۳۳۴۰۸۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

گیلنهال «پسر» شورشی سینما

جیک گیلنهال در فیلم تازه اش «پسر»، دوباره با دنیس ویله نووه همکاری می کند. این سومین فیلم مشترک آن ها پس از «زندانی ها» و «دشمن» است.

جام جم: جیک گیلنهال در فیلم تازه اش «پسر»، دوباره با دنیس ویله نووه همکاری می کند. این سومین فیلم مشترک آن ها پس از «زندانی ها» و «دشمن» است.

فیلم نامه اقتباسی این فیلم را ویله نووه با نگاهی به نوول سیاه تحسین شده و پرخواننده جو نسبو به همین نام می نویسد.

گیلنهال «پسر» شورشی سینما

این نوول جنایت کارانه در باره جوانی کشتی گیر به نام سانی لوفتوس است، که همزمان با درخشش در تشک کشتی و اوج کاری خود با یک مشکل بزرگ روبرو می شود.

خودکشی پدر پلیس این جوان، کارنامه ورزشی او را به ریخته و دنیای تاریکی را برایش به ارمغان می آورد. بزودی سانی سر از زندان درمی آورد.کاراکتر اصلی داستان فیلم، پس از ۱۲ سال واقعیت های مربوط به مرگ پدرش را کشف و از زندان فرار می کند. حالا او در جست و جو و تعقیب کسانی است که باعث مرگ پدرش شدند.

جیک گیلنهال در کنار بازی در نقش سانی لوفتوس، یکی از تهیه کنندگان اصلی درام جنایت کارانه و پرتنش «پسر» هم خواهد بود. فیلم با هزینه ای ۴۰ میلیون دلاری تهیه می شود.به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، هنوز زمانی برای شروع کار فیلم برداری «پسر» اعلام نشده است. گفته می شود کلید فیلم برداری تا زودتر از پایان سال جاری میلادی زده نخواهد شد.

از قرار معلوم، گیلنهال و ویله نووه هر دو تا روزهای پایانی سال ۲۰۱۶ درگیر کار بر روی پروژه هایی هستند که سال گذشته قرارداد همکاری با آن ها را امضا کرده اند.گیلنهال برای سال جاری میلادی سه فیلم را آماده نمایش عمومی می کند. اولین آن ها یک درام علمی تخیلی به نام «اوکجا» است که برای اواسط فصل تابستان به روی پرده سینماها می رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج