۳۳۲۸۱۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ممیزی «خشکسالی و دروغ»کاهش یافت

علیزاده گفت: با فیلم «خشکسالی و دورغ» سلیقه ای برخورد شد و در تعامل با شورای پروانه نمایش اصلاحات فیلم به کمتر از ۲ دقیقه کاهش یافت.

خبرگزاری فارس: علیزاده گفت: با فیلم «خشکسالی و دورغ» سلیقه ای برخورد شد و در تعامل با شورای پروانه نمایش اصلاحات فیلم به کمتر از ۲ دقیقه کاهش یافت.

ممیزی «خشکسالی و دروغ»کاهش یافت

پدرام علیزاده کارگردان فیلم سینمایی «خشکسالی و دروغ» در گفت و گو با ما درباره امکان نمایش فیلم و ارایه پروانه نمایش به این فیلم گفت: متاسفانه در برهه ای از زمان سلیقه ای با فیلم برخورد شد در شرایطی که کار آقای یعقوبی به همین نام هم دردولت قبل و هم در دولت فعلی اجرا شد، فیلم تئاتر این نمایش توزیع شد. اما متاسفانه در مقطع جشنواره با فیلم به صورت سلیقه ای برخورد شد اما با تعاملی که با اداره ارزشیابی و نظارت صورت گرفت، مشکل مرتفع شد.وی ادامه داد: به دلیل حساسیتی که برای فیلم ایجاد شده بود فیلم را با تک تک اعضاء دیدیم و اعضاء شورای پروانه نمایش با خود من جلسه داشتند و صحبت کردیم آن ها هم اعتماد کردند.

علیزاده درباره اصلاحات فیلم توضیح داد: فیلم هم اینک و بعد از اصلاحات ۹۳ دقیقه است . در ابتدا اصلاحات فیلم خیلی زیاد بود حدود ۴۰ مورد اصلاح بود که تقریبا ۱۸ دقیقه از فیلم باید اصلاح می شد اما با تعامل با شورا هم اینک تنها کمتر از دو دقیقه از فیلم اصلاح شده که تمام اعضای شورای پروانه نمایش در این فیلم با من همکاری و تعامل خوبی داشتند.

علیزاده درباره قصه فیلم توضیح داد: قصه فیلم طلاق‌های عاطفی است که بین زن و شوهرها اتفاق می افتد و خرده مشکلات زن و شوهری که به مشکلات بزرگتر تبدیل می شود. تاسف می خورم که فیلم در جشنواره نبود و دیده نشد . دوستانی که فیلم را دیدند معتقدند فیلم خوبی شد قطعا از کار اولم بهتر است.

وی درباره استفاده از نمایشنامه و نزدیکی آن به نمایشنامه یعقوبی گفت: نمایشنامه به فیلمنامه تبدیل شد و به قصه سه شخصیت جدید اضافه شد فیلم شروع و پایان کاملاً متفاوت با نمایش دارد. محور داستان و اتفاقات تغییر کرده تنها یک سری از صحنه های نمایشنامه در فیلمنامه وجود دارد. شخصیت های اضافه شده به پیشبرد داستان کمک شایانی می کند زیرا نمایش برای مخاطب خاص تئاتری طراحی شده است اما در این فیلم سعی شده به مخاطب عام هم توجه داشته باشیم.

کارگردان فیلم سینمایی «آخرین سرقت» درباره انتخاب نام فیلم گفت: اسمی که برای فیلم انتخاب شده بود «۲۵ اردیبهشت» بود که به پیشنهاد شورای پروانه ساخت اسم فیلم تغییر کرد و به نام «خشکسالی و دروغ» که نام تئاتر هم بود و بارها روی صحنه رفته بود تغییر یافت.

وی درباره اکران فیلم توضیح داد: با توجه به دریافت پروانه نمایش، تلاش می‌کنیم فیلم اواسط تابستان اکران شود و پخش آن برعهده هدایت فیلم است .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج