۳۳۳۰۳۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

پیام هیئت مدیره به مظلومی: ببر و بمان!

حرف و حدیث درباره نفر اول کادر فنی استقلال هر روز بیشتر از گذشته می‌شود.

روزنامه خراسان ورزشی: حرف و حدیث درباره نفر اول کادر فنی استقلال هر روز بیشتر از گذشته می‌شود. با اتمام لیگ پانزدهم نام علیرضا منصوریان و دراگان اسکوچیچ به عنوان گزینه‌های اول باشگاه برای فصل آینده مطرح شد. بازی‌های ضعیف استقلال در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ و شکست سنگین در داربی تهران باعث شد تا پرویز سوبله چوبله محبوبیت خودش را از دست بدهد و هیئت مدیره استقلال نیز تحت فشار قرار بگیرد. حالا در این شرایط به نظر می‌رسد امضای قرارداد با علیرضا منصوریان بهترین راه ممکن برای بازگشت آرامش به خانه آبی‌ها باشد.

علی منصور با سابقه حضور در استقلال و محبوبیت بین هواداران و کارنامه خوبش در نفت تهران به بهترین گزینه ممکن برای هیئت مدیره استقلال و البته بهرام افشارزاده تبدیل شده و خیلی‌ها از همین حالا علی منصور را روی نیمکت آبی‌ها می‌بینند. عده‌ای نیز معتقدند که وزارت ورزش قصد دارد نسخه‌ای مشابه پرسپولیس برای استقلال بپیچد و هدایت آبی‌ها را به دست یک مربی خارجی بسپارد. در همین ارتباط ۲ گزینه بسیار جدی در وزارت ورزش مطرح شده است. کرانچار و اسکوچیچ ۲ چهره قابل تامل برای حضور روی نیمکت استقلال هستند. کارنامه کرانچار بدون هیچ بحث و تفسیری کارنامه‌ای درخشان و قابل تامل است. او علاوه بر این‌که در پرسپولیس موفق عمل کرد در سپاهان نیز کارنامه‌ای فوق‌العاده‌ای داشت.

کارنامه کرانچار آنقدر پر بار بود تا حبیب کاشانی به عنوان مدیر تیم امید برای دادن صندلی سرمربیگری به او لحظه‌ای تردید نکند. اما برخی اتفاقات باعث شد تا او از نیمکت تیم امید دور بماند. در این میان برخی واسطه‌های وطنی نیز تمام تلاششان را به کار گرفته‌اند تا دست اسکوچیچ را در دست افشارزاده بگذارند. با تمام این تفاسیر مسلما اخراج مظلومی و امضای قرارداد با منصوریان یا مربیان خارجی پروژه آسانی نخواهد بود. اولین مشکل بزرگ آبی‌ها در اجرای این پروژه به مشکلات مالی برمی‌گردد و به نظر نمی‌رسد در شرایط فعلی که افشارزاده از پرداخت بدهی‌های باشگاه به بازیکنان عاجز مانده بتواند هزینه قرارداد با منصوریان، کرانچار یا اسکوچیچ و جذب بازیکنان مورد نیاز او را برآورده کند. بنابراین و با توجه به وضعیت مالی باشگاه اولویت اصلی افشارزاده ادامه همکاری با مظلومی خواهد بود و دقیقا به همین خاطر مدیرعامل استقلال تصمیم‌گیری در خصوص نیمکت تیمش را به بعد از فینال جام حذفی موکول کرده چراکه در صورت قهرمانی استقلال در این رقابت‌ها ادامه همکاری با مظلومی قابل توجیه خواهد بود.

هرچند که استقلالی‌ها در لیگ پانزدهم نتوانستند به عنوان قهرمانی دست یابند اما کسب عنوان سومی در این رقابت‌ها به اضافه قهرمانی در جام حذفی می‌تواند کارنامه قابل قبولی برای مظلومی باشد. در این شرایط افشارزاده و هیئت مدیره استقلال نیز می‌توانند از تصمیم خود برای ابقای مظلومی دفاع کنند. اما در صورتی که استقلال جام حذفی را هم از دست بدهد آنگاه چاره‌ای جز اخراج مظلومی برای هیئت مدیره استقلال باقی نخواهد ماند. با توجه به شرایط موجود، به نظر می‌رسد آینده نیمکت استقلال به فینال جام حذفی بستگی دارد و باخت یا برد در این دیدار سرمربی آینده آبی‌های تهران را مشخص خواهد کرد و مسلما هیئت مدیره استقلال که از مشکلات مالی باشگاه بی‌خبر نیستند خیلی دوست دارند تا فینال جام حذفی با برد تیمشان به اتمام برسد و شرایط برای ادامه همکاری با مظلومی که کم‌هزینه‌ترین گزینه موجود است مساعد شود. در همین راستا نیز گفته می‌شود که هیئت مدیره آبی‌ها به مظلومی این تضمین را داده‌اند که در صورت قهرمانی در جام حذفی می‌تواند به کارش در استقلال ادامه دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • abi

      ازافشارزاده میخواهیم مظلومی جام حذفی راهم بگیره بازمنصوریان روبیاره،واقعاهواداران انتظاری جزاین ندارند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج