اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۳۴۷۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تمرین تیم ملی والیبال در غیاب غفور

تیم ملی والیبال ایران یک روز قبل از دیدار با فرانسه یک دوره تمرین کامل بدنسازی و کار با توپ را انجام داد و امیر غفور غایب بزرگ این برنامه بود.

خبرگزاری تسنیم: مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ در شهر توکیو در حال برگزاری است و ملی‌پوشان ایران در دور اول این بازی‌ها دو پیروزی مقابل استرالیا و کانادا به‌دست آوردند.

براساس برنامه مسابقات امروز دوشنبه تیم‌ها استراحت داشتند و یک جلسه تمرین برای هر تیم در سالن رقابت‌ها در نظر گرفته شده بود. تیم ملی والیبال کشورمان از ساعت ۱۲ ظهر با حضور در محل سالن متروپلیتن به انجام حرکات کششی و کار بدنسازی با وزنه مشغول شد. والیبالیست‌ها بعد از یک ساعت دست و پنجه نرم کردن با وزنه‌ها به کار با توپ پرداختند.

بعد از تمرین‌های معمول دریافت سرویس، لوزانو از ملی‌پوشان خواست تا در دو گروه به بازی مقابل یکدیگر بپردازند.

در حالی که مردان والیبال ایران باانگیزه کار می‌کردند، امیر غفور غایب بزرگ تیم ملی در تمرین امروز بود. غفور که در دو بازی نخست نقش مؤثری در موفقیت تیم ملی ایفا کرده بود، از ناحیه زانو احساس ناراحتی می‌کند. به‌همین دلیل او صبح امروز در هتل ماند تا زیر نظر سیامک افروزی، پزشک تیم به درمان بپردازد و برای انجام MRI به بیمارستان برود.

در غیاب او لوزانو برنامه ویژه‌ای برای شهرام محمودی داشت. محمودی که چند روز قبل از آغاز مسابقات از کمند مصدومیت رها شده بود، در بازی برابر استرالیا و کانادا کمتر به میدان رفت تا از نظر بدنی به اوج آمادگی برسد. او در تمرین امروز فراتر از انتظار ظاهر شد و بار دیگر توانایی‌هایش را به مربیان ثابت کرد.

هماهنگی پاسورها با بازیکنان سرعتی و تشکیل دفاع دو نفره در کناره‌های آنتن هم از محورهای تمرین امروز در قالب بازی تیمی بود. لوزانو در تمام فاکتورها جزئیات را به بازیکنان گوشزد می‌کرد. عادل غلامی هم با وجود اسپاسم عضلانی محدود عملکرد قابل قبولی داشت.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۱ فردا (سه‌شنبه) به مصاف فرانسه می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج