اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۳۲۷۸۵
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

بندیکت کامبربچ، رهبر کمپین ستاره ها

بندیکت کامبربچ بازیگر مشهور نقش شرلوک هولمز در هزاره سوم، رهبر ۲۵۰ ستاره‌ای شده که معتقدند بریتانیا باید در اتحادیه اروپا بماند.

روزنامه بانی فیلم: بندیکت کامبربچ بازیگر مشهور نقش شرلوک هولمز در هزاره سوم، رهبر ۲۵۰ ستاره‌ای شده که معتقدند بریتانیا باید در اتحادیه اروپا بماند.

به نقل از گاردین، بندیکت کامبربچ، کایرا نایتلی و جود لاو از جمله گروهی متشکل از ۲۵۰ بازیگر، کارگردان، موسیقیدان، هنرمند و نویسنده هستند که نامه‌ای را امضا کرده‌اند که پیشنهاد می‌کند بریتانیا در اتحادیه اروپا باقی بماند.

بندیکت کامبربچ، رهبر کمپین ستاره ها

این هنرمندان در نامه خود اعلام کرده‌ا‌ند بریتانیا با ماندن در اتحادیه اروپا قوی‌تر خواهد بود.

در این نامه همچنین آمده است: از کوچک‌ترین گالری تا بزرگ‌ترین فیلم سینمایی، بسیاری از ما در پروه‌های مختلفی کار کرده‌ایم که هیچگاه بدون حمایت اتحادیه اروپا شکل نمی‌گرفت و حمایت مالی و سرمایه‌گذاری یا همکاری بین مرزی بود که موجب شکل‌گیری آنها شد.

در این نامه آمده است: بریتانیا تنها قوی‌ترین کشور در اروپا نیست، خلاق‌ترین و خیال‌انگیزترین هم هست و موفقیت‌های خلاقانه ما در سطح جهان با دور شدن از اتحادیه قطعا تضعیف خواهد شد.

هنرمندان بریتانیا افزوده‌اند: از بارد (شکسپیر) تا بووی، خلاقیت بریتانیا الهام بخش و تاثیرگذار بر بقیه جهان بوده است و ما باور داریم بخشی از اتحادیه اروپا بودن، موجب می‌شود بریتانیا بتواند نقشی هدایت‌کننده در تمامی صحنه‌های جهانی ایفا کند.

هلنا بونهام کارتر همسر سابق تیم برتون و بازیگر فیلم‌هایی چون «آلیس در سرزمین عجایب»، استیو کوگان، چیوتل اجیفور بازیگر مشهور بریتانیایی، سم تیلور-جانسون هنرمند و کارگردان، دامنیک وست بازیگر، سر پاتریک استوارت، دنی بویل کارگردان برنده اسکار و کارگردان برنامه‌های افتتاحیه مراسم المپیک لندن و جارویس کوکر از جمله چهره‌هایی هستند که این نامه را امضا کرده‌اند.

سر جان لوکاره نویسنده مشهور بریتانیایی نیز امضای خود را به این نامه وام داده است. حضور همه این چهره‌های برجسته بریتانیایی امضا کنندگان را امیدوار می‌کند که به تلاش خود در این زمینه ادامه دهند.

البته نویسندگان نیز در این مجموعه نقش پررنگی دارند و کارل آن دافی ملک‌الشعرای بریتانیا نیز این نامه را امضا کرده است.

این درخواست توسط یک گروه رسمی به عنوان «بریتانیای قوی‌تر در اروپا» منتشر شده که قصد دارد تا بتواند آرای بیشتری را برای رفراندوم روز ۲۳ ژوئن گردآوری کند تا رای به ماندن بریتانیا در اتحادیه اروپا را در صندوق بریزند.

در عین حال سر جان سوریل از بنیاد صنایع خلاق گفت: صنایع خلاق بریتانیا کلید ما برای جهان است و تاثیر عظیم ۸۴ میلیارد پوندی بر اقتصاد ما دارد. موقعیت ما به عنوان یک مرکز حیاتی خلاقیت اروپایی بخش عظیمی از این موفقیت است و ما از شبکه گسترده مردم با استعداد، کمپانی‌ها و موسسه‌ها در سراسر اروپا بهره‌مند هستیم.

در همین حال جان کمفنر مدیرعامل تجاری بنیاد افزوده است که اتحادیه اروپا بودجه فیلم‌های بزرگ را تامین می‌کند و فیلم‌هایی چون «میلونر زاغه نشین» و «سخنرانی پادشاه» از این طریق تامین بودجه شدند.

در مقابل چهره‌های مشهور کمتری نیز بوده‌اند که خواستار خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا شده‌اند. مایکل کین از جمله آنهاست و استدلال کرده که دولت اروپایی را افراد بی‌چهره هدایت می‌کنند.

بر مبنای آماری که کامرون ارایه کرده، ۹۶ درصد از اعضای بخش صنایع خلاق خواستار باقی ماندن در اتحادیه اروپا بوده‌اند.

ارکسترهای بریتانیایی نیز با وجود همه تکیه‌شان بر ناسیونالیسم مطرح کرده‌اند بریتانیا نیاز دارد تا درهایش را به روی دیگر کشورهای اروپایی باز کند و با برگزاری تورهای مختلف در کشورهای اروپایی، منبع حیاتی برای درآمدزایی در خانه فراهم کند.

طنین صداهایی که هر چه بیشتر بر بودجه‌های غیررسمی تکیه دارند در امضای این نامه کاملا محسوس است.

تلاش چهره‌های فرهنگی و هنری برای کسب آرای مردم همیشه موفقیت‌امیز بوده و جی کی رولینگ خالق «هری پاتر» نیز پیش از این توانست نقش مهمی در باقی ماندن اسکاتلند در بریتانیا ایفا کند و مانع استقلال اسکاتلند در رفراندوم سال ۲۰۱۴ شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج