۳۳۳۱۲۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

واکنش کشاورز به نقش فروشی در سینما

محمدعلی کشاورز بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما در خصوص نقش‌فروشی در سینما گفت: چون وضع خراب است و آن‌هایی که باید تصمیم بگیرند، تصمیم نمی‌گیرند این اتفاق می‌افتد. نمی‌دانم، شاید خود این‌ها نیز پول می‌گیرند، اما در کل باید توجه داشت که سینما متعلق به جوانان است.

خبرگزاری صبا: محمدعلی کشاورز بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما در خصوص نقش‌فروشی در سینما گفت: چون وضع خراب است و آن‌هایی که باید تصمیم بگیرند، تصمیم نمی‌گیرند این اتفاق می‌افتد. نمی‌دانم، شاید خود این‌ها نیز پول می‌گیرند، اما در کل باید توجه داشت که سینما متعلق به جوانان است.

واکنش کشاورز به نقش فروشی در سینما

محمدعلی کشاورز بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما در خصوص نقش‌فروشی در سینما گفت: چون وضع خراب است و آن‌هایی که باید تصمیم بگیرند، تصمیم نمی‌گیرند این اتفاق می‌افتد. نمی‌دانم، شاید خود این‌ها نیز پول می‌گیرند، اما در کل باید توجه داشت که سینما متعلق به جوانان است. باید به آن‌ها امکانات داد. از آن‌ها حمایت کرد تا کار کنند و به بهترین جایگاه‌ها برسند.

وی درباره رابطه شهرت و پول و فساد در سینما اظهار داشت: هیچ رابطه‌ای با هم ندارند؛ مهمترین مسئله، سرزمین ما و هنری است که در آن وجود دارد که همیشه ماندگار خواهد بود.

کشاورز در بخش پایانی صحبت‌های خود در مورد ورود جوان‌ها به عرصه سینما خاطرنشان کرد: چون مدتی است به طور دقیق در بطن ماجرا نیستم نمی‌توانم نظر قطعی بدهم اما این را می‌دانم که جوانان مستعد برای رسیدن به جایگاه مطلوب باید سواد دانشگاهی این حرفه را به دست آورند؛ چرا که مهمترین بخش ماجراست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج