۳۳۴۰۴۳
۲۵ نظر
۵۰۱۴
۲۵ نظر
۵۰۱۴
پ

بی‌رحم‌ترین جنایتکار دهه های اخیر

مردی که سحرگاه چهارشنبه گذشته به جرم قتل‌عام اعضای خانواده‌ای در زندان به دار آویخته شد از طرف زندانیان و نگهــــــبانان بی‌رحم ترین جنایتکار تاریخ جنایی دهه‌های اخیر لقب گرفته است.

روزنامه ایران: مردی که سحرگاه چهارشنبه گذشته به جرم قتل‌عام اعضای خانواده‌ای در زندان به دار آویخته شد از طرف زندانیان و نگهــــــبانان بی‌رحم ترین جنایتکار تاریخ جنایی دهه‌های اخیر لقب گرفته است.

این مرد ۳۵ ساله با قساوت قلب عجیبی به طمع پول، اعضای یک خانواده چهار نفری (یک زوج جوان و دو پسرشان) را طی نقشه حیله‌گرانه‌ای به قربانگاه کشانده و آنها را به قتل رسانده بود.

این تبهکار حیله‌گر که اصغر نام داشت از کارکنان یک بنگاه معاملات ملکی بود در جریان خرید و فروش خانه‌ای با مرتضی ـ کارمند بانک ـ آشنا شده بود و می‌دانست او برای خرید خانه پول قابل توجهی دارد.

وی برای به چنگ آوردن چنین پولی به دیدن مرتضی رفت و به او گفت: در شهرستان بیجار ملکی سراغ دارم که می‌توانی به قیمت نازلی بخری و با فروش آن سود سرشاری ببری.

اصغر وقتی موافقت کارمند بانک را برای سفر به بیجار جلب کرد به او گفت: بهتر است همسر و فرزندانت را هم به این سفر بیاوری که هم آنها گردشی کنند و هم ما ملک مورد نظر را معامله کنیم.

روز بیستم اردیبهشت سال ۹۲ مرتضی همراه با همسر و دو پسر دوقلویش راهی این سفر شدند و از افراد این خانواده، فقط مریم دختر کوچک‌شان به خاطر امتحانات آخر سال در خانه ماند. چند روزی از این سفر گذشت اما از آنها خبری نشد.

مریم که نگران اعضای خانواده‌اش شده بود هر چه با تلفن همراه پدر و مادرش تماس می‌گرفت جوابی نمی‌شنید تا اینکه در محل زندگی‌شان - ملارد - به پلیس مراجعه کرد و گفت:پدر و مادرم و دو برادر دو قلویم، همراه با مردی برای خرید ملک به بیجار رفته‌اند که قرار بود یک روز بعد برگردند اما هیچ خبری از آنها نیست.مأموران آگاهی ملارد تحقیقات را آغاز کردند و پس از دو روز اجساد اعضای این خانواده به صورت پراکنده در گندمزارهای شهرستان بیجار و درون گودالی در آبیک قزوین پیدا شد.اما این سفر مرگ برای اعضای خانواده کارمند چگونه انجام شد.

مرتضی پدر خانواده با رسیدن به بیجار همسر و پسران دوقلویش را به مسافرخانه‌ای سپرد تا استراحت کنند مرد تبهکار هم از «مرتضی» خواست با هم سر قرار فروش عتیقه‌هایی دروغین بروند، مرتضی که به خاطردوستی قدیمی با اصغر به وی اطمینان داشت همراه این مرد به سر قرار رفت و وقتی چاقو را زیر گلویش دید وحشت‌زده تسلیم دستورات اصغر و سه همدستش شد، آرام روی زمین خوابید و همدستان وی شروع به بستن دست و پاهای این کارمند بانک کردند.مرتضی ابتدا برای رهایی‌اش ۱۰ میلیون تومان پرداخت کرد و سپس در تماس با برادرش اعلام کرد به گروگان گرفته شده است و خواست به حسابش پول واریز کند که در این مرحله شش میلیون تومان دیگر در اختیار اصغر قرار گرفت و همدستان وی با گرفتن ۵۰۰ هزارتومان صحنه را ترک کردند.

اصغر در گام بعدی برای پایان دادن به این سناریوی هولناک مرتضی را نیمه‌شب به قتل رساند، سپس جسد او را در گندمزارها رها کرد. اصغر که نمی‌خواست سرنخی بر جا بگذارد سراغ خانواده کارمند بانک رفت و به بهانه اینکه مرتضی کارش طولانی است خواست سوار بر خودرو نزد پدر خانواده بروند. در بین راه «فاطمه» که به ادعاهای اصغر شک کرده بود از سوی اصغر خفه شد .

او سپس سراغ پسران دوقلو به نام محمدرضا و محمد مهدی رفت. دست و پا و دهانشان را بست و آنها را در صندوق عقب خودرو انداخت. اصغر که پس از کشتن زن، جسد وی را نیز داخل گندمزارها انداخته بود همراه دو پسر هشت ساله به سمت تهران حرکت کرد و در منطقه آبیک قزوین متوجه خفه شدن بچه‌ها شد و اجسادشان را در بیابان انداخت.

مریم دختر ۱۶ ساله خانواده در تحقیقات اعلام کرد پدر، مادر و برادرانش همراه مردی به نام اصغر راهی سفر شده‌اند و پس از گذشت ۲۰ روز مأموران با اطلاعات پلیسی، اصغر را در بیجار دستگیر کردند و وی با اعترافات تکان‌دهنده‌ای قتل اعضای خانواده کارمند بانک را پذیرفت و سرانجام در مهرماه سال۹۳ در دادگاه جنایی تهران به اعدام محکوم شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد رضا

      خدا لعنتش کنه چقدر سنگدل و بیرحم بوده اعدام هم برای اینجور افراد کمه. .

    • بدون نام

      مریم جان خدا لعنت کنه اصغر رو امیدوارم که روح پدر ومادرت و برادرانت در اون دنیا در آرامش باشن وخدا بهت صبر بده امیدوارم که دختر قوی باشی و در زندگی موفق باشی برات نامه نمینویسم دلم به درد امده نمیدونم به این نامرد چی باید گفت فقط از خدا میخوام که یارو یاورت باشه همیشه در زندگی هرچند که اعدام برای یک نامرد از خدا بی خبر کم باید تمام بدنش تیکه تیکه میکردن وزجر کشش میکردن مریم جان موفق باشی در زندگیت خدا با توس از طرف یه خواهر که چشماش پر از اشک

    • بدون نام

      روزگاربدیه به کسی نبایداعتمادبکنی
      روزگاریست که شیطان میگویدآدم بیاوریدسجده خواهم کرد،هرکسی نمیتونه آدم باشه

    • بدون نام

      دردناکه خون تورگای ادم منجمدمیشه خدایابندگانت به کجارسیدن

    • رادین

      خداوند این نامرد رو در بدترین نقطه جهنم عذاب بده ان شاء الله

      آخرش قصد خرید زمین بود یا عتیقه لطفا دقیقتر خبر بزارید

      پاسخ ها

      • user

        گفتن دختر کوچک خانواده که 16 سالش بوده و بعد گفته شده پسر ها 8 سالشون بوده

    • بدون نام

      چرابایداین جورجنایت کاری پیداشودچرابایدادمهای بیرهم همچواضغرزندگی کند

    • رضا

      این مملکت به کجا میرود؟چرا مسئولین برنامه ای برای پیشگیری اینگونه اتفاقات ناگوار و وحشتناک ندارند.مگر کم اتفاقات از این دست در جامعه می افتد.هر روز مردم
      بصورتهای گوناگون شاهد این مسائل هستند.

    • یعقوب رضایی

      آیا فکرنمی کنید ریشیه بسیاری ازاین دست جتایتها به دلیل اختلافهای طببقاتی است که دراثر رانت واختلاس از بیت المال توسط کارمندان دولت وایجاد عقده دربخش دیگر جمعیت آنهارا تبدیل به جنایکاران بیرحم میکند کسی از خود نمی پرسد آخه این خدا بیآمرز باوجود سه فرزند وبا مخارج سنگین زندگی این سرمایه خوب را از کجا آورده پوده که بفکر خریدوفروش عثیقه افثاده است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عجب استدلالی ؟

    • بدون نام

      کمپین نه به اعدام!

      پاسخ ها

      • رضا

        در مورد این قاتل نظر بهتری داری؟ یا نکنه خودت کاری کردی که از اعدام می ترسی؟

    • مانیا

      از بین بردن چهار انسان بیگناه و کشتن آنها فقط برای شانزده میلیون تومان؟!؟!؟!؟!

    • مهری

      خیلی بهتر از این نخاله ها هرچی کم امنیت هم بیشتره اون شخصی هم نوشته اعدام نه بله ولی نه برای هر کاری جون انسانی گرفته شده خون با خون پاک میشه

    • بدون نام

      مرده شوره خودت و اون کمپینت این مشکل برا خانواده خودت پیش میومد باز کمپین تشکیل میدادی آره کسی باید اعدام نشه که نا خواسته مرتکب به جرم شده ولی این ذاتش خراب بود و باز هم دست به جنایت میزد

    • شیما

      واقعا با اعدام جبران وحشت و زجری که اون بیچاره ها لحظه مرگ کشیدن میشه ؟؟؟؟ این آدمها رو باید اول شکنجه کنن بعد اعدام کنن .

    • بدون نام

      فقط به خاطر 500 تومن گروگانگیری کردن چقد ادم باید پست باشه

    • مارال

      کلا با 16 ملیون زندگی خودش واون خانواده مظلوم رو بر فنا داده عجب حماقت وپستی؟!!!

    • فرزاد

      چرا اعدامش کردن آخه؟!کاش میدادن دست من تا بلایی سرش میاوردم که تا چندین سال سوژه مناسبی برای فیلمهای ترسناک میشد.من واقعا با اعدام اینطور افراد مخالفم.

    • اریایی

      باید اون همدست هاشم به سزای اعمالشون برسند

    • ابی

      مــــــــــــــــــاــــــعـــــــــــــــــــــــوووووووووووووووووووون

      ای وای....خیلی متا ثر شدم این کثافتو باس با قیچی قطعه قطعه میکردن

    • ابي

      فرزاد جون جو گير نشو تو رو هم اعدام ميكننا مگه جلادي ؟ يا فيلم قطع أعضاء و جوارح زياد ميبيني ، هيشكي قاتل بدنيا نيومده جامعه قاتل ميسازه و كاري ميكنه كه يه نفر تا اين حد قصي القلب ميشه ، بهر حال قانون تشخيص ميده اينجور ادما نبايد ديگه در دنيا باشن ، اما عوامل اجتماعي رو نبايد ناديده گرفت ،

    • بدون نام

      وای خدایا پدر و مادر و دو برادر رو از دست دادن واقعا طاقت فرساست. خدا صبر بده

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه این افراد رو ک ازلحاظ عقلی بسیار ضعیف هسن مریم جان من بهت تسلیت میگم خدابهت صبر بده.

    • کاسه داغ تر از آش

      این تراژدی، کوتاه و پر ملات بود ولی اون user. نوشته که دختر کوچک خانواده (معلوم شد که اون هم با داستان نویس شریکه) چون میدونه که دختر مونده کوچکتر دو برادر دو قلو است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج