی که خریدم خیلی راضیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جیروتی مارک متفرقه هست بعدا گندش در میاد تو یکی دو سال نمیشه قضاوت کرد چون سوداشون فضاییه تبلیغ میکنن فقط مارک اصلی بخرید

    • مبینا

      سلام . وقتتون بخیر . ممنون میشم منو راهنمای کنین .
      فروشگاه فرهنگیان تسهیلات خوبی برای لوازم خانگی داره . منم میخواستم ماشین ظرفشویی بخرم ولی متاسفانه فقط یه مارک دارن اونم مارک بهی هستش که انگار ایتالیاییه . ولی من هیییییچ اطلاعاتی درباره این مارک ندارم . هرچیم تو اینترنت سرچ کردم به نتیجه ای نرسیدم و کسی نبود دربارش نظری داشته باشه . فقط یه نفر بود که راضی بود . ولی خب یه نفر که کافی نیست . حالا میخواستم درباره مارک بهی اونم ماشین ظرفشوییش راهنماییم کنین. اطرافیانم که میگن نخر و بزار یهو یه مارک خوبشو بگیر . موندم واقعا. چون اگر نخرم حالا حالاها هم نمیتونم و چون این شرایطش قسطیه برا من خوبه . منتظر جوابتون هستم . یه دنیا ممنون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهی مارک خوب وقدیمیه. از قبل. انقلاب تو ایران امتحان پس داده ولی خدمات بعد از فروش درست و حسابی نداره و متاسفم برای این تعاونی های پلید که فقط به منافع خودشون فکر می کنن چون ظرفشویی بهی اگه خراب بشه به احتمال ۷۰٪ باید بندازیدش دور

    • فاطمه

      برند های ایتالیایی کیفیتشون خیلی خوبه.برو تو سایت شرکتش ببین خدمات داره یا نه.چون خدمات برای ماشین ظرفشویی خیلی مهمه.من ال جی خریدم اصلا راضی نیستم.الان ظرفشویی ایندزیت خریدم(ایتالیا) راضیم.خیلی خوبه. من با سارا هم موافقم،خدایی کیفیت محصولات جیروتی خیلی عالیه.من دوستم میخواست زودپز برقی بگیره رفته بود دلونگی بگیره بهش گفته بودن جیروتی خیلی بهتره،الان هم داره اونو استفاده میکنه خیلی هم راضیه.نمیدونم فقط ظرفشویی داره یا نه.کسی میدونه جیروتی ظرفشویی هم داره؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه مارک متفرقه هست و فقط خرده ریزهای آشپزخانه داره

    • غلامحسین

      من ده ساله برای شستشوی پوشاک
      لگن پلاستیکی مارک ایندلر فرانسوی گرفتم خیلی راضی ام
      مادرم هم ازش استفاده میکنه و خوبی دیگری هم که داره اینه که با پوست دست سازگاره
      البته من مبلغی واسه گارانتیش دادم که نیازی هم نیست
      خواستین پیام خصوصی بدین بیشتر توضیح بدم

    • بدون نام

      محصولات وست توشیبا واقعا عالی است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متفرقه هست ، توشیبا اصلیه

    • Kitchen Aid

      سلام دوستان کسی میدونه محصولات و یا همزن کیچن اید رو کجا میتونم تهیه کنم؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایران نیست مارک جایگزین تو اون سطح بریویل یا گسروبک

      • بدون نام

        اصفهان خیابان توحید ابتدای خیابان نظر میانی فروشگاه هدایتی مارک بریویل و کیچن داره و خیلی عالین

    • kamil

      بهترين برند فقط aeg المان.واقعا رو دست ندارة

    • محبوبه

      سلام من میخواستم جهیزیه بخرم میخواستم بدونم محصولات فلر کیفیتش چطوره؟

    • kamil

      مارک اصلی فقط کنوود و فیلیپ، خیلی عالیه حتما بخرید
      برای ماشین لباسشویی و ظرفشویی اونم فقطaegبخرید حرف نداره یه بار بخرید تا اخر عمرتون

    • حامد کرد

      سلام .ميخاستم بدونم مارک سوزوکي جارو برقيش خوبه يا نه .نديدم کسي داشته باشه .تا حالا جند تا جارو برقي گرفتم همه شون خراب ميشه .جه مارکي بگيرم

    • نمایندگی خدمات پس از فروش 36 شرکت

      سلام ،با شرکتهای زیادی کار کردم و بر اساس قیمت وکیفیت:
      (خارجی)ظرفشویی ال جی
      یخچال سامسونگ
      لباسشویی ال جی یا دوو
      (ایرانی)یخچال یخساران یا پارس
      لباسشویی پاکشوما یا اسنوا
      ظر فشویی هیچکدام!
      این که دوستان میگن این خوبه اون یکی بده فقط بر اساس تجربه خودشونه که با یک مورد برخورد کردن ودچار دید مثبت یا منفی شدن، وگرنه حتی در برندهای کهنه کاری مثلAEG یا SIMENS هم گاهی مشکلات ساخت وجود دارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام من می‌خوام ساید دوو مدل 2911یا2611روبردارم امانمیدونم همشون میگن اصل کره است ولی نمیدونم واقعا وو خوبه یا نه لطفاکمکم کنید دیگه خسته شدم از بس گشتم

      • بدون نام

        دوو تولید ایرانه ..دووی که توایرانه برای گروه اسنواست...اونیم که تو کره ست..بازم برای اسنوا ست...برند دوو توسط ایرانیها خریداری شده.

    • مهسا

      سلام.من میخوام لباسشویی بخرم مارک الگانس ایتالیایی رو پیشنهاد کردن و دوو نمیدونم کدوم رو بخرم به نظر شما دوو خوبه میگن دوو خیلی سروصدا داره و اینکه از الگانس هیچی پیدا نکردم راستی ضمانت 144 ماه هم داره الگانس

    • محمد

      بهترین برند لوازم خانگی تو دنیا که ۹۰ درصد امریکایی ها دارنش برند kenmore کتمور هست.این برند هم قیمت مناسب هم طراحی زیبا و هم جنس عالی داره

    • سارا

      سلام.فروشنده ای که من دارم لوازم جهیزیموازش میخرم برای لوازم خانگی مارک عرشیا رویهم معرفی کرده وخیلی اصرارداره که مارک خوب وباضمانتیه..لطفا یه راهنمایی کلی بکنید چون واقعا دیگه نمیدونم بایدبه چه مارکی اعتمادکنم

    • الهام

      سلام من میخوام فر توکار مارک لتو بخرم میشه لطفا راهنمایی کنید ؟ می دونم بوش و الکترولوکس خیلی خوبن ولی با توجه به قیمتش لطفا نظر بدید.ممنون

    • kaml

      اگه مارک میخوای فقط AEGبخرید بهترین برند دنیاست واقعا عالیه لباسشویی ما 40 ساله داره کار میکنه اخ نگفته مثل روز اوله هر کی برند عمری میخواد بره سراغ مارکAEG

    • نادیا

      بچه ها ساده نباشید ایران تو تحریم شدیده مارکهای ایتالیا و آمریکا و آلمان کجا بود همه رو چین میزنه اونایی که 7 یا 8سال پیش مارکهای آ ا گ یا کنمور یا چیزای دیگه گرفتن آره برد کردن از 8 سال به اینور همه چینیه تازه سامسونگ دوو ال جی که کلا تو اصفهان مونتاژ میشن ولی قطعاتشون مال کره ست. پس بهتره این 3مارک و بخرین که حداقل قطعاتشون اصله.بقیه مارکها کل هم مال چینه

    • kamil

      بهترین برند فقط AEGدنبال حرفهای الکی وبرند دیگه نباشید

    • سمیرا

      سلام دوستان میشه لطفا کمکم کنین..
      میخوام جهیزیه بگیرم اما واقعا بین مارک ها گیج شدم... :(
      از هر مارکی چیش بهتره؟...

    • shima

      نظرتون درمورد مارک کالرانس چیه؟؟

    • کریمی

      اگر می خواهید راحت باشید محصولات بهی ایتالیا را بخرید محصولات اسنوا را نخرید که دیوانه میشوید

    • sina

      سلام دوست دارید مارکی که میخواین بخرید برند معروف باشه

    • مهسا

      سلام واسه لوازم اشپزخونه رفتم ی فروشگاهی ک مارک ساپر رو داد میشه بگید چطوره

      پاسخ ها

      • محسن

        عالیه
        تو لوازم برقی ساخت چین جزو بهترین هاس هم دوسال ضمانت داره هم مراکز خدمات پس از فروش و گارانتی تو کل کشور

    • بدون نام

      سلام دوستان میخواستم بدونم کسی از لوازم خانگی عرشیا اطلاعاتی داره اخه من دارم لوازم برقیمو عوض میکنم میگن عرشیا کارکردش خوبه اصل آلمانه کسی میتونه راهنماییم کنه

    • kamil

      اگه دنبال مارک خوب هستید فقط AEGبخرید
      A E G

    • kamil

      بهترین مارک، لوازم برقی اشپزخانه مارک KENWOOD در ضمن عرشیا غیر برقیش خوبه ولی برقیش افتضاحه مارکشم مال چین نه المان

    • afsane

      kole ashpaz khonamo chi bekharam

    • kiana

      سلام دوسان من میخواستم غذاساز برند keepخریداری کنم میخواستم ببینم کسی از این برند و محصولاتش استفاده کرده یا نه اطلاعاتی دارید یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      خیلی ممنون میشم اگه بهم اطلاعات بدید ممنون

    • doni

      سلام من میخواستم برای جهازم ابمیوه گیری و اتو بخار مخزن دار و غذاساز و و مخلوط کن فیلیپس بخرم به نظرتون فیلیپس خوبه یا بوش؟ یا مارکهای دیگه لطفا راهنمایی کنید

      پاسخ ها

      • محمد

        120 درصد بوش اعتبارش بيشتر از فيليپسه با خيال راحت بوش بگير يه عمر راحت باش البته فيليپسم خوبه ولي به پاي بوش نميرسه مثل خودروي تندر90 ميمونه با 45 يا 206 كه ال90 قطعات موتوري وارداتيه ولي 405 206 بيشترش داخليه

    • الهه

      در مورد مارک گوسنیک میخواستم بدونم

    • مهدی

      غذاساز کنوود و فیلیپس عالین. من خودم بعد از کلی تحقیق آخرین مدل کنوود رو خریدم یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار تومن. پنجاه کاره است و به جز چرخ گوشت همه کاری میکنه.

    • بدون نام

      فیلیپس تمام لوازمش عالین

    • نسيم

      سلام من ميخام جهیزیه بخرم ميخاستم ببینم مطمئن ترین مارک واسه وسایل برقی مثل چرخ گوشت و آب میوه گیری و....چیه در ضمن ميخام قیمت مناسبی هم داشته باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام مارک فوما بخرید عالی خیلی با کیفیتم هست و از مارک های نیولایف عرشیا بلاجیو و .....خیلی بالاتر

    • مهسا

      مارک همیلتون راضی هستید؟؟

    • مژگان

      سلام، کسی اطلاعاتی درباره ی مارک گاسونیک داره ؟

    • مصطفي

      سلام. بنده نمايندگيهاي زيادي در زمينه لوازم خانگي دارم. در ظرفشويي بوش بهتر است اما كار به تعمير برسد چند ماهي طول ميكشد چون قطعه از اون ور آب مياد. ظرفشويي الجي اصلا نخريد. توي لباسشويي فقط الجي گلديران 7 كيلويي بهتره. سامسونگ نخريد. يخچال فقط الجي و سامسونگ. البته الجي كشو نداره. كولر تراست و گري. جاروبرقي سامسونگ خوبه چون راحت تعمير ميشه الجي هم بد نيست. مارك بكو هم همه لوازمش خوبه اما كار به تعميرات بكشه خيلي طولانيه و كنوود هم همين طور. شركت اسنوا و دوو محصولاتش خوب نيست. شركت پاكشوما قبلا از الجي خريد ميكرد لباسشويي هاش خوب بود ولي الان خودش كرال، كروپ، اسماري و زيروات ميزنه كه خيلي آشغاله. توي يخچال ايراني پارس ديجيتال خوب نيست و امرسان خوبه. شركت سينجر كه سيلورهاوس، هيونداي، سينجر و ... ميزنه خيلي داغونه.

      پاسخ ها

      • بهار

        سلام. یخچال فریزر 12 فوت نو فراست چه مارک خوبی در ایران موجود هست؟

    • ریحانه

      سلام دوستان ،من تو جهیزیم موندم مث چی ،میخام یخچالو فریزر جدا بخرم برای جای بیشترو کیفیت بهتر ولی مارک خوب پیدانمیکنم . میگن الجی و سامسونگم قطعات چینه ولی پولش مال وسیله کره ایه یکی نی منو راهنمایی کنه ؟؟؟ماشینمم دوو خریدم ولی هنوز استفاده نکردم ممنون میشم بهم بگید چکار کنم .

      پاسخ ها

      • فائزه

        سلام عزیزم.اگه نمیخوای ال جی یا سامسونگ بخری تو یخچال فریزرا بکو و بلومبرگ هم خوبن.یخچال فریزرای بکو رو من از یه فروشگاهی تو امین حضور دیدم.سایت هم داشتن اسمش والاکالا

    • محمد

      سلام اطلاعاتی درباره ابمیوه گیری وچرخ گوشت سون استار خواستم لطفا راهنمایی کنید

    • نرگس

      سلام به نظر من مارك نيولايف اصل امريكاوعرشيا خيلي خوبه

    • فاطیما

      سلام دوستان .وقت بخیر .کسی راحع بع مارو تلیپ .اطلاعاتی داره خصوصاواسه قاشق و چنگال

    • رضا

      سلام تورو خدا راهنمایی کنید ..یخچال دوو مدل اف ار 650 خوبه یا نه ...فروشنده میگه عالیه ...شما اگه استفاده کردید یخچال دوو راهنمایی کنید

      پاسخ ها

      • ریحانه

        سلام عزیزم ما خونه مامانم این مدل یخچالو داریم خیلی خوبه ولی یطداهاییم میده که خیلی مهم نی ولی ضرر نمیکنی اگه بخریا

    • آرزو

      سلام ازتون میخوام بهترین مارک آل ای دی رو بهم معرفی کنین ممنون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سامسونگ

    • مریم

      سلام
      توروخدا درمورد لوازم خانگی
      یخچال و ماشین و....
      گاز و.... بهم کمک کنید
      یخچال دوقلو چی خوبه؟ چرخ گوشت و....

    • لاله

      سلام محصولات همیلتون افتضاحهههههههههه

    • حدیث

      سلام دوستان یخچال فریزر هیوندا و ماشین لباسشویش خوب هست که بخرم؟

    • مریم

      سلام دوستان.

      اگر توی جمع کسی اطلاعاتی درمورد تفاوت کیفیت محصولات اسپانیایی، ترکیه ای و آلمانی بوش داره ممنون میشم راهنماییم کنه. الان چند ساعتیه دارم سرچ میکنم ولی به نتیجه نرسیدم. میخوام بدونم ترک و اسپانیاییش خیلی با آلمانیاش فرق داره؟ آخه امروز یه جا یخچال ساید و ظرفشوییشون رو قیمت کردم هم قیمت بکو، ال جی و سامسونگ بودن، و بسیار تعجب کردم چراکه همیشه تصور می کردم که بوش برند خیلی گرونیه....
      بازهم ممنونم اگر کسی راهنماییم کنه...

    • باران

      سلام,میخواستم بدونم ازهروسیله برقی کدوم مارک بهتره بخرم؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فوما

    • اسدی

      سلام نظرتون درمورد اینوکس چیه؟
      بنظرتون خوبه؟

    • اسدی

      کسی نظری نداره؟!!!
      خیلی خوب میشه اگ کسی اطلاعاتی چیزی داره بگه
      من inox خریدم فروشنده میگفت نسبت به برندای معروف این مزیت رو داره که هنوز تقلبی وارد بازار نکرده و اصله اصله خلاصه تعریف زیاد کرد...
      ولی دو دلم...

    • محدثه

      سلام من یخچال فریزر مو و ماشین لباسشویی مو مارک هیوندا برداشتم لطفا بگید مارکش خوبه یا نه چون هموز استفاده نکردم؟؟؟؟

    • مسیحا94

      سلام من دیروز رفتم ماشین لباسشویی بخرم فروشنده مارک زیرووات والگانس رو بهم پیشنهاد کرد میگفت خیلی بهتراز ال جی وسامسونگ هستن موندم چیکار کنم؟کسی اینجا از این مارکهاداشته یا چیزی شنیده زودتر لطفا عجله دارمl

    • سحر

      سلام لوازم برقياي عرشيا چجوريه؟؟ مثل اتو وآون و جارو برقيش؟؟

    • rana

      عزیزان نظرتون در مورد ماشین ظرفشویی وفرتوکار مارک ویرپول ساخت ایتالیا چیه میخواستم هردو رو بوش بگیرم ولی فرتوکارشو تایید نکردن بجاش مارک ویرپول و پیشنهاد کردن .حسابی کلافه شدم . اگه کس از این مارک ماشین ظرفشویی یا فرتوکار داره نظرشو بد لطفا کمکککککککککک

    • Atiye

      منم مخوام جهيزيه بخرم ولي هيچ اطلاعاتي در مورد وسايل برقي با مارك خوب ندارم

    • نفس

      سلام من رفتم یخچال ولباسشویی بگیرم فروشنده لباسشویی مارک کرال,و یخچال یاید هم مارک دیپونت خیلی تعریف کرد و همونجا واسم فاکتور کرد تو فاکتورم قید کرده تا۳ماه راضی نبودم پس ببرم,قراره امروز برام بیارن اما من دو دلم میگم اگه مارک دوو یا اسنوا برمیداشتم بهتر نبود؟لطفا راهنمایم کنید

    • بدون نام

      سلام. واسه جهیزیه لوازم برقی نگرفتم میخواستم ببینم چه مارکی بگیرم بهتره دوامش بیشتر باشه ممنون

    • نرگس

      سلام من ميخوام ساي بوش بگيرم، كسى داشته ؟؟؟ راضى هستين؟؟؟ لطفا كمك كنين خيلى مهمه برام و عجله هم دارم

    • بدون نام

      سلام دوستان..من لوازم برقی بلانزو گرفتم ولی هنوز استفاده نکردم میخواستم بدون محصول خوبیه؟لطفا منو راهنمایی کنید استرس دارم

    • شاهین

      عکسی از تهران پیش از انقلاب دارم که ساختمان الکترو لوکس در آن دیده میشود. میخواهم بدانم در کذام خیابان بود!

    • میثم

      سلام، لوازم خانگی وبرقی عرشیا مارک کجاست

    • بدون نام

      سلام من میخوام برای دخترم جهیزیه بخرم به نظر شما مارک فوما چطوره؟ لطفا راهنماییم کنید چون میخوام خیالم برای خرید راحت باشه مرسی

    • بدون نام

      سلام. می خواستم بدونم مارک تکنو برای ماشین ظرفشویی چطوریه؟

    • فاطمه

      سلام من یخچال امرسان وماشین لباسشویی اسنوا خریدم افتضاح بودن هردوتاش گذاشتم کنار.

    • نرگس

      سلام من دارم برای جهیزی خرید میکنم گفتند برای لولزم بقی مارک راک بخر و یخچال و لباسشویی رو بکو بخر کسی در مود این دو نارک اطلاعاتی داره چون هرجایی میپرسم کسی نمیدونه هر کسی میدونه یا اطلاعاتی داره ممنون میشم راهنماییم کنه

    • مهرناز

      سلام بچه ها کسی مارک بیسمارک میشناسه؟خوبه یا نه؟

    • بینام

      سلام..وقتتون بخیر..من خیلی وقته دنبال وسایل برقی واس جهیزیم هستم ولی نمیدونم از چه برندی بخرم ..لطفا کمکم کنید

    • مریم

      سلام من یخچال و فریزر دوقلو هیوندا خریدم خودمون هم نصبش کردیم چون فقط اخر هفته ها خونه بودیم بعد از دوسال فهمیدیم خیلی صدا میده با نمایندگیش تماس گرفتیم بعد از چند بار اومدن تعمیر کار شهر خودمون بالا خره از تهران تعمیر کار اومد و تعمیرش کرد و خوب شد پیگیریشون واقعا عالیه انقدر ک دیگه خودمون از تماساشون خسته میشدیم بعدم بدون گرفتن دستمزد تعمیر کردن.

    • امین

      یکی از بددددددترین مارک ها مگا مکس (MEGA MAX ) هست.من چندکارشو خریدم تو مدت کوتاهی مخلوط کنش خراب شد.کلید پاورش شکست.آب بندی بودنش خراب شد و با عث شد که موتورش بسوزه!!!!!!!!!!!!یعنی معلوم نیست چیه!ارزون هم نبود...

    • محسن

      با سلام. بنده تحقیقات زیادی تو بازار لوازم خانگی کردم ما دو دسته لوازم داریم اصلی و بدلی حالا چگونه لوازم اصلی خریداری بشه مهمترین مرجع سایت اینترنتی کارخونه هست که اکثر لوازم تقلبی و بدلی به اسم مارکهای معروف مثل بوش تفال مولینکس آ ا گ فیلیپس و غیره تو بازار هست ولی توی سایت کمپانی وجود نداره پس تقلبی هست و اطمینانی نداره هر چند با گارانتی فروخته میشه برای جذب مشتری. ال جی و سامسونگ تو مارک معروف تو ایرانه بخاطر تبلیغات قوی ولی تمام لوازم خانگی این دو برند توی ایران و چین ساخته میشه و مثل قدیم کیفیت کره ایشو نداره .برای یخچال و ماشین لباسشویی میتونید مارک هیتاچی انتخاب کنید که ژاپنی هست و توی تایلند مونتاژ میشه خیلی با کیفیته البته یکم گرونتره برای تلویزیون فیلیپس یا شارپ انتخاب بشه فیلیپس تو لهستان مونتاژ میشه و اصالتا هلندی هست.و برای لوازم آشپزخونه از مارک فکر خریداری کنید که ساخت آلمان هیتش و خیلی قدیمی تو ساخت لوازم خونگی البته بعضی محصولاتشم تو ترکیه و چین تحت لیسانس تولید میشه قیمتشم یکم گرونتره ولی من خریدم و استفاده هم میکنم برای جهیزیه خیلی عالی با تشکر

    • بدون نام

      الان بالاخره با این همه نظر که گفتین مارک ظرفشویی ال جی خوبه یا بد؟؟ یکی میگه خوبه یکی میگه بده

    • ابراهیم دلاوری

      لام : درمورد لوازم شرکت مدیا کسی مطلبی از خوبی و بدیش داره و یا استفاده کرده : لطفا جوابم رو به ایمیلم بدین فوری ممنون از همه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما ماشین لباسشویی داریم خیلی عالیه

    • ابراهیم دلاوری

      لام : درمورد لوازم شرکت مدیا کسی مطلبی از خوبی و بدیش داره و یا استفاده کرده : لطفا جوابم رو به ایمیلم بدین فوری ممنون از همه

    • ستاره

      به نظر من که وسایل برقی شانسی هست چون مارک اصلی و تقلبی اصلا مشخص نیست...
      خدا به دادمون برسه ..هم پول میدیم و هم جنس آشغال بهمون میدن..

    • مرضیه

      من تمام لوازم آشپزخونم بوشه
      عالی عالی حرف نداره
      رو ساید بایسایدشم زده ساخت چین اما خیلی خوبه من خیلی راضیم
      الان خیلی از لوازم خانگیهای مارکهای معرف به علت ارززونتر بودن دستمزد کارگر تو کشورهای چین یا.......ساخته میشن البته تحت کنترل ولینسانس صاحب مارک
      جارروپرقی من فلیپسه رو خودشم زده ساخته چین ۵ ساله هر روز ازش استفاده میکنم با روز اولش فرقی نکرده خوبه خوب
      از لوازمه ساخته چین نترسید

    • مرضیه

      من تمام لوازم آشپزخونم بوشه
      عالی عالی حرف نداره
      رو ساید بایسایدشم زده ساخت چین اما خیلی خوبه من خیلی راضیم
      الان خیلی از لوازم خانگیهای مارکهای معرف به علت ارززونتر بودن دستمزد کارگر تو کشورهای چین یا.......ساخته میشن البته تحت کنترل ولینسانس صاحب مارک
      جارروپرقی من فلیپسه رو خودشم زده ساخته چین ۵ ساله هر روز ازش استفاده میکنم با روز اولش فرقی نکرده خوبه خوب
      از لوازمه ساخته چین نترسید

    • مرضیه

      کسی میتونه به من بگه ماشین ظرفشویی ایستاده مارک خوب وقیمت مناسب تو ایران کذوم مارکه؟
      ممنون

    • ارام

      سلام من میخوام یک برند ثبت کنم برا لوازم خانگی
      لطفا راهنمایی کنید.
      با xتموم بشه

    • نگار

      سلام. یخچال فریزر 12 فوت نوفراست چه برندی در ایران موجود هست که کیفیت مناسبی هم داشته باشه؟

    • افسانه

      بچه ها مارک دلمونتی برای لوازم برقی خوبه؟

    • فاطمه

      جارو برقی ال جی خیلی خوبه ولی متاسفانه سخت تعمیر میشن قطعشون نی.لباس شویی ال جیم اطرافیان دارن میگن خوبه.البته پاکشوماهم خوبه

    • زهرا

      با سلام خدمت همه شما عزیزان، من دنبال ی مارک خیلی خوب برای خرید لوازم خانگی میگشتم تا اینکه رسیدم به مارک آنکس. نمیدونم تا حالا شنیدید یا نه؟ واقعا عالیه البته من از زاهدان خرید کردم پیش ی فروشنده معتبره مارکشم آلمانیه. چرخ گوشت و آبمیوه گیر ایرولوکس هم عالیه....

    • نسترن

      به نظرمن چرا وقتی ایران خودمون تولیدکنندس بریم از بقیه کشورای خارجه حمایت کنیم!!!!!!!

    • بدون نام

      من ظرفشویی دوو گرفتم ولی مار ک چین خورده نظرتون چیه

      پاسخ ها

      • فاطمه

        محصولات جینی شایدبعضی هاش بد باشن ولی این دلیلی خوبی نیست که تمام محصولات چینی بد باشن چون هرچیزی هم خوب داره هم بد بی شک محصوات خوب هم داره

    • محمد

      من ظرفشویی دوو گرفتم الان میبینم روی کاغذ راهنماش زده ساخت چین راستش هنوز ازش استفاده نکردم به نظرتون پسش بدم ؟

    • داریوش

      من برای خونه جدید تمام وسایلمو ایرانی گرفتم
      با تحقیق زیاد بهترینای ایرانی رو انتخاب کردم و واقعا راضیم
      ساید اسنوا(بنظرم بین سایدای ایرانی از همه سرتره و قطعات اصلیش کره و چین درجه یکه)
      لباسشویی پاکشوما (اسنوا هم واقعا باکیفیته وخدمات هردوشون خیلی خوبه)
      خرده ریز مثل چرخگوشت و پلوپز و جاروبرقی و ابمیوه گیری و... پارس خزر(خیلی راضیم فقط چرخگوشتش یکم صداش زیاده اما موتورش خیلی قویه)

      ممکنه بعضی دوستان بگن اینا ساخت ایران نیست و مونتاژ ایرانه
      درجواب میگم که ب جز قطعات اصلی بقیه کاملا ساخت ایرانه و حتی اگه مونتاژ ایران باشه(مثل ال جی و سامسونگ که همه مونتز ایرانه)..‌ ترجیح میدم به بزرگ شدن یه شرکت مونتاژ ایرانی کمک کنم نه یه شرکت خارجی
      متاسفانه طوری شده که بعضیا خرید جنس چینی بی نام و نشون رو هم به ایرانی ترجیح میدن وقطعا بعدا پشیمون میشن

    • مهدی

      راستش همین امروز از شرکت اومدن ظرفشویی ما رو نصب کردن موقع رفتن خیلی راحت گفت ایینا زود خراب میشه خیلی بهم برخورد الان خیلی ناراحتم بعدم گفت مصرف ابش ۲۲۰ لیتر هست یعنی کلا نا امیدم کرد پشیمون شدم چرا خریدم خودم ظرف های زنم میشستم بهتر نبود؟

    • گوهر

      سلام دوستان من میخوام چرخ گوشت نیولایف بخرم اگه کسی استفاده کرده بهم بگه چطوره ؟
      خانوما لطفا کمکم کنید خیلی وقته نتونستم یه مارک خوب انتخاب کنم قیمتش هم برام مهم نیست

    • مهدی

      ظرفشویی دوو گرفتم،،،،نمیدونم شاید یه جورایی میخواست واسه ضمانتش ۵۰۰ هزارتومن از ما بگیره،،باخودم گفتم ۱۷۰۰۰۰۰ خریدم بد یه پونصد هم بزارم روش آیا خراب بشه ایا نشه،

    • بدون نام

      كسي از لوازم خانگي كورس اطلاعي داره؟به درد ميخوره؟

    • بدون نام

      كسي از لوازم خانگي كورس اطلاعي داره؟به درد ميخوره؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عالیه . تندیس کیفیت برتر استاندارد ایران به کورس رسید از اکثر برندهای مشابه بالاتر هست

    • بدون نام

      مشترک عزیز،بهتره هر وسیله ای که میخوای بخریی یه برند تقریبا معروف انتخاب کنی مثل سامسونگ ،ال جی سوپرا دوو،سونی،عرشیا،مولینیکس،و،،،،،،،،،،،حداقل پولت. رو حروم نکردی پارس خزر هم خیلی خوبه،جنرال ،

    • بدون نام

      كسي از لوازم خانگي كورس اطلاعي داره؟به درد ميخوره؟

    • بدون نام

      سلام.میخواستم ببینم کسی از لوازم خانگی اپکس استفاده کرده؟راضی بودین؟

    • بدون نام

      من فریزر الکترو استیل گرفتم از رور اول موتورش صدای خیلی بلندی داشت با وجود داشتن ضمانتنامه به این مشکلش توجه نشد متاسفانه موتورش نیز 6 ماهه سوخت یعنی گارانتی بیخودی داره

    • leila

      ﺳﻼﻡ ﻭﻗﺖ ﺑﺨﻴﺮ ﻫﻤﮕﻲ...ﻣﻦ ﻣﻴﺨﺎﻡ ﺑﺮا ﻟﻮاﺯﻡ ﺁﺷﭙﺰﺧﻮﻧﻪ ﺟﻬﻴﺰﻳﻤﻮ ﺑﺨﺮﻡ ﻭﻟﻲ ﻧﻤﻴﺪﻭﻧﻢ ﭼﻪ ﻣﺎﺭﻛﻲ ﺧﻮﺑﻪ...ﻣﻴﺨﺎﻡ ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﻣﺎﺭﻙ ﺑﺎﺷﻪ ﻛﻴﻔﺘﺶ ﻋﺎﻟﻲ ﺑﺎﺷﻪ...ﻗﻴﻤﺘﺸﻢ ﺯﻳﺎﺩ ﻣﻬﻢ ﻧﻴﺲ ﻣﻴﺸﻪ ﺧﺎﻫﺶ ﻛﻨﻢ ﺭاﻫﻨﻤﺎﻳﻴﻢ ﻛﻨﻴﻦ....
      ﻳﻜﻴﻢ ﺳﺮﻭﻳﺲ قاﺑﻠﻤﻪ best home ﺧﺮﻳﺪﻡ ﻭﻟﻲ اﻻﻥ ﻫﻴﭻ ﺟﺎ ﭘﻴﺪا ﻧﻤﻴﻜﻨﻢ...ﻛﺴﻲ ﺩﺭﺑﺎﺭﺵ اﻃﻼﻋﺎﺕ ﺩاﺭﻩ?!

    • بدون نام

      بهترین مارک لوازم خانگی در دنیا میله هستش و البته تنها محصول ساخت خود کشور آلمان و اکثر محصولات شرکتهای آلمانی تحت لیسانس همان شرکت در کشورهای چین و ترکیه و اسلواکی تولید می شود و بهتر است بدانید که محصولات میله از نظر شکل ظاهری بسیار ساده هستن

    • بدون نام

      با سلام بنده در آلمان زندگی میکنم وخیلی جالب هست بدانید که قیمت محصولات میله با سامسونگ در اینجا تقریبا یکی هست بنده در ایران یخچال سامسونگ استفاده میکنم بسیار خوب هست و در اینجا از میله البته دلیل هم قیمتی این دو محصول بخاطر مالیات بر جنس وارداتی هستش ولی در آلمان هم سامسونگ پر طرفدار هستش و دوست دارم این را هم عارض شوم که هر قطعه الکتونیکی ممکن است در فرایند تولید و یا حمل و نقل دچار آسیب شود و خراب بودن یک قطعه یا لوزام دلیل بر بی کیفیت بودن کل محصول آن شرکت نمیباشد

    • سیده فاطمه

      سلام
      خیلی خستم از این که ما اسممون را گذاشتیم حلال و حروم دون،به این روزای عزیز ماه مبارک رمضون که نزدیکه ازتون میخوام انصاف داشته باشین ای فروشنده ها جهیزیه،وقتی میبینی یه نفر که پدرش کارگر و خودش یه کارمند ساده اچحاف نکنین،من که ازون راضی نیستم،به هوای اینکه یکی از دوستام قبلا اونجا خرید کرده بود و بعد از خرید من هم فهمید سرش کلاه رفته،آقای ... (در خیابان هروی)کاری کردی که امیدوارم اون اچحاف و بلایی که سر من آوردی تو گلوت بمونه،این آقا قسم و آیه خورد که باسود 20 درصد از من داره سود میگیره و جهیزیه میده،بهش هم گفتم با بدبختی و وام پول جهیزیه رو جور کردیم ولی امون از این که نمیدونستم تا 150 درصد 200 درصد سود میگیره،از این سایت هم کمال تشکر رو دارم که تا جایی که میتونه داره به مردم آگاهی میده.نفرین میکنم اون ناظم زاده رو تا آخر عمرم......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این سودها در لوازم خانگی غیر ممکن هست . شاید ایشون فروشنده ی دست اول نبوده یا به دلیل نوسانات ارضی قیمتهای بالاتری داشته . خریدار باید اول استعلام قیمت از فروشگاههای مختلف بکنه نه قسم و ایه ی فروشنده

    • سمیرا

      سلام منم موافقم بانظر سیده فاطمه ایشون حق دارن واقعا کمال بی رحمیه که اینجوری دارن سود میگیرن از مردم بیچاره ای که باهزار بدبختی دخترشونو میخوان به خونه بخت ببرن ایشالا مسئولین بی توجهی نکنن و این موردو حتما میگیری کنن فاطمه جان مطمئن باش اینجور ادما هیچوقت خدا ازشون نمیگذره

    • الهه

      سلام من میخوام ماشین ظرفشویی الگانس بخرم نمیدونم مارکش خوبه یانه ؟ و این که الگانس مال چه کشوریه . ممنون میشم اگه جواب بدین

      پاسخ ها

      • مهسا

        ما 10 سال داریم،خوبه

    • آیلار

      سلام.من میخوام جاروشارژی.زودپز بخرم.مارک خوب میخوام.میشه کمک کنید دوستای عزیز

    • پریسا

      سلام.میخاستم درباره مارک دلمونتی بدونم
      کسی اطلاعاتی داره؟ک این مارک برای وسایل برقی خوبه؟؟؟؟

    • پری

      سلام دوستان من میخوام جهیزیه بخرم مارک بوش وبرویل نظرتون رومیشه بدونم ممنون

    • بهرام

      سلام خلاصه کلام .هیچ جنس اروپایی یا امریکایی توبازار وجود نداره همه لوازم چینه مگر اونایی که قیمتاش فضاییه تازه اونا رو هم ممکنه مونتاژ کشورهای غیر اصلی رو به جای اصل بیاندازند .فقط یه چیز :از فروشنده بخواید موارد ضمانت رو تو فاکتورش با مهر فروشگاه بنویسه چون پاتو از در فروشگاه بزاری بیرون دیگه اون فروشنده مهربون وبا ادب رو نمیبینی والسلام.

    • بدون نام

      سلام .
      من قصد خرید لوازم برقی دلمونتی ایتالیا رو دارم .
      اگه اطلاعاتی در مورد این مارک دارید بگید لطفا .

    • فاطمه

      سلام خسته نباشین...میخواستم بدونم بهترین لوازم برقی تو هر مارک چیه؟!

    • بدون نام

      سلام دوستای گلم
      میخوم جهاز بخرم
      میشه راهنماییم کنین لباسشویی،ظرفشویی،یخچال،مایکرو چی بخرم،چه مارکی؟!خودم مارک بوش نظر دارم،چطوره؟

    • مهسا

      سلام می خواستم نظرتون راجب لوازم بکو بدونم میخوام بدونم مارک خوبی هست یا نه؟

    • ZAHRA

      نظرتتون در باره مارک ناسا(NASA)

    • زهرا

      لطفالطفاماشین ظرفشویی ال جی نخرید.رد آب روی ظرفهامیزاره من راضی نیستم

    • fati

      سلام من در حال خریدجهیزیه هستم تصمیم دارم لوازم بقریم رو مارک دلمونتی ایتالیا بخرم اما نمیدونم خوبه یا نه زیاد وقت ندارم خواهشا اگه کسی میدونه جواب بدید لطفا

    • بی نام

      سلام .هواپز چه مارکی خوبه؟ عرشیا چجوریه؟ممنون میشم راهنمایی کنین .

    • فرناز

      جارو شارژى دلمونتى ايتاليا خريدم خوب نيست اصلا لطفا با تحقيق خريد كنيد ماركى كه نميشناسيد اصلا نخريد

    • سارا

      سلام ببخشید به نظرتون مارک دلمونتی ایتالیا خوبه؟
      ممنون از راهنماییتون

    • وحید

      سلام خواستم نظرتان را در مورد مارک بیشل بدونم

    • مینا

      سلام دوستان لوازم برقی appexچطوره؟‌ میشه راهنماییم کنید لطفا

    • سهراب

      سلام ایا مارک دلمونتی خوبه؟

    • حسنعلی ابراهیمی سعید

      براثر تبلیغات ، من کولر اسنوا دو تیکه خریدم که متاسفانه از بدو خرید، دارای ایراد هست که اندازه دو برابر پول یک کولر هزینه و خسارت دادم اما هنوز درست نشده و نمایندگی هم فقط می آید پول میگیرد و می رود
      خرید کالای ایرانی اشتباه است برای کارمندی مثل من که توان جایگزینی با کالای خارجی را ندارد

    • یونسی

      بچه ها این سایت یه چیزه جالبی که داره بصورت کامنت هست و ما مصرف کننده ها میتونسم باهم نظراتمون رو اشتراک بزاریم.من ماشین لباسشویی میخواستم بخرم رفتم بازار سه راه امین حضور واقعا گیج شدم,با اومطت به اینجا مارک مورد نظرم رو انتخاب کردمازش رایم,خواهشا دوستان هر تجربه ای دارین اینجا به اشتراک بزارن که مورد سو استفاده فروشنده هایی مثله سیده فاطمه نشیم,که امیدوارم اون فروشنده بی وجدان چوب خودش رو بخوره,سیده فاطمه همه ما پولمون رو با زحمت بدست میاریم مطمین باش این اقا جوایشو تو همین دنیا پش خواهد داد...

    • مجید

      لباسشویی ال جی هفت کیلویی خوبه من سه ساله دارم هنوز سالمه

    • سام

      با سلام
      برای خرید سینک گاز صفحه ای هود چه مارکی پیشنهاد میکنین از بین اخوان استیل البرز ایلیا استیل کن داتیس

    • بدون نام

      سلام نظرتون راجع به مارک ایندزیت چیه؟؟ظرفشویی و لباسشوییمو الجی بخرم یا ایندزیت یا سامسونگ؟؟

      پاسخ ها

      • مینا

        ایندزیت عااااااالیه

    • شیرین

      سلام خدمت دوستان گرامی ....میخواستم درباره مارک behi اگه اطلاعاتی دارید دراختیارم بگذارید خصوصا ساید این مارک...ممنون

    • رها

      سلام من شش ساله لباسشویی ال جی دارم هنوز مثل روز اول کار میکنه .عالی و بیصدا هستش بیستتتته

    • صبا

      دوستان هركسي نظر شخصيشو ميده كي ميگه ظرفشوييه ال جي بده من ٩ساله دارم استفاده ميكنم و كاملا راضي هستم لباسشوييم سامسونگه اونم بد نيست ولي بوش بهتره سرخ كن مولينكس خيلي خوبه و همين طوري چند كاره و ابميوه گيريش يخچال سامسونگ هم خوبه و مايكروفرهم ال جي خوبه ولي ماله خود من اگنسه كه مارك زيادي نيست

    • نازنین

      سلام ..منم تازه شروع کردم به جهیزیه گرفتن و قیمت و کیفیت هم برام مهمه..لطفا مارک خوب بهم معرفی کنین..تو لوازم برقی آشپزخونه مارک گاسونیک خوبه آیا؟لطفا خرکی میدونه جواب بده چون خیلی برام مهمه و وقت زیادیم ندارم

    • معصومه

      سلام دوستان من میخوام لوازم برقی جهازم رو بخر چه مارکی بخرم..که بهترین مارک باشه؟ آیا مارک دلونگی و فلر بهترین مارک هستش؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دلونگی خوبه ولی فلر نه زیاد، من آبمیوه گیری و ساندویچ سازشو دارم راضی نیستم
        هر برندی یه چیزیش خوبه

    • زهرا

      سلام دوستان مارک هملتون خوبه ؟برای خرده ریزه های آشپزخانه لطفا راهنمایم کنید ممنون خیلی سردرگمم .

    • زهرا

      سلام دوستان مارک هملتون خوبه ؟برای خرده ریزه های آشپزخانه لطفا راهنمایم کنید ممنون خیلی سردرگمم .

    • محدثه

      سلام دوستان.خواهش میکنم هرکی میدونه جوابمو بده.کسی از مارک عرشیا استفاده کرده؟من ابمیوه گیرشو خریدم نمیدونم چطوره.وهمچین چرخ گوشت گاسونیک چطوره؟

    • لیلا

      اگر به دنبال یخچالی هستید که صرفا نیاز خود را به داشتن همزمان یخچال و فریزر بر طرف کنید و مایلید از نظر مالی صرفه جویی هایی انجام دهید شاید خرید یخچال فریزر های معمولی با عمق و ظرفیت مناسب برای شما بهترین انتخاب باشد.

      ولی اگر ظاهر ، فیزیک و زیبایی ساید باید ساید را میخواهید باید بدانید که تفاوت عمده انواع یخچال های ساید بای ساید با نوع معمولی آن در ظاهر، قیمت و ویژگی های فیزیکی آن است. این یخچال ها بیشتری نسبت به مدل های عادی زیباتر هستند و در آن واحد نیاز شما را به یخچال و فریزر برطرف می کنند. برای این که بدانید یک ساید بای ساید خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد حتما به نکات زیر توجه کنید:





      تعداد درب های یخچال

      همانطور که در انواع مدل های ساید بای ساید دیده اید برخی مدل ها بیش از ۲ درب دارند و در مدل های جدید تا ۴ درب نیز تعبیه شده است. این مورد برای استفاده راحت تر از مواد غذایی است برای مثال طراحی یخچال به گونه ای است که مواد غذایی یا بطری هایی که مدام با آن ها سر و کار دارید نزدیک تر و در دسترسی راحت تری قرار گیرند. البته این مورد به زیبایی یخچال نیز کمک میکند. توصیه ما به شما این است که اگر خانواده پر جمعیتی هستید یا کودکانتان مدام به سراغ یخچال می روند ساید بای سایدی را تهیه کنید که مجهز به بار خانگی باشد.



      ظرفیت داخلی

      فضای داخلی ساید بای ساید ها با تصوری که شما از یخچال های معمولی دارید کمی متفاوت است . مثلا محفظه مخصوص شیشه در برخی مدل ها قابلیت تغییر دارد و متنوع است در عین حال بخشی از فضای داخلی را اشغال میکند . در هنگام خرید یخچال مقدار فضای داخلی را که در اختیار دارید در نظر بگیرید.









      اجزای یخچال ساید بای ساید

      ساید بای ساید هایی که برای هر درب یک دستگیره سر تاسری برای بازو بسته کردن دارند در استفاده به شما راحتی بیشتری را میدهند. لاستیک هایی که دور تا دور درب های ساید بای ساید وجود دارد از جمله اقلامی است که زود تر سایر اجزای ساید بای ساید نیاز به تعمیر پیدا می کند. پس هنگام خرید به آن توجه کنید.



      رنگ و ظاهر یخچال

      معمولا ساید بای ساید ها در سه رنگ عرضه میشوند: سفید، استیل و تیتانیوم. البته برخی برند ها از مدل های فانتزی نیز استفاده میکنند اما توصیه ما به شما انتخاب مدل های ساده تر است . به جای آن توجه خود را به جنس روکش و ضد ضربه یا ضد خش بودن سطح خارجی معطوف کنید. اگر به دنبال مدلهای لوکس و همگام با آخرین تکنولوژی هستید ، میتوانید مدل هایی را خریداری کنید که از ال سی دی های کوچکی بروی بدنه و بار خانگی یخچال استفاده کرده اند.



      یخچال ساید بای ساید مجهز به بار خانگی

      باز و بسته کردن مداوم یخچال از عمر آن میکاهد و به مرور موتور یخچال را مستهلک میکند. برای جلوگیری از این موضوع سعی کنید ساید بای ساید هایی را خریداری کنید که مجهز به آبسرد کن و یخساز باشند. یخچال هایی که خودشان به طور مستقیم ورودی شیر آب دارند و در مواقع نیاز به طور مستقیم آب مورد نیاز خود را بر میدارند برای این مورد آسیب کمتری به موتور یخچال وارد میکنند.



      مصرف انرژی

      مصرف انرژی در هر وسیله به خصوص یخچال بسیار مهم است در مدل های جدید ساید بای ساید برای اینکه به یک موتور فشار زیادی وارد نشود و از طرفی بتواند بهینه تر انرژی را مصرف کند از دو موتور به طور همزمان بهره گرفته می شود. اگر به عمر موتور ساید بای ساید خود اهمیت می دهید پیشنهاد ما به شما خرید ساید بای ساید های چند موتوره است.



      حتما قبل از خرید میزان نیاز ، ظرفیت و فضایی را که در اختیار دارید را در نظر بگیرید ظرفیت اکثر یخچال های ساید بای ساید با تغییر در عمق آن زیاد می شود. دقت کنید که ساید بای ساید های متنوعی در بازار وجود دارد که برخی مدل ها از یک برند خاص دارای قیمت های مناسبی نیز هستند ولی به تبع آن ظرفیت کمتری را نیز دارا می باشند.

    • بدون نام

      تو ایرانی ها بر اساس تجربه ده ساله خودم یخچال فریزر امرسان و الکترو استیل هیمالیا هم خوبه لباسشویی پاکشوما بقیه لوازم برقی فقط پارس خزر تو خارجی هایخچال فریزر فقط ال جی لباسشویی بوش و الجی سراغ ظرفشویی اصلا نرید چون یه چیز بی خودیه فقط پول و وقت تون حروم میشه تلویزیون هم فقط ال جی با ضمانت گلدیران اصلا سراغ سامسونگ نرید بسیار بی کیفیته خود دانید

    • لاله

      سلام،من شش ساله که ار ظرفشویی ال جی استفاده می کنم، عالیه.لباسشویی هم کن وود ترکیه است که اونم عالیه.
      از محصولات فوما و همیلتون استفاده نکنید، اصلا خوب نیست.
      فریزر ایرانی هم مادرم یخساران، پانزده ساله استفاده میکنه،خیلی خوبه

    • پروانه

      من این مارکارو خریدم البته برقیای کوچیکمو فعلا نامزدیم
      بوش (چرخ گوشت.آبمیوه گیری.آسیاب کن .جارو برقی.جارو شارژی.مخلوط کن.گوشکوب برقی)
      فیلیپس(ریش تراش ضد آب.اپیلیدی.سالاد ساز.چای ساز.آب مرکبات گیری.اتولباس.سشوار.)
      بلک اندکر(اسنک ساز)
      کارچر(بخارشور)
      فعلا بزرگارو نخریدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خرید خوبی داشتین
        برای لباسشویی و ظرفشویی به نظرم بوش از همه بهتره
        یخچالم ساید هیتاچی یا دوقلو بوش
        اگرم از نظر هزینه مشکلی ندارین جنرال الکتریک

    • مریم

      سلام من میخوام برا جهیزیم مارک سونیا بگیرم به نظرتون خوبه؟

    • بدون نام

      من تجربه شخصیم اینه که یکم گرونتر جنس خوب بگیرم
      جنسی که برندش معتبر باشه یعنی وقتی انگلیسی سرچش کنم چندتا سایت حد اقل بیارنش، خیلی از برندایی که توبازار هست اصلا سایت خارجی نداره
      خدماتشم مهمه و این که اگه نیاز به قطعه ای بود شرکتش داشته باشه و مجبور نشیم دستگاه رو بندازیم دور

    • سارا

      سلام.میشه بگین برای جهزیم چ نوع ماركی رو خرید كنم.فقط جاروبرقی خریدم ك اونم مدیا هست.لطفا راهنماییم كنید

    • سارا

      سلام.لطفا کمکم کنید ک چ نوع مارکی خرید کنم برای جهزیم.فقد جاروبرقی خریدم ک مارک مدیا هست.لطفا کمکم کنید

    • بهار

      سلام.میخوام یه راهنمایی کلی برای مارک لوازم برقی آشپزخونه بهم بدید برای جهیزیه، مخصوصا غذاساز و چرخ گوشت و ماشین ظرفشویی

    • فاطمه

      سلام خسته نباشید
      ببخشید من خرده ریزه های آشپزخانه رو سرجیو گرفتم نمیدونم مارک خوبی است یا نه؟

    • بدون نام

      سلام من میخام جهیزیمو بانه بگیرم میخام ی مارکی باشه ک آشغال نباشه قیمتش هم خوب باشه آخه هزینه زیادی ندارم

    • عاطی

      سلام کسی درمورد لوازم خانگی (ساید لباسشویی ظرفشویی بکو)تجربه ای داره؟من دنبال ست مشکی هستم یخچال4در فعلا در بازار ست مشکی بکو رو پیدا کردم اما نمیدونم ک بقیه ازش راضی هستن یانه

    • بدون نام

      سلام .میشه راهنماییم کنین رفتم قشم برای خرید لوازم خانگی مارک سوناشی پیشنهاد دادن چیزی درموردش نمیدم نظرتون رو بگین لطفا

    • sara

      من لوازمای بزرگمو (ساید-لباسشویی-ظرفشویی) با کلی تحقیق بکو خریدم.میخام لوازم برقیای کوچیکمو دلمونتی بخرم.کسی دلمونتی رو تایید میکنه؟

    • نگا ر

      مارک هیوندای وناسا آشغاله نخرید نخرید مخلوط کن ناسا خ یدم اصلا روشن نمیشه

    • نسترن

      سلام.میشه راهنمایی کنید دوستان،میخواستم بدونم مارک دلمونتي ايتاليا خوبه یا نه?

    • فاطمه

      سلام
      دوستان من برای جهیزیه جاروبرقی وچرخ گوشت و غذاساز امپریال وپلوپز سرخ کن دارنیواستاروچای ساز تایگرواتو ویکااز شوش خریدم.الان خیلی پشیمونم.دوستان اگه اطلاعی درباره این مارکها دارید لطفا بگید.اگه خوب نیست ببرم عوضش کنم آخه هنوز استفاده نکردم

    • pardis

      سلام
      من میخام جهیزیمو بگیرم.میشه راهنماییم کنید وسایل بزرگ آشپزخانه چه مارکی از بین ال جی و سونی و بوش ودلمونتی و عرشیا و بکو خوبه؟ واسه وسایل خرده ریزه هم بگین چه مارکی بگیرم.خیلی عجله دارم ممنون میشم کمکم کنید.با این تقلبی های که تو بازار میشه نمیشه به هیچ برندی اعتماد کرد.خدا خیرشون نده

    • هانیه

      سلام من میخوام جهیزیه بخرم ولی هر فروشگاهی یه مارک معرفی میکنه و خیلی هم ازش تعریف میکنه نظرتون درمورد مارک دلمونتی واپکس چیه ؟

    • بدون نام

      سلام کسی در مورد لوازم خانگی گوسونیک و سانی اطلاعی داره راهنمایی کنه

    • احمد

      بهترین برند فقط پاناسونیک

    • مینا

      سلام به دوستان من گول تبلیغات فروشنده خوردم و همه لوازم بیسمارک خریدم البته به اسم آلمانی و مونتاژ مالزی مه صددرصد دروغ گفت و اجناس بی کیفیت و صدرصد چینی هستن من که خریدم ولی شماها گول مارک تقلبی اونو نخورید

    • نرگس

      سلام،میخواستم بپرسم هواپز مارک فولن چطوره؟آیا این برند آلمانی هست اون جوری که فروشنده میگه؟

    • زهرا

      کامنت ها گذاشته شده و از دوستان نظر خواهی شده ولی دریغ از یک نظر
      اصلا قابل استفاده نیست

    • میم

      سلام من میخواستم جهیزیه بگیرم میخوام مارک گاسونیک بگیرم کسی استفاده کرده لطفا بگه کارلیش چهجوریه

    • ناصر

      دوستان دیگه تفاوت کیفیت بین برندها مثل 40 سال پیش نیست..همانطوری که فوتبال در دنیا به هم نزدیک شده کیفیت هم به هم نزدیک شده! با کیفیت ها افت کردن بی کیفت ها بهتر شدن و اکثرا معمولی شدن یه اکثریت برند متفرقه موقتی و اقلیت به شدت با کیفیت به شدت گران هم هستن...همین سامسونگ و ال جی هم در چند سال اخیر کیفیت محصولات اونها افت بالایی کرده مخصوصا مکانیکال و نه دیجیتال!...دقت کنید موضوع فقط مونتاژ در چین یا حتی ترکیه هند امارات پاکستان ایران و...نیست اکثر برندهای مطرح جهانی برای سود بیشتر از قطعه سازان چینی و کشورهای مشابه سفارش قطعه میدن و خودشون فقط مونتاژ می کنن شما فکر می کنید مارک اصلی امریکا و اروپا رو خریدید ولی قطعه ها رو چین براشون می زنه! بعضی ها هم که کل ساخت و مونتاژ در چین هست و فقط دفاتر فروش و تحقیقات در امریکا و اروپا مانده...توی این شرایط یا شما باید برید ده میلیون تومن بدید یه مارک اصلی رو بخرید که اگر هم خراب بشه 90 درصد باید به یک چندم قیمت بفروشیدش یا بیشتر روی خدمات پس از فروش گارانتی و از همه مهتر وجود قطعات یدکی در ایران توجه کنید......این رو هم بدونید بین دو سه مارک با کیفیت ایرانی با برندهای با کیفیت چینی فعلی هیچ تفاوت کیفتی نیست..به جز تبلیغات..
      یک توصیه حیاتی! هر برندی در یک محصول تخصص بالاتری داره و اینطور نیست که یک مارک همه محصولاتش خوش دست یا با کیفیت و...باشه چون همیشه یک سازنده اول از یک محصول تخصصی شروع می کنه و بعد برای سود بیشتر دست به مونتاژ یا ساخت یا حتی سفارش ساخت به اسم برند خودش در محصولات دیگه هم میره البته برندهایی هم هستن که در تمامی محصولات همه کیفیت رو خرج می کنن ولی بسیار گرانتر نسبت به رقبا با همان کیفیت مشابه در حالی که شما اگر زرنگ باشید می تونید با یک چندم اون اون همان کیفیت رو از چند برند مختلف پیدا کنید

    • زهره

      من 7ساله عروسی کردم ساید بای ساید اسنوا را دارم خیلی راضیم ماشین ظرفشویی 7کیلویی ال جی هم راضیم مشکلی باهاش نداشتم من فقط دستگاه سی دیم که مارک مارشال بود بی کیفیت دراومد و خراب شد.

    • مهسا

      سلام
      ميشه نظراتتون رو درمورد مارك candy بگيد؟
      ميخواستم لباسشويي و ظرفشويي ال حي بگيرم ولي بهم candy رو پيشنهاد دادن ! اگه كسي داشته نظرشو بگه

    • سپیده

      من‌میخواستم بدونم لوازم بزرگ خانگی مثل لباسشویی ویخچال مارک بکو خوبه یانه ؟
      یدونه هم برای جهیزیم آبمیوه گیری سرجیوگرفتم کسی نظری داره؟

    • فرحناز

      لوازم برقی کورس چطوره؟ میگن آلمانیه ولی توی تهران هنوز زیاد نیست. یخچال و ماشین لباسشویی و مایکروفر ال جی بهتره یا سامسونگ؟

    • حمایت از تولید ملی

      فقط اسنوا محصولاتش عالیه

    • زهرا

      كسي درمورد لوازم برقي و اشپزخانه بلانزو اطلاعاتي داره ؟چطوره؟!!مثل زودپز يا چايي ساز اتو و...

    • بدون نام

      سلام خسته نباشید میخواستم بدونم مارک ویکنز خوبه یا نه مال کدوم کشور هستش

    • فقط خدا

      محصولات برمودا عالین فقط یکم گرونن
      چرخ گوشت و آبمیوه گیری و مخلوط کن آن عالی هستش

    • محمودی

      سلام میخواستم ببینم کسی از محصولات برقی Delmonti ایتالیا استفاده کرده یا نه؟ کیفیت محصولاتش خوب هست؟

    • پری

      الان همه وسایل برقی تو بازار چینی هستن .من برای جهیزیه ام یخچال الجی لباسشویی ال جی.خریدم راضیم .ظرفشویی اروما رو میزی خریدم راضیم فقط خیلی طول میکشه شستشوش تموم بشه ...الان میخوام آبمیوه گیری تک بخرم همشون چینی هستن و هرکدوم یه ایرادی دارند ، ولی یه مارک کمتر شنیده شده پیدا کردم که یه فروشنده پیشنهاد داد که البته اونم ساخت چینه که به نسبت بقیه مارک ها قدرتمند تره...مارک هانس
      میخوام آبمیوهگیریشو بگیرم .

    • مریم

      من باکلی تردید برای جهیزیه لوازم برقی پارس خزر خریدم البته از نمایندگی اصلیش خیلی نگران بودم ولی الان که یکسال ونیم هست استفاده میکنم باید بگم خیلی خیلی راضیم هم قیمتش خیلی مناسب همکیفیتش شکل ظاهریش هم نسبتا خوب بود جارو برقیشم عالیه باید بگم با بوش برابری میکنه

    • مریم

      سلام من لوازم برقیمو عرشیا خریدم توروخدا جون هرکی ک دوس دارین جواب منو بدین خوبه یا نه ؟؟دارم دیوونه میشم ازبس بهش فکرمیکنم ک خوبه یانه.؟

    • زهرا

      سلام من مارک تکنو بهم دادن ابمیوه گیری و چرخ گوشت با قیمت بالا ولی هرکی میشنوه میگه خوب نیس
      با فروشندش هم دعوام شد میگه عوض نمیکنم

      تاحالا کسی ازین مارک استفاده کرده؟ کاراییش چطوره؟

    • فاطمه

      سلام عزیزان .....من لباسشوی ویخچال سام سونگ دارم ۱۷ ساله استفاده میکنم خیلی راضی هستم
      یه پیشنهاد دارم واسه تازه عروس ها که میخوان جهیزیه بخرن.....زیاد به خانواده فشار نیارین....و دنبال خریدهای اضافه نباشید که اصلا کاربردی ندارن.....
      چند تیکه لازم وپر بازده بخرید جنس خوب....

    • بدون نام

      من‌مارک پلوپز جی بخرم

      پاسخ ها

      • فاطمه

        پارس خزر

    • زهرا

      سلام
      من واسه جهیزیم برند برمودا را خریدم و واقعا هم راضیم
      یکم گرونن ولی ارزش خرید دارن و هر فروشگاهی اونا نداره
      (فقط لوازم خانگی برمودا چرخ گوشت آبمیوه گیری پلو پز مخلوط کن گوشت کوب برقی)

    • زینب

      با سلام
      محصولات پاناسونیک خییییییییلی افتضاحه مثل قبل نیستن
      10سال پیش خوب بود.......

    • زینب

      اتو فقط و فقط مارک تفال
      اونم مدل 9650

    • زهره

      با سلام
      واسه چرخ گوشت و مخلوط کن و آبمیوه گیری و پلو پز
      برند گاستروبک و برمودا خوبن(هر دو مارک عالین با گارانتی 10ساله) تو اینترنت سرچ کنید ببینید نمایندگی شهرتون کجاست......فقط پاناسونیک نخرید هر چیزی میخرید
      لباسشوییم فقط آ ا گ

    • بهترین مارک لوازم خانگی

      با سلام
      لباسشویی آ ا گ
      اتو بخار:تفال *زود پز تفال*قاشق چنگال:مارک ناب استیل* سرویس قابلمه :مارکANCکره
      کتری سماوری :کرکماز
      چرخ گوشت و مخلوط کن و آبمیوه گیری پلو پز هم مارک برمودا و گاستروبک
      جاروبرقی هم مارک فکر یا میله آلمان پاناسونیک نخرید ک پشیمون پشیمون میشید

    • بهترین مارک لباسشویی

      سلام
      بهترین مارک لباسشویی آ ا گ و بوش آلمان هستش
      قبلا آ ا گ خوب بود الان دیگه نمیدونم مثل قبلش هست یا ن
      لباسشویی خودم بوش هست و فوق العادس
      در جواب دوستمون ک گفتن جاروبرقی فکر باید بگم عاااااالیه دارم استفاده میکنم
      ولی گرونه (عمری هست)

    • بهترین مارک های لوازم خانگی

      سلااااام
      بهترین برند لباسشویی بوش آلمان اجاق گاز رومگا و بخار شو کارچر آلمان
      و لوازم کوچک آشپزخانه چرخ گوشت و مخلوط کن و آبمیوه گیری پلو پز» مارک برمودا عااااااالیه فقط گرونه
      هر چیزی میخرید بخرید پاناسونیک نخرید وسایل کوچک آشپزخانه و جاروبرقی را چون قبل خوب بودن یکم بیشتر هزینه کنید و آلمانی بخرید

    • niloo

      سلام.من یخچال ساید دوو خریدم میخواستم بدونم اگه کسی این مارکو استفاده کرده بهم بگه خوبه یا بده

    • نسترن

      سلام من میخوام غذاساز فلر مدل fp1500 بخرم. بودجه ی آنچنانی ندارم و میخوام این غذاساز کارای مختلفی برام انجام بده. نظرتون راجع به غذاساز فلر چیه؟ کسی استفاده کرده؟

    • بهترین مارک چای ساز

      بهترین مارک چای ساز برمودا هست قیمت 500تومان
      واقعا عااااالیه

    • محمد مهدی

      با سلام
      انتخابم برای لباسشویی بین بوش آلمان و AEG بود که بالاخره بعد از 4ماه تحقیق و بررسی فراوان بوش را انتخاب کردم رویAEGخیلی تاکید داشتم ولی مثل قبل نیست و آلمانی نیست فوق العاده از انتخابم راضی ام

    • مریم

      سلام.....من ۶ ساله لباسشویی آبسال دارم عالیه خیلی تمیز میشوره تا حالا خراب نشده....خیلی راضیم.

    • بهترین مارک لباسشویی

      سلام
      لباسشویی بوش آلمان تاکید میکنم بوش آلمان واقعا عااااالیه
      میله آلمان هم خوبه ولی خیلی گرونه

    • تکتم

      سلام من تازه ازدواج کردم ودارم جهیزیه امو میخرم پدرم رفته برام لوازم برقیمچ پاناسونیک خریده خیلی استرس دارم میخواستم بپرسم مارک خوبی هست

    • مجتبی

      سلام دوستان مارک پاناسونیک اصل واقعا خوبه باخیال راحت استفاده کنید اگر زاپنی اصل گیرتان امد که روی کارتنش لیبل طلاییmade in japanبود باخیال راحت بخرید اگر مالزی هم بود خوبه فقط ساخت رو روش حک کرده باشه اگر کالایی فقط اسم کشور روش حک شده مثل england .germany.usa.korea بدونید چینی هست چون هر مارکی فقط باید made in +نام کشور مثل maden in japan برروی لیبل غیر قابل جدا شدن چاپ یک بر روی بدنه حک شده باشه گول چرت وپرت های فروشنده ها رو نخورید مارکهای برقی چینی مثل فوما کنوود دلونگی نوا گوسونیک عرشیا نیولایف وهزاران مارک عجیب غریب رو نخرید به خودتان و کشورتان احترام بگذارید نگذارید یک عده کاسب اشغال چینی به خوردتان بدهند لیاقت ما مردم ایران بالاتر از این حرفهاس من به شخصه ترجیح می دم یک چرخ گوشت مارک معروف یا ایرانی پارس خزر بخرم تا یک اشغال چینی که دوماه کار کنه مثلا باجناق من جنس بلک اند دیکر شامل چرخ گوشت اسیاب و جاروبرقی گرفت بع صرف اینکه روش نام englandحک شده اما فقط دو تا سه سال براش کار کرد همیشه اگر پولتان کمه بهتره بین خوبها بدترین روبخرید تا بین بدها بهترین رو گول فروشنده ها رو نخورید همیشه برای تحقیقات از تعمیر کارها بپرسید نه فروشندهها اگر مارکهای چینی خواستید بخرید انهایی که روش ساخت چین خورده دارای کیفیت بهتری نسبت به بقیه هستند مثل کولر گری مارکهای امریکایی الان ساخت چینش وارد می شه فلیپس و مولینکس اصل حتما ساختکشور روش هست مثل ساخت ایرلند ساخت اسپانیا یا حتی ساخت چین هم بود حتما کیفیتش تایید شرکت مادر هست جز اون باشه تقلبیه موقع خرید به شکل برند و لوگوی و نشان برند دقیت کنید و همینطور کیفیت بدنه که بدنه پلاستیکی دارای برجستگی نامنظم برچسبهای کج جسبانده شده و رنگ کدر بدنه نباشه تا بتونید تقلبی رو تشخیص بدید مثل کولر گازی اوجنرال تقلبی که تو بازار و بخصوص بانه زیاد شده انشالله جنس خوب بخرید و لذتش رو ببرید

    • فرشته

      سلام لطفا بهم بگید کسی مارک جنرال لوازم الکترونیکی داره خوووبه راضی هستید ؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام چیزی به نام جنرال در حال حاضر نداریم شرکتهای مختلفی با قرار دادن پسوند جنرال سعی در فریب مشتری دارند از اوجنرال گرفته تا جی جنرال و دایموند جنرال و... در حقیقت شما دارید کالای سفارشی تولید چین با برند منتخب بازرگان سفارش دهنده که جنرال را به
        . . عنوان پسوند انتخاب کرده میخرید

    • Eli

      سلام و خسته نباشید خدمت عزیزان.
      من قصد خرید لوازم آشپزخانه هاردستون رو دارم( مخلوط کن.آب‌میوه گیر،آسیاب،خرد کن،تستر،اتو،گوشت کوب برقی)
      لطفا اگه کسی داره بهم نظر بده از نظر کیفیت کار و موتور و بدنه استیلشون،
      ممنونم

    • سامیار

      سلام من همزن دلمونتی واسیاب دلمونتی میخام بخرم خواهش میکنم هرکی از این مارک استفاده کرده بگه خوب یا بد؟؟؟

    • زهرا

      سلام دوستان.. من ساتدویچ ساز مارک برینا خریدم میخاستم بدونم خوبه یانه... دودل هستم چون مارکش معروف نیست.. ترخداا راهنماییم کنید

    • نجمه

      سلام دوستان خسته نباشیدمن تازه عروسم لطفاازتمامی لوازم برقی آشپزخونه مارک خوب معرفی کنیدازنظرمالی مشکلی ندارم اینقدرتواینترنت گشتم خسته شدم الان آخرین مدل لباسشویی ال جی خریدم اینقدر مارک آاگ وبوش شنیدم پشیمون شدم چرا بیشترتحقیق نکردم اینشاا..ازماشینم راضی باشم لطفا یخچال چهاردروظرفشویی وسولاردم هم معرفی کنیدالبته رنگ استیل ممنون میشم نجمه

    • فاطمه

      بنده یک سرویس قابلمه گرانیتی مارک هانوفر چین به اعتبار فروشنده و کلی تعریف و تمجید که این بهترین مارکه. .متاسفانه خریدم با ضمانت سه ساله خش داخل ظرف و تغییر رنگ بدنه.کمتر از یک ماه از مصرفم نگذشته بود که متوجه بی کیفیتی ظرفها شدم ،هم تغییر رنگ در بدنه و هم خط و خش افتضاح و پوسته پوسته شدن کف ظرف.وقتی جهت ضمانت به فروشنده مراجعه کردم به هیچ عنوان حاضر به برگشت دادن نشد.میخواستم بگم این برند گرانیتی رو نخرید و گوله ضمانت رو که اکثرا دروغه محضه نخورید.از دوستانم برند نیو لایفه چین خریده بودن و راضی بودن.راهی برای شکایت از فروشنده هست؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام اگرفاکتورفروشگاه مهرخود فروشگاهوداشته
        باشهوازنظرقیمتی ارزشش بالاباشه چراکه نه درضمن شکایت خرج تمروایناهاهست ووقت وزمانبره بازهم ازمشاوره های دادگاه پرسو جوکن دوست عزیز

    • بدون نام

      سلام دوستان، کسی از محصولات مولینکس استفاده کرده؟ راضی هستید یا خیر؟

    • فاطیما

      دوستان کسی میتونه درمورد چرخ گوشت و آبمیوه گیری و جاروبرقی عرشیا منو راهنمایی کنه،؟
      لطفا حواب بدین.
      کامنتها همش سواله

    • آزاده

      سلام من الان حدود سه ساله از لوازم برقی سامسونگ استفاده میکنم (یخچال ماشین لباسشویی و ظرفشویی) و بسیار ازش راضی هستم. مامانم هم حدود 5 ساله لباسشویی سامسونگ استفاده میکنه وبسیارازش راضیه

    • ماه

      با سلام
      بنده چرخ گوشت و آبمیوه گیری جهازم و مارک ساپر خریدم
      تو رو خدا هرکی اطلاعی از ساپر داره به من بگه
      ممنون

    • حامد

      سلام.میخواستم بدون لباسشویی مارک ویرپول چطوره.اگه میتونین راهنماییم کنید.

    • بدون نام

      ایا مارک دلمونتی تو وسیله برقیای کوچیک خوبه یا بده..مثل چرخ گوشت ..ابمیوه گیری

    • فاطمه

      سلام میخواستم ببینم کسی وسایل برقی بلانزو رو استفاده کرده؟؟خوبه یا نه؟

    • دیبا

      سلام ایا همه وسایل برقی چینی بدن
      کسی همزن برقی رومانتیک هوم استفاده کرده ممنون میشم جواب بدین

    • محمد

      من می خواستم لباسشویی بخرم کودوم مارک خوبه

    • بدون نام

      من لوازم آشپزخونه مو اسمگ خریدم هم خیلی خوشگله هم خداییش خوب کار میکنه

    • نجمه

      سلام چند وقتی است ماشین لباسشویی و یخچال و جارو برقی بنده بعد از ۱۵ سال کارکرد از رده خارج شده تصمیم گرفتم کالای ایرانی مارک استوا بخرم ولی با مخالفت اطرافیان مواجه شدم چون در بندر عباس زندگی میکنیم و کلی مارک خارجی است که امتحانش پس داده کسی از نظرم استقبال نکرد اگه کسی در مورد اسنوا نظری داره راهنمایی کنه نظرتان در مورد دوو چیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اسنوا خیلی عالیه
        الان واقعا پیشرفت کرده
        من راضی ام و باورم نمیشه اینقد خوبه

    • مریم

      اسنوا خوبه

    • بدون نام

      سلام دوستان کسی از لوازم برقی مارک فوما ژاپن استفده کرده؟ مثلا غذا ساز و چرخ گوشت و...
      کیفیت و خدماتش چه طوره؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام، من تقریبا نصف وسایل برقیم فوما خریدم،از همزنش و سولاردومش بی نهایت راضی ام، گوشتکوب برقیش خوبه، آب ، مرکبات گیرش معمولی ه ، اب میوه گیری چهار کاره اش ، همه چیزش خوبه به جز اب

    • سمیه

      سلام. ایا کسی از ماشین لباسشویی الگانس. استفاده. کرده میخوام.نظرتونو بدونم ایا خوبه یا نه

    • erfane

      دوستان کسی جاروبرقی اپکس داره؟؟میشه لطفا نظرتونو راجبش بگید

    • yalda

      سلام.میشه خواهش کنم هر اطلاعاتی درمورد مارک زومیت دارینو بگین

    • فاطمه

      سلام من میخوام وسایل برقی مثل سرخ کن قهوه ساز چای ساز ماکروویو و همه وسایل برقیارو بخرم ک بهم گفتم ی مارک همه چیزش خوب نیس. میشه کمکم کنید ک چ مارکی بخرم؟

    • الناز

      سلام دوستان. من میخوام فرتوکار بخرم به نظرتون برقی بگیرم چطوره؟ و اینکه چه مارکی خوبه و قیمت مناسبی داره؟

    • مهین

      نظرتون در مورد ماشین ظرفشویی اسنوا چیه؟ ایا کسی داره؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون

      پاسخ ها

      • مرتضی

        عالیه ماچند سال داریم استفاده می کنیم

      • مریم

        ما 10-15 سالی هست ماشین لباسشویی اش رو داریم و راضی هستیم

    • محمد

      سایت خوبی دارید
      موفق باشید

    • محمد طاها

      سلام
      لباسشویی بوش آلمان
      لوازم برقی کوچک آشپزخانه برمودا و گاستروبک عالین فقط گرونن
      زودپز تفال ماهی تابه دوطرفه هپی کال کره
      قابلمه گرین پن قابلمه استیل و کتری قوری کرکماز ترکیه قاشق و چنگال مارک ناب استیل
      جارو برقی فکر آلمان یا میله آلمان
      بخار شور کارچر آلمان
      بخاری هم نیک کالا

    • hamed

      سلام لوازم خانگی بیسمارک چه جوریه ومال کجاس

    • الهه

      سلام من رفتم وسایل برقی کوچیک سوییس هوم خریدم حالا نمیدونم آیا واقعا جنسش خوبه یانه میخاستم بپرسم ببینم کسی این مارک رو میشناسه آیا خوبه یانه؟

    • میرانی

      به نظرمن الان توایران فقط ناساالکتریک ارزش خرید داره.واقعا به نسبت قیمتاش جنسش وکارشدعالیه.خدمات پس ازفروشش حرف نداره.واقعاپاسخ گو هستن...من کل جهیزیه م روناساوالکتریک گرفتم خیلی هم راضی م شکر خدا

      پاسخ ها

      • مریم

        چند وقته دارین باهاشون کار میکنین؟

    • بهروز فخیمی

      سلام.به نظرتون مارک اینوکس چطوره؟خریدم ولی خیلی میترسم

    • R.M

      سلام دوستان کسی غذاسازفوما خریده واستفاده کرده ؟چطوره؟قصدخریدشودارم لطفا راهنماییم کنید
      مرسی

    • بدون نام

      سلام مارک هاردون برند خوبیه

    • الهه

      کسی میدونه مارک ناسا الکتریک خوبه یانه؟

    • شهين

      كسي اطلاعاتي راجب كالاهاي راك داره؟؟ من اكثر جنس هام رو راك خريدم ولي متاسفانه جايي چيزي واجبش ننوشته خيلي نشنيدمش و خيلي پشيمونم پولي ك بابتش پرداخت كردم با برندايي مثل ال جي و كنوود برابري ميكنه

    • سایه

      سلام میخواستم نظرتونو برای لباسشویی،تلویزیون،یخچال بپرسم چون از مغازه ای ک میخوام بردارم جز مارکای ایرانی چیز دیگه ای نمیتونم بردارم ی پیشنهادی بهم بدبد هیچی خوب بگیرم میگن استوا خوبه چیکار کنم چی بگیرم میخوام خوب باشه خوب کارکنه واسه گ
      جهیزیم میخوام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر چی رو میتونی بوش آلمان بگیر.
        بعضی مدلاش چینی هستن ولی شما آلمانی بگیر

      • بدون نام

        لباسشویی ایرانی من شنیدم پاکشوما خیلی خوبه اما یخچال و تلویزیون نمیدونم

    • ناهيد

      ميخوام آبميوه گيري بخرم بنظرتون چه ماركي و مدلي خوبه ؟
      درحد 600 تومن ؟
      يه جا اپكس 4 كاره ديدم 460 كسي اطلاعاي داره كه خوبه يا نه؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهترین آبمیوه گیری ها اونایی هستن که تیغه نداره و میوه رو له میکنن.
        kuving مارک
        ومثل چرخگوشت حلزونی دارن

    • سمیرا

      سلام من میخوام چرخ گوشت بخرم کدوم برند بخرم بهتره خواستم ببینم نظرتون درباره چرخ گوشت پارس خزر و پاناسونیک ایران ژاپن چزه کدامشان بهتر ممنون میشم راهنمایی کنید

    • بدون نام

      پاناسونیک ژاپنی، بوش، گاستروبک و تفال خوب هستن

    • زهرا

      نظرتون در مورد لوازم کیپ چیه؟

    • صفا

      سلام. جدیدا کسی لوازم برقی مارک گاسونیک ترکیه خریده؟ چطوره کیفیتش؟؟ به درد جهیزیه میخوره عععایااااا؟؟ من چندتا از مارک هام گاسونیکه

    • زهره

      سلام دوستان
      من ماشین ظرفشویی کرال رومیزی دارم
      هنوز وصلش نکردم ولی خیلی دوس دارم ازش استفاده کنم
      نظر یکی از دوستانو خوندم ک گفته بود مارک آشغالیه
      خیلی ناامید شدم
      کسی استفاده نکرده

    • سمیه

      ببخشید کسی چرخ گوشت سونامی داره ک استفاده کرده باشه، اصلا مارک سونامی مارک خوبی هست؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • شیوا

        از اسمش معلومه سونامی ینی مصیبت!!!

    • فاطمه

      سلام مارک جنرال چطوره؟ برای جهیزیم میخواستم لطفا صادق باشید مهمه

    • دنیا

      سلام واسه جهیزیه کدوم مارکو بخرم لوازم برقی؟بنظرتون؟؟؟؟ توروخدا کمکم کنید

    • شیوا

      توجه توجه اطفا چشم و هم چشمی نکنید و عاقلانه رفتار کنید مخصوصا خانومهایی که قراره وارد زندگی جدیدشون بشن
      بجای پرداخت هزینه های هنگفت بابت یک خروار وسایل جورواجور برقی که بعضیاشون هیچ کاربرد اساسی تو زندگی ندارند و نخواهند داشت و فقط تهدیدی برای سلامتی هستند فقط وسایل مهم و کاربردی تون رو بخرید مخصوصا بجای خریدن قابلمه های مختلف با انواع مارکهای تقلبی عجق وجق فقط ظروف مسی خریداری کنید قیمتش همسانه ولی تضمین سلامتی شما و بچه هاتونه .متاسفانه این وسط مشتریان ساده منبع درامد خوبی برای سازنده ها و فروشنده ها هستند ....
      سرخ کن خیلی خطرناکه ..پلوپز زود پز ارام پز و هزارجور پزنده برقی دیگر که روزبروز تعدادشون زیادتر میشه بشدت برای سلامتی مضر هست چون غذا رو مسموم میکنن و خاصیتش رو تغیر میدن. شخصا این وسایل رو توی خونم ندارم هیچوقت هم احساس نیاز نکردم خواهشن شما عزیزان هم روی خریدهاتون تجدید نظر کنید .

    • آرام۷۵

      سلام ب همگی دوستان منم مثل همه ی شما دوستان درحال جهاز گرفتن هستم و براساس کلی پرس و جو وسیله هام رو گرفتم‌..من ساید ،ظرف شویی، لباسشویی پلوپزو... ،چرخ گوشت بهی گرفتم
      جاروبرقی الجی
      سشوار فیلیپس
      چای ساز وگوشتکوب ۳کاره و اب میوه گیر گاسونیک
      زودپز دسی نی
      اتوپرس ژانومه
      ساندویچ ساز کنوود
      تی وی هاردستون ضدضربه(تاجایی ک متوجه شدم تصویری فقط هاردستون ضدضربه داره الجی و سامسونگ ندارن) واز لحاظ امکانات وکیفیت تصویر در حد فوکی الجی و سامسونگه
      گرفتم واینا رو همه خیلی پرس وجو کردم و مخصوصا کسایی ک این وسیله هارو در بین۴تا۱۰ سال داشتن واستفاده کرده بودن براساس استفاده دیگران ومیزان رضایت گرفتم والبته از خودنمایندگی همراه باضمانت نامه
      من قبلا نظرم رو ال جی بود یا سامسونگ اما هرچی میپرسیدم کسایی ک داشتن از ی چیزش ناراضی بودن برای همین دیگه بهی گرفتم چون از کسایی ک پرسیدم واقعاراضی بودن
      امیدوارم همگی موفق باشین وخوشبخت باشین

      پاسخ ها

      • فرهاد

        با احترام به شما ولی همه رو بهتون انداختن
        اول در مورد بهی ، حالا در مورد پلوپز و چرخ گوشتش نطری ندارم اما در مورد یخچال و لباسشویی، آخه چی فکر کردین رفتین یه مارک متفرقه چینی با یه برند مثلاً ایتالیایی خریدین؟ هیچ فکر کردین اینجور برندهای متفرقه دو سال دیگه اگه موردی براشون پیش بیاد هیچ کدوم از قطعاتش پیدا نمیشه ؟ اون موقع باید بگردین دنبال یه تعمیرکار با وجدان و وارد که بتونه قطعات دستگاههای دیگه رو جاسازی کنه.
        جاروبرقی های ال جی بر خلاف محصولات دیگه این برند جز بدترینها و پر اشکال ترین محصولاتش هستن ، کافیه نظر مصرف کنندگان تو سایتهایی مثل دیجیکالا رو بخونین که بدونین چقدر مصزف کننده ناراضی داره این برند.
        زودپز دسینی؟ آخه وقتی برند معتبری مثل تفال تو بازار هست که قیمتش هم فرق چندانی با برند بنجل چینی دسینی نداره چرا اینو انتخاب کردین؟
        محصولات گوسونیک با توجه به قیمتش بد نیست ولی عالی هم نیست ، لااقل حسنش اینه که قیمت مناسبی داره.
        تی وی هاردستون؟ آخه هاردستون اصلاً محصول نیست. یه شرکت بازرگانی (بخوانید دلالی) ایراتی که تمام محصولات کوچیکشو تو چین و ترکیه سفارش میده به اسم خودش بسازند و محصولات بزرگشو تو ایران.در مورد ضد ضربه بودن صفحه تمام تی وی هایی که صفحه آی پی اس داشته باشن در مقابل ضربه مقاوم هستن و این خصوصیت مختص این برند نیست . برای تی وی هم چیزهای خیلی مهمتری نسبت به ضد ضربه بودن هست که باید به اونها توجه کرد .هاردستون هم یکی از بدترین برندهای تی وی هست که محصولاتش صد در صد چینی و اونهم از برندهای ناشناخته هست.
        اگه امکانش هست همشو پس بدین و اینقدر دنبال برندهای متفرقه و بی کیفیت نباشین .
        در ضمن برام جالبه که یه نو عروس چه احتیاجی به اتو پرس و ساندویچ ساز داره ؟ موفق باشید

    • بدون نام

      سلام در مورد کولر گازی بکو کسی اطلاعات داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میگن خوبه

    • علی

      سلام دوستان کسی مارک سینیز ایتالیا را میشناسه

    • بدون نام

      سلام به نظرشمالوازم دلمونتی خوب هستن؟ لطفا راهنماییم کنین ممنون میشم

    • فهیم

      ماشین ظرفشویی بکو میخام بگیرم کسی داشته
      کسی از خدمات پس از فروشش خبر داره?

    • بدون نام

      دوستان به نظرتون مارک کپلر خوبه برای خرید جهیزیه؟؟؟کسانی که خریدن راضی هستند؟؟؟

    • فاطمه

      دوستان کسی اطلاعاتی درمورد مارک برینا داره؟

    • مریم

      بلانزو چی شد ؟ کسی میشناسه ؟

    • بدون نام

      سلام دوستان.
      کسی از شماها از برند زومیت المان استفاده کردهً و یا پارس خزر .میخواستم بدونم واسه جهاز خوبنًًً
      اگه میشه زود جوابم رو بدید.

    • ماه صنم

      سلام ببخشید میخواستم بدونم کسی غذا ساز مینی مگا مکس خریده و چجوری بوده استفاده کرده

    • بدون نام

      سلام
      کسی راجع به مارک های برینا و عرشیا اطلاعاتی داره؟ میشه به لوازم برقی این مارک ها اعتماد کرد؟
      ممنون میشم پاسخ بدید

    • مهران

      سلام میخوام سولاردوم بخرم بیخودی گرونه یکی بهم گفت ماکرو ویرپول بخر عالیه ،لطفا راهنماییم کنید

      پاسخ ها

      • ارجون

        سلام
        اینکه دوستان هر کسی ی چیزی رو معرفی میکنه ی چیزی میگم ختم کلام الان داخل کشور ما همه چیز از ماشین تا وسایل برقی گرفته فقط شانسی هست من تو کار لوازم خانگی هستم ی اشنامون دوقلو ویرپول امریکاییی گرفت افتضاح در اومد یکی دیگه گرفت عالی در اومد من خودم مخلوط کن گاستروبگ گرفتم ک دیگه اخرشه ولی ب یک هفته نشد انداختیم دور خراب شدهمه اینها بخاطره اینه ک همشون چینی هستن و فقط پول الکی میدید ولی در کل لباسشویی بهترین ویرپول هست بی صداترین دارای حس ششم و..ظرفشویش هم محشره البته اگر شانس بیارید اولش خوب در بیاد آاگ هم عالیه بوش اصلا نگیرید همش فیک هست البته کلا همه رو چین میزنه ولی بوش دیگه شورش در اومده فقط پول دور انداختنه در کل باید دعا کنید شانستون خوب باشه اگر خوب باشه یخچال ایرانی هم بخرید واستون مثله ویرپول کار میکنه ولی اگر بد باشه ..هر کسی خواست بیاد داخل کانال لوازم خانگی بهش مشاوره بدم
        @lavazemkhass
        +9809356252563

    • زهرا

      کسی برای بلوازم آشپزخونه برقی مارک نیولند رو شنیده؟
      میشه کمک کنین

    • سمیه

      با سلام خواهشا کمکم کنید از بس تو اینترنت کشتم خسته شدم ماشین لباسشویی و ظرفشویی خوب چی هست فقط توانایی خرید مارک بوش ندارم ایا مارک گرنیه کسی داشته ؟؟؟؟

    • راحیل

      میخواستم بدونم کسی از وسایل برقی ناسا الکترونیک استفاده کرده؟ شنیدم وسایلش المانیه ولی تو دبی مونتاژ میشه.

      پاسخ ها

      • hedi

        دروغه تو چین ساخته میشه سفارش شخصی یه ایرانیه

    • فاطمه

      سلام،کسی اطلاعاتی در رابطه با مارک مگا مکس داره؟؟؟
      ممنون میشم راهنمایی کنید

    • san

      سلام کسی درموردلوازم برقی برناکواطلاعی داره

      خوبه یانه؟

    • صنم

      سلام کسی از مارک مایر ابمیوه گیر وچای ساز داسته وراضیه

    • بدون نام

      ظرف شویی ال جی بهترینه

    • بدون نام

      سلام دوستان
      مارک هیوندا لوازم خانگی ش
      خوبه یانه .ی اطلاعاتی از این
      محصولات میخواستم

    • afson

      کسی میدونه مارک جانسون چطوره؟برا سشوار میخواستم

    • بدون نام

      سلام میخواستم بدونم مارک مجیک خوبه یا نه برای تلویزیون

    • حسینی

      هرجی میخرید ناسا الکتریک نخرید جنساش داغونه خدمات افتضاحه اسنش ناسا گذاشتن روش زدن آلمانیه بعد تو چین تولید شده مملکت بی صاحب همین میشه که من اشتباه کردم کلی پولم ریختم دور

      پاسخ ها

      • hedi

        مردم گول تبلیغات میخورن متاسفانه ناسا و دلمونتی این همه تبلیغ میکنن ولی ارزونترین و قدیمی ترین جنس میزنن به مردم میدن .هنیشه جنسی بخرید گارانتی شرکت سازنده داشده باشه نه یه شرکت ایرانی گارانتی کنه

    • ستاره

      سلام لوازم برقی براون بنظرتون نارک خوبیه؟؟

    • بی نام

      سلام مارک گوسونیک چطوره؟

    • حسین

      سلام نظرتون درباره مارک بلومبرگ چیه برا وسایل بزرگ

    • ماریه

      همزن سون استار و فلر خوبه بنظرتون؟

    • مهناز

      18ساله لوازم خانگی آل جی استفاده میکنم وهیچ مشکلی نداره

    • بدون نام

      ایرانی بدبخت مصرف کننده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثلا الان شما آمریکایی هستی؟

    • بدون نام

      سلام اتوپرس مارک gerand مدل 8500 چطوره خوبه بخرم؟

    • هاشمی

      سلام دوستان. برند کرال برای لباسشویی چطوره؟ میگن برای کره جنوبیه درسته؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تولید پاکشوما است

    • ناشناس

      سلام کسی تا حالا از لوازم برقی زومیت استفاده کرده واسه جهزیه میخام بخرم
      نمیدونم خوبه یا نه؟؟

    • صدف

      سلام کسی میتونه منوراهنمایی کنه.ی فروشگاه پرده خوب درمونشن میخام تقریبا درسبک پرده های ایران

    • بدون نام

      بابا بیخود خودتونو خسته نکنید همه ی این مارک هایی که درموردشون بحث میکنید یه جورن چون همشون الان دیگه چینی هستن

    • بدون نام

      سلام ۱۳ ماهه کولر گازی هیوندا خریدم ۱۳ دقیقه برام کار نکرده برندای دیگه هر ۱۰۰۰تاش یکیش ایراد داره هیوندای هر یکیش هزار تا ایراد داره از هر کی هم پرسیدم ناراضی بوده تو رو خدا هیوندای نخرید ۷میلیون پولمو ریختم تو آشغالی

    • بنفشه

      کسی راجع به مارک سویسی هموم چیزی میونه خوبه ایا

    • مقدم

      تو لوازم آشپزخانه ، سام ست رو توصیه می کنم ،من که راضیم ، کیفیتش خوبه ،دوستم میگفت ،سام ست داره برا یونیک هم میزنه

    • نصیبه

      سلام من به تازگی تلویزیون ۴۹ تکنو گرفتم فروشنده خیلی ازش تعریف کرد الجی و سامسونگ هم داشت ولی گفت تکنو تحت لیسانس و ۴سال ضمانت داره خواستم بدونم کسی مارک تکنو داشته .چون بعضیا میگن مارک متفرقه خوب نیست

    • بدون نام

      سلام
      جاروبرقی هاردون چطوره تاحالا اسمشو شنیدین؟ا

    • فاطمه،خواهشا کمکم کنین

      سلام ،میشه راهنمایی ام کنیم میخوام جاروبرقی واسه جهاز بخرم مارک تکنو خوبه یا بده،فروشنده بهم میگفت مارک تکنو از فیلیپس بهتر هست بنظر شما کدوم خوبه

    • مبین

      سلام دوستان مارک سون استار خوبه میخوام ابمیوه گیری شو بگیرم لطفا راهنماییی ام کنید

    • بدون نام

      سلام یخچال زیرو ات کیفیتش چطور ه

    • عقیق

      سلام سان وود چی خوبه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج