۳۳۳۴۸۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

رئال - اتلتیکو؛ نبرد ۱۵ میلیون یورویی

رئال مادرید و اتلتیکو فردا در فینال لیگ قهرمانان جدال حساسی را برگزار خواهند کرد و تیم برنده می تواند ۱۵ میلیون یورو به عنوان پاداش دریافت کند.

ورزش سه: رئال مادرید و اتلتیکو فردا در فینال لیگ قهرمانان جدال حساسی را برگزار خواهند کرد و تیم برنده می تواند ۱۵ میلیون یورو به عنوان پاداش دریافت کند.

پیروزی در بازی فردا علاوه بر اهمیت ورزشی آن، از لحاظ اقتصادی نیز برای دو تیم حائز اهمیت است؛ چه تفاوت پاداش تیم قهرمان با نایب قهرمان، ۴.۵ میلیون یورو خواهد بود. تیم قهرمان ۱۵ میلیون یورو و نایب قهرمان ۱۰.۵ میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

رئال - اتلتیکو؛ نبرد 15 میلیون یورویی

تا بدینجای لیگ قهرمانان، درآمد رئالی ها ۱ میلیون یورو بیشتر از اتلتیکو بوده است. هر دو تیم بابت حضور در فاز گروهی ۱۲ میلیون یورو دریافت کرده اند، بابت حضور در یک هشتم، ۵.۵ میلیون یورو، حضور در یک چهارم، ۶ میلیون یورو و حضور در نیمه نهایی نیز ۷ میلیون یورو.

پیروزی و تساوی در بازی های مرحله گروهی، پاداش ۱.۵ میلیونی و تساوی نیز پاداش ۵۰۰ هزا یورویی به همراه داشته است. رئال در دور گروهی ۵ برد و یک تساوی کسب کرد حال آنکه اتلتیکو در این مرحله ۴ برد، یک تساوی و یک شکست کسب کرد. بدین ترتیب، سود رئالی ها در لیگ قهرمانان تا بازی فینال ۳۸.۵ میلیون یورو و سود اتلتیکو، ۳۷.۵ میلیون یورو بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الیاس

      فدراسیون ایران هم میتونه باجزب اسپانسر قوی چه درلیگ وچه درجام حذفی باعث درآمدزایی لیگ و جام حذفی برای خود وتیم های قهرمان بشه چه عیبی داره اگرخود فدراسیون هم دارای یک اسپانسر قوی باشه اینجوری فدراسیون میتونه به تیم ملی کمک کنه اگرچندتا شرکت بزرگ دولتی ویاخصوصی باهم از فدراسیون حمایت مالی بکنند اینجوری فوتبال ایران ازبی پولی نجات پیدا می کنه کاش شرکت پدیده یک استادیوم بزرگ ومجلل ودرخورتیم ملی درست میکرد ودولت این ورزشگاه رو بجای مالیات از شرکت پدیده قبول و تقدیم مردم ورزشکاروورزش دوست ایران و فدراسیون کشورمون میکرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج