۳۳۲۷۲۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

سریال پرطرفدار شبکه «اف‌ایکس» در مرحله انتخاب بازیگر

ایوان مک‌گرگور در فصل سوم «فارگو»

ایوان مک‌گرگور که پیش از این در فیلم‌های سینمایی مطرحی مانند «رگ‌یابی» و «مولن روژ!» ایفای نقش کرده، به زودی در فصل سوم سریال «فارگو» جلوی دوربین خواهد رفت. قرار است بازیگر ۴۵ ساله اسکاتلندی همزمان در نقش دو شخصیت به نام‌های امیت و ری – برادران استاسی – بازی کند.

وب‌سایت آی سینما: ایوان مک‌گرگور که پیش از این در فیلم‌های سینمایی مطرحی مانند «رگ‌یابی» و «مولن روژ!» ایفای نقش کرده، به زودی در فصل سوم سریال «فارگو» جلوی دوربین خواهد رفت. قرار است بازیگر ۴۵ ساله اسکاتلندی همزمان در نقش دو شخصیت به نام‌های امیت و ری - برادران استاسی - بازی کند.

ایوان مک‌گرگور در فصل سوم «فارگو»

امپایرآنلاین گزارش داده، شخصیت امیت استاسی که به «پادشاه پارکینگ‌های مینه‌سوتا» معروف است یک مرد خوش‌تیپ و خودساخته و عاشق خانواده است که در معاملات املاک شخصیت بانفوذی به شمار می‌رود. امیت خودش را تجسم محض رویای امریکایی می‌داند. از طرف دیگر، برادر کوچک‌ترش «ری استاسی» داستان کاملا متفاوتی دارد؛ او با سر تاس و شکم برآمده از آن تیپ آدم‌هایی است که در دوران دبیرستان به اوج رسیدند. ری حالا به عنوان مامور گشت کار می‌کند و به خاطر همدستی در معامله‌های غیرقانونی بار سنگینی را به دوش می‌کشد. او امیت را به خاطر بدبختی‌ها و بدبیاری‌هایش مقصر می‌داند و سرزنش می‌کند.

مک‌گرگور که در سال ۲۰۱۰، برای بازی در فیلم «سایه‌نویس» (The Ghost Writer) ساخته رومن پولانسکی برنده بیست و سومین جایزه فیلم اروپا شد، در فیلم «جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو برمی‌خیزد» به عنوان صداپیشه حضوری کوتاه در نقش شخصیت اُبی-ون کنوبی داشته است.

تا امروز جزییات بسیار اندکی درباره فصل جدید «فارگو» منتشر شده است، با این حال می‌دانیم که داستان فصل سوم در سال ۲۰۱۰ رخ می‌دهد و قرار است از سال ۲۰۱۷ از شبکه اف‌ایکس روی آنتن برود. برادران کوئن نیز همچنان به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در روند تهیه و تولید این پروژه حضور دارند. چند ماه پیش، نوآ هالی نویسنده سریال در جریان نشست خبری که بعد از اتمام فصل دوم «فارگو» برگزار شد، اعلام کرد: «ارتباط‌هایی وجود خواهد داشت؛ به همان شیوه‌ای که فصل اول با فیلم («فارگو» ساخته برادران کوئن) ارتباط داشت و به همان شیوه‌ای که فصل دوم با فصل اول ارتباط یافت.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج