۳۳۴۲۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

افشارزاده: منتظر یک بازی زیبا هستیم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: منتظر یک بازی زیبا و جوانمردانه در فینال جام حذفی هستیم.

خبرگزاری ایسنا: بهرام افشارزاده درباره سفرش به استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به بازی حساس جام حذفی در خرمشهر نیاز بود که حتما به استان خوزستان سفر کنم. امروز هم یک روز استثنایی برای باشگاه‌های استقلال‌تهران و ذوب‌آهن است، چرا که بازی فینال جام‌حذفی است و من هم به این‌جا آمدم که هم بازی را تماشا کنم و هم این‌که سرکشی به برخی از پروژه‌های آماده افتتاح این استان داشته باشم تا گزارشی را برای وزیر ورزش و جوانان آماده کنم تا هر چه زودتر به این استان بیاید و ۵۶ پروژه بسیار مهم و ارزنده این استان را افتتاح کند.

وی خاطرنشان‌کرد: این ۵۶ پروژه آماده افتتاح، بسیار عالی و سنگین هستند که به نظرم سفر وزیر به این استان باید هر چه زودتر انجام شود تا این کار بزرگ انجام شود و نوجوانان و جوانان بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

مدیرکل حوزه وزارت ورزش و جوانان گفت: گزارش پروژه‌ها را برای وزیر آماده می‌کنم و احساس می‌کنم وزیر هم حتما با توجه به گزارشی که تهیه می‌کنم و بسیار هم مطلوب است، در اسرع وقت برای افتتاح این پروژه‌ها به این‌ استان بیاید.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به این‌که مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در بی‌پولی‌ای که در ورزش بوده، اقدامات مثبتی داشته است، آیا وزارت در نظر دارد بودجه‌ای برای چنین استان‌های فعالی در نظر بگیرد؟ عنوان‌ کرد: کیانی‌زاده، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان کارهای بسیار مثبتی انجام داده و مدیرکل فعال و ساعی است و مطمئن باشید در بودجه‌های سال جاری حتما با توجه به فعالیتی که او دارد و گزارشی که تهیه خواهم کرد، بودجه‌ای برای پیشبرد کار و تکمیل پروژه‌های‌شان پیش‌بینی خواهد شد.

افشارزاده در پایان در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی‌تان از نتیجه بازی فینال جام‌حذفی چیست؟ گفت: خدا می‌داند و امیدوارم بازی خیلی خوب، شرافتمندانه، جوانمردانه و منصفانه‌ای باشد. ما منتظر یک بازی زیبا هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج