۳۳۵۳۲
۲۱۵ نظر
۵۴۵۳
۲۱۵ نظر
۵۴۵۳
پ

قرص های لاغری قابل استفاده کدامند؟

مطالعات انجام شده در کشورمان نشان می‌دهد که ۵۰ درصد مردان و ۶۶ درصد زنان بالای ۴۰ سال کشور دچار اضافه‌وزن و چاقی هستند. پس خیلی دور از ذهن نیست که همه دورو بری‌هایمان مدام دنبال بهترین و البته کوتاه‌ترین راه لاغری باشند؛ چربی‌سوزها!

مجله سیب سبز: چای سبز، کارنیتین، قرص slim quick، قرص سرکه سیب، قرص ونوستات، زنولیپ و... این اسم‌ها برایتان آشنا هستند؟ شما هم چاق هستید یا اضافه وزن دارید و دنبال راهی برای کاهش وزن می‌گردید؟

مطالعات انجام شده در کشورمان نشان می‌دهد که ۵۰ درصد مردان و ۶۶ درصد زنان بالای ۴۰ سال کشور دچار اضافه‌وزن و چاقی هستند. پس خیلی دور از ذهن نیست که همه دورو بری‌هایمان مدام دنبال بهترین و البته کوتاه‌ترین راه لاغری باشند؛ چربی‌سوزها!

قرص های لاغری قابل استفاده کدامند؟
شاید شما هم این نوع داروها را بدون مراجعه به پزشک و با اعتماد به تعریف‌های دهان به دهان اطرافيان مصرف کرده و هیچ‌وقت هم به مورد تایید بودن‌شان دقت نکرده باشید اما بد نیست بدانید که بیشتر چربی‌سوزها حاوی آمفتامین هستند و عوارض جانبی فراوانی مانند پریشانی افکار، تمایل به خودکشی، اختلالات دریچه قلب و مشکلات کبدی را در برخی مصرف‌کنندگان ایجاد می‌کنند؛ بنابراین به سادگی نمی‌توانند مجوز تولید انبوه و عرضه در بازار مصرف را بگیرند. پس بهتر است کمی محتاط‌تر عمل کنید و حداقل دنبال مصرف داروهای مجاز باشید.

مدتی پیش سازمان غذا و داروی ايالات‌متحده (FDA) بعد از 13سال به قرص چربی‌سوزی به نام «بلویک» (Belvic) مجوز داد؛ البته این اولین باری بود که یک داروی لاغرکننده توانست از هفت خان صدور مجوز سازمان دولتی غذا و داروی ايالات متحده بگذرد.

با انتشار این خبر، ما هم بی‌مناسبت ندیدیم که نظر چند تن از متخصصان کشورمان را در مورد قرص‌های لاغری یا به اصطلاح «چربی‌سوزها» بدانیم.سراغ دکتر محمد هاشمی، متخصص تغذیه و دبیر انجمن پیشگیری از چاقی، دکتر رضا راست‌منش، متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی و دکتر حسین دلشاد، فوق تخصص غدد درون‌ریز و متابولیسم رفتیم.

چه کسی باید چه قرصی مصرف کند؟

به گفته‌متخصصان علم تغذیه و رژیم درمانی‌دسته بندی مصرف قرص‌های لاغری بر اساس تشخیص نوع بیماری یا مشکل افراد صورت می‌گیرد. بعضی از قرص‌ها سوخت و ساز را بالا برده و یک قرص دیگر جذب غذا یا حتی اشتها را کاهش می‌دهد و... با این حال مصرف هر کدام از این قرص‌ها به شرایط جسمی هر فرد بستگی دارد. برای مثال فردی که ذاتا کم‌اشتهاست اما به چاقی مبتلا شده، نباید از قرص‌های کاهنده جذب استفاده کند، زيرا دچار کمبود ویتامین خواهد شد. پس نباید فراموش کنیم که تشخیص نوع قرص و میزان استفاده آن به عهده متخصص تغذیه است که بعد از معاینه کامل فرد صورت می‌گیرد. همچنین فراموش نکنید که مصرف بی‌رویه قرص‌ها و همچنین اقدام‌های خودسرانه ممکن است باعث بروز مشکلات گوارشی نظیر دل درد، نفخ و سوء هاضمه شود که اغلب موقتی بوده و با قطع مصرف آنها یا درمان علامتی برطرف می‌شوند.

چرا قرص لاغری؟

کارشناسان معتقدند به طور کلی هیچ راهی جز رعایت رژیم غذایی و فعالیت بدنی برای کاهش وزن وجود ندارد. تجویز داروها فقط و فقط به عهده پزشک است و در کنار رژیم و ورزش توصیه می‌شود؛ مثلا ممکن است پزشک برای فردی که شاخص توده بدنی‌اش بالاتر از 30 است یا کسی که به‌‌رغم رعایت رژیم غذایی، به میزان قابل انتظار، وزن کم نمی‌کند دارو تجویز کند. چربی نوعی ذخیره انرژی است که برای از بین بردن آن، طبق قانون معروف بقای جرم و انرژی، باید آن را به انواع دیگر انرژی‌ها تبدیل کرد. مثلا با ورزش کردن می‌توان از انرژی نهفته در چربی‌ها استفاده کرد.
با رعایت رژیم غذایی، بدن انرژی مورد نیاز برای اعمال حیاتی را از طریق تبدیل مولکول‌های چربی به مولکول‌های حامل انرژی در بدن به دست آورده و باعث کاهش توده چربی و کاهش وزن می‌شود. بنابراین واژه‌ای به نام«چربی سوز» واقعی نیست. متخصصان در این زمینه هشدار می‌دهند که مصرف خودسرانه این قرص‌ها به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود و مصرف آنها باید زیر نظر یک متخصص صورت گیرد؛ زيرا هر قرص فایده‌های مشخصی دارد و ممکن است برای بعضی‌ها اصلا مناسب نبوده و حتی عوارض جانبی داشته باشد. بنابراین تشخیص اینکه این قرص‌ها چگونه، در چه زمان و با کدام رژیم غذایی مصرف شوند و چه افرادی کاندیدای مصرف این قرص‌ها هستند به عهده متخصص تغذیه است. مثلا ممکن است فردی برای مصرف یک قرص مشخص کاندیدای خوبی باشد اما به علت مراجعه نکردن به پزشک یا متخصص تغذیه به اشتباه قرصی را انتخاب و سال‌ها مصرف کند که با شرایط جسمانی‌اش تطابق کامل نداشته و تاثیرگذاری کمی داشته باشد. در ادامه 6 قرص لاغری نسبتا بی خطر و عوارض و ملاحظات مصرف آن را با هم مرور می کنیم.

قرص سرکه سیب (CIDER VINEGAR)

این قرص با قرص چای سبز در یک ردیف قرار می‌گیرد. در واقع قرص سرکه سیب با افزایش متابولیسم بدن، می‌تواند در کنار رژیم غذایی صحیح و ورزش و البته با توصیه متخصص تغذیه، به کاهش وزن کمک کند. دکتر دلشاد در مورد قرص سرکه سیب نیز می‌گوید: «سرکه سیب هم مانند سرکه‌های دیگر دارای اسید استیک است و به‌طور کلی مصرف سرکه از جمله سرکه سیب باعث کاهش جذب مواد چرب از روده‌ها می‌شود. اما نباید تصور کرد که این ماده به خاطر خاصیت اسیدی چربی‌های ذخیره بدن را از بین می‌برد. مصرف مقدار کم سرکه سیب به‌صورت چاشنی غذاها یا همراه سالاد سبزیجات می‌تواند مفید باشد اما مصرف بیش از حد و بی‌رویه آن می‌تواند مشکلات گوارشی زیادی را برای فرد ایجاد کند.»
قرص های لاغری قابل استفاده کدامند؟

سیبوترامین: قرص ممنوعه!

دسته ای از قرص‌های لاغرکننده هستند که مصرف آنها نه تنها نتیجه بخش نبوده بلکه موجب ایجاد بیماری‌های مختلف می‌شوند. این داروها با کاهش اشتهای فرد منجر به لاغری می‌شوند. یکی از معروف‌ترین داروهای این گروه «سیبوترامین» است که با نام‌های «ریداکیتل» و «مریداکتیل» هم در بازار به فروش رسیده است. این دارو سال‌ها نیز فروش بالایی در بازار دارویی داشته اما این دارو می‌تواند مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قلبی را افزایش دهد. همچنین تعداد زیادی از داروهای این گروه حاوی مواد مخدری هستند که باوجود کاهش اشتها و کاهش وزن اثرات زیانباری برای فرد در پی دارند. گروه دیگری از داروهای کاهنده اشتها به نام فن فلورامین سال‌هاست مصرف آنها ممنوع شده و به شکل قانونی در بازار موجود نیست؛ این دارو می‌تواند سبب اختلالات خلقی و نیز حملات قلبی- عروقی شود.بنابراین به جرات می‌توان گفت که همه داروهای کاهنده اشتها غیرمجاز هستند.

قرص ارلیستات

هر یک از داروهای کاهش وزن از راه مختلفی اثر خود را اعمال می‌کند. دکتر هاشمی در این زمینه از داروی «ارلیستات» به عنوان مثال یاد می‌کند و می‌گوید: «یکی از این داروها که موثرترین داروی مجاز در بازار دارویی جهان و مورد تائید سازمان غذا و داروی آمریکاست «ارلیستات» است که با برندهای مختلف توسط شرکت‌های داروسازی داخلی هم تولید می‌شود. این دارو با تاثیر بر جذب چربی‌های موجود در مواد خوراکی موجب کاهش کالری دریافتی و نهایتا کاهش وزن شده که البته مورد مصرف آن باید توسط پزشک تعیین شود تا از عوارض احتمالی آن بر کبد پیشگیری شود. چراکه اخیرا مشخص شده مصرف طولانی مدت این دارو باعث چرب شدن کبد می‌شود.»

قرص اسلیم کوئیک (SLIMQUICK)

قرص SLIMQUICK که ترکیبی است از عصاره چای سبز و شوید، برای بیماری‌های قلبی- عروقی و کاهش وزن مفید است. مکانیسم این قرص هم کاهش جذب مواد غذایی در روده و افزایش دفع است. باز هم نباید فراموش کنید که مصرف هیچ یک از این داروها بدون تجویز متخصص تغذیه توصیه نمی‌شود. قرص‌هایی که با کاهش جذب روده‌ای و افزایش دفع باعث کاهش وزن می‌شوند، فرد را در معرض کمبود ویتامین‌هایی قرار می‌دهد که توسط روده جذب می‌شوند. با مصرف این قرص‌ها عمل دفع سریع‌تر انجام شده و روده فرصت کافی برای جذب ویتامین‌های مورد نیاز بدن را نخواهد داشت.
قرص های لاغری قابل استفاده کدامند؟ ونوستات و زنولیپ (Zenolip)

قرص‌های ونوستات و زنولیپ از مشتقات ارلیستات هستند که با مهار آنزیم لیپاز لوزالمعده مانع تجزیه چربی‌های موادغذایی در روده‌ها شده و در هر وعده غذا ۳۰ درصد از چربی‌های مصرف شده جذب نخواهد شد. با ادامه این روند بدن برای تولید انرژی مورد نیاز خود از چربی‌های ذخیره استفاده کرده که این روند منجر به کاهش وزن می‌شود.معلوم است که این داروها در گروه چربی‌سوزها قرار نمی‌گیرند. بلکه با کاهش جذب چربی، به کاهش وزن کمک می‌کند. قاعدتا مصرف این داروها هم بدون مجوز پزشک متخصص تغذیه کار عاقلانه‌ای نیست چراکه مصرف این قرص‌ها هم مانند ارلیستات، در طولانی‌مدت باعث چرب شدن کبد می‌شود.همچنین باید بدانید که قرص‌های ونوستات و زنولیپ با جلوگیری از جذب چربی‌ها می‌تواند باعث نفخ شکم، اسهال چرب و کمبود ویتامین‌های محلول در چربی ازجمله ویتامین Aو D، E،K شود.

قرص چای‌سبز (Green tea)

دکتر راست‌منش در مورد قرص چای سبز می‌گوید: «قرص چای‌سبز متابولیسم را بالا می‌برد، برای بهبود کیفیت پوست خوب است و مصرف آن برای افرادی که مشکل افزایش وزن دارند، می‌تواند گزینه مناسبی باشد چراکه به از بین رفتن چربی‌ها کمک می‌کند. همچنین مصرف این دارو برای افرادی که مشکل افزایش چربی خون دارند مفید است. به هر حال تمامی این قرص‌ها موارد مصرف متعددی دارد که افراد غیرمتخصص نباید تنها به واسطه دانستن نام‌شان یا اینکه فلان داروی لاغری برای یکی از اقوام‌شان تجویز شده و کاهش وزن خوبی داشته، خودسرانه دست به مصرف‌شان بزنند زیرا ممکن است به جای کاهش وزن، بیمار شوند.»

البته دکتر دلشاد، توضیح بیشتری در مورد تاثیر مثبت چای سبز بر کاهش وزن می‌دهد: «چای سبز به خاطر ویتامین C و D فراوانی که دارد، سرشار از آنتی‌اکسیدان است و همین امر، روند اکسیداسیون چربی را افزایش داده و کاهش جذب روده‌ای مواد قندی و چرب را در پی دارد.»
قرص های لاغری قابل استفاده کدامند؟

دکتر دلشاد، فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم، معتقد است که مصرف چای سبز همزمان با فعالیت‌های ورزشی بر سرعت اکسیداسیون چربی افزوده و میزان انرژی بیشتری مصرف می‌شود و در مجموع کاهش وزن را به دنبال دارد. به همین دلیل بد نیست افراد بالغی که قصد کاهش وزن دارند، روزانه حداکثر 3 لیوان چای سبز بنوشند، زيرا چای سبز به‌علت داشتن کافئین ممکن است باعث بی‌خوابی و تکرر ادرار شود. البته افرادی که دچار اختلالات کبدی هستند، بهتر است اصلا سراغ چای سبز نروند. همچنین برای مثال افرادی که سرطان دارند، نباید همزمان با مصرف قرص‌های ضدسرطان از قرص‌های خانواده چای سبز هم مصرف کنند. زیرا نه تنها مشکل اضافه وزنشان حل نخواهد شد بلکه با افزایش متابولیسم، داروی ضدسرطان زودتر از تاثیر افتاده و فرد را دچار مشکلات حادتری می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدیه

      سلام.
      من زیر نظر کارشناس تغذیه رژیم غذایی خودم رو شروع کردم و حدود 10 کیلو کاهش وزن داشتم.ولی به چه قیمتی!!!
      کارشناس محترم علاوه بر دستور غذایی یه سری دارو ها هم برا من تجویز کرد که من حین مصرفشون با اعتماد به ایشون هیچ تحقیقی نکردم.
      حدود 4 ماه پشت هم ونوسنات مصرف کردم. ولی الان نه تنها اضافه وزنم برگشته بلکه به بیماری کبد چرب هم مبتلا شدم.
      تو رو خدا حتی اگه پیش دکتر رفتین اگه دیدین خیلی بیش از حد دارین وزن کم میکنین حتما راجع به داروهایی که بهتون داده تحقیق کنین تا به وضع من دچار نشین

    • راضییه

      من از قرص ونوستات یک هفته استفاده کردم ده روز بیمارستان بستری بودم چون پلاکت های خون م و تردست داده بودم

      پاسخ ها

      • مبنیا

        سلام خوب هستین

      • سلام الهه

        من مدتی وزنم ثابت مونده الان چند روزه قرص لیمو و زیره باریچ ۷۵ میلی استفاده میکنم به نظر شما تاثییر داره

      • بدون نام

        شما حتما بیماری زمینه ای داشته اید چون ترومبوسیتوپنی از عوارض این قرص نیست

    • زهره

      بنظرتون چه قرصی برای لاغری خوبه؟؟؟

    • مری

      سلام..من گول تبلیغهای اینستاگرام و .... خوردم قرص لاغری اسلیم آبی و تمام تنم شروع کرد به خارش به اندازه دومیلیون هزینه کردم تا فهمیدیم کبدم مشکل پیدا کرده .حالا هم تحت نظر دکترهستم..تورو خدا قرص نخوردید بارژیم درست خوردن زیرنظر متخصص خوب لاغر بشید.به رژیم ان لاین و رژیمای اینستاگرامی و اینترنتی اعتماد نکنید

    • شیوا

      سلام یک توصیه خواهرانه دارم.من وزنم سه رقمی بود و خیلی راحت و بی دردسر الان به وزن ایده آلم رسیدم.نه با رژیم و گرسنگی کشیدن و قرص و ...بلکه با تغییرسبک زندگی و سالم و اندازه خوردن و روزی نیم ساعت پیاده روی.الان مدتهاست رژیمم تموم شده اما هنوز هم دارم به سالم و اندازه خوریم ادامه میدم چون من سبک زندگیمو اصلاح کردم.بهترین روش همینه دوستان.موفق باشید.

      پاسخ ها

      • عدنان

        بهترین روشو شیوا خانم گفتن

    • خانم راد

      من قرص ادیوس رو استفاده کردم ازین سری جدیدی ها.دو سه روز اول یه مقدار سر درد داشتم اما خیلی خوب جواب داد و من راضی بودم.این قرص از خانم قریب زاده تهیه کردم و با مشاوره و راهنمایی خیلی خوبشون تونستم تو دو ماه 23کیلو وزن کم کنم .واقعا عالی بود .الان حس خیلی خوبی دارم اعتماد به نفسم بالا رفته .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شماره تلفنشونا لطف میکنید

      • مریم

        خیلی عالیه در این مدت رژیم غذایتون چطور بوده

      • بدون نام

        چ قیمت خرید کردید

      • بدون نام

        شمارشونو لطف میکتید

      • بدون نام

        عزیزم شماره یاادرس رومیدید

      • نازنین

        سلام میشه شماره خانم قریب زاده رو بدین

      • بدون نام

        شمارش لطف میکنی

      • بدون نام

        سلام شماره خانم قریب زاده رولطف میکنید ممنون میشم

      • بدون نام

        میشه شماره شو بدی

      • بدون نام

        نخورید سیستم مغزی رو مختل میکنه لاغر هم نمیکنه توش شیشه داره

    • Mino

      خانم راد سرگیجه نداشتید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام شماره خانم قریبا به من میدهید

    • نیما کبیری

      سلام دوستان گلم خیلی خیلی مطالبتون عالی و فوق العادست من از قرص زنوور برای لاغری استفاده میکنم که جواب گرفتم و در 1 ماه 2 کیلو وزن کم کردم و در ضمن اذیتم نشدم خواستم شما عزیزان هم بدانید .

    • yaser

      من یه قرس ال کارنیتین دکترم واسم تجویز کرده خیلی راضیم دمش گرم خدایی

    • رقیه

      واقعا چه قرصی خوبه برای لاغری،شکمی اگه ممکنه راهنمایی کنید مرسی

    • بهنام

      چه قرصی واقعلا جواب میده

    • افشار

      من قرص تن لس و گرین لس تحت دکتر تغذیه هیچ مشکلی ندارم کاهش وزن هم پیدا کردم

      پاسخ ها

      • النا

        سلام درعرض یک ماه چقدرکم کردین ممنون میشم جواب بدیت

    • سارا

      سلام ،خانم راد میشه لطفا شماره خانمی که این قرص رو به شما معرفی کرد بفرمایید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام خانم راد اگر لطف کنین و شماره این خانمو به من بدین ممنون میشم چون من 15 کیلو اضافه وزن دارم و راستش نمیتونم رژیم بگیرم و چون بعضی از داروهای تبلیغاتیه ماهواره ایرو استفاده کردم بی ثمر بوده وراستشرو بخواین دیگه میترسیدم که الکی دوباره هزینه کنم ولی چون شما استفاده کردین و نتیجه گرفتین ممنون میشم اگر شماره این خانومو بدین منم در خواست خرید قرص ادیوسو بدم

    • ارزانی

      سلام من قرص لاغری استفاده کردم خوب بود

    • نونا

      سلام قرص آدیوس خوبه؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من از قرص ایزی اسلیم خیلی راضیم ولی چند روز پیش آزمایش اعتیاد دادم مشکوک بوده دلشوره گرفتم

    • سونیا

      سلام من مدت چهار ماهه الکارنیتین مصرف میکنم و در ضمن از دکتر متخصص تغذیه هم کمک گرفتم و تو این چهار ماه پانوزده کیلو خیای راحت وزن کم کردم

      پاسخ ها

      • لیلا

        من الکارنیتین استفاده کردم بازوهام وسینه ۶ام خیلی خیلی بزرگ شدن

    • سارا

      من 15کیلو اضافه وزن دارم.اصلااراده ندارم ورزش کنم.سریع سست میشم و ولش میکنم.

    • كياني

      سلام
      بنده كپسول هاي زيره و ليمو باريج اسانس با دزهاي ٢٥ و ٧٥ ميلي گرم پيشنهاد ميكنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلا تاثیر نداره همون قطره زیره و لیمو

    • بدون نام

      خیلی سنگین شدم؛مهزل زدم ببینم چی میشه

    • بدون نام

      قرص لاغری باربی چطوره و مصرف چطوریه؟مرسی

    • علی

      ژلهای لاغری چطورند

    • بدون نام

      اگر کسی قرص مهزل استفاده کرده میشه نظرشو بده ممنون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من‌استفاده‌کردم‌خیلی‌بدبودفقط‌تبلیعاته‌کلی‌هم‌پول‌بابتش‌دادم

      • مهربانو

        مهزل اصلا به دردنمیخوره،

    • misha

      سلام خانم راد میشه بگید قرصارو از کجا تهیه کردید من سه ماه دیگه عروسیمه و وزنم خیلی رفته بالا میشه کمکم کنید

    • نظرسنجی مهزل

      سلام من میخوام از قرص لاغری مهزال استفاده کنم اگ استفاده کرده بگه ممنون میشم

    • میلاد

      سلام، دوستان عزیز من تجربه شخصی خودمو در مورد قرص ونوستات براتون عرض میکنم که در عرض مصرف 10روزه بشدت سیستم بدنمو بهم ریخت و مریض شدم و بیحالی بهم دست میداد، و چون این قرص چربیها رو مهار میکنه پوست سرم خشک و باعث ریزش مو شد که الان دارم ماهی 500هزار فقط برا درمان موهام هزینه میکنم ! فقط و فقط ورزش یا پیاده روی و تغذیه کم و مناسب ؛ تاکید میکنم به هیچ وجه سراغ این ونوستات نرید که دچار کمبود ویتامین میشین و.....

    • رها

      سلام من قرص لاغری ادیوس از شرکت فراز طب گرفتم ولی لاغر نشدم تقریبا 30عدد استفاده کردم برای ماه دوم باشگاه ثبت نام کردم اگر جواب بگیرم حتما نتیجه آن را اطلاع میدم

      پاسخ ها

      • مریم راد

        سی تایی ها تقلبی هستند برای اینکه بدونید محصولی که خرید میکنید اصل یا تقلبی باید فقط عدد بارکدی که روی بسته زده شده رو تو گوگل سرچ کنید اگر صفحه ای که براتون باز شد انگلیسی بود اصله. و اینکه قرص ادیوس اصل شست تایی است
        با بارکدend5016379100604

    • دریا

      سلام ببخشید کسی قرص اسلیم می استفاده کرده؟‌میشه نظراتتون رو بگید

    • خانم رمضانی

      برخورد فراز طب با مشتریا خیلی بده ، من ازشون قرص ادیوس رو گرفتم جعبه و برشور نداشت .تماس گرفتم که ازشون که توضیح بدن ،رفتارشون خیلی بد بود. پول کمی هم نداده بودم برای قرص ادیوس.با خانم قریب زاده تماس گرفتم کاملا راهنمایی کردن. الان سری دومی هست که دارم استفاده میکنم .و دیگه از فراز خرید نکردم و به این خانم سفارش دادم و برام فرستادم هم جعبه داشت هم برشور،کامل راهنمایی میکنن و مشاوره میدن و محصولشون هم اصل هستش .ازشون تشکر میکنم .هم بابت رفتار و برخوردشون هم بابت قرص ادیوس اصلی که برام فرستادن.

    • شبنم

      میشه تلفن خانم قریب زاده روبدید

    • شبنم

      میشه تلفن خانم قریب زاده روبدید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میشه آدرس خانم قریب زاده یا شماره ایشون بگین سن

    • فریبا

      عزیزانی که شماره تلفن خانم قریب زاده رو دارند لطف کنند بفرستند بی صبرانه منتظرم. ضمناً من هم با فراز طب تماس گرفتم برخوردشون خیلی بد بود

    • سپیده

      شمارهی دکترقریب زاده

    • raha

      سلام من چند ماه پیش با ورزش و قرص های لاغری خانگی که خودم درست کردم 5کیلو کم کردم .اما بعد از گذشت چند ماه وزنم برگشت الان دارم کپسول های چای سبز و سرکه سیب میخورم با قرص ال کارنتین و قرص های لاغری گیاهی که خودم درست کردم. برام دعا کنید وزنم پایین بیاد بخدا دیگه خسته شدم هر راهی را که بگین امتحان کردم .رژیم .ورزش .ولی فاید نداره اب هم میخورن چاق میشم الان 72کیلو هستم دوست دارم به65برسم .

    • بدون نام

      سلام شماره خانم قريب زاده رو مي دهيد

    • tiam

      من دمنوش نیوشا استفاده کردم خب بود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من هم نیوشا استفاده میکنم البته تازه گرفتم ولی خوبه اگرورزش کنیم ازهمه اینها بهتره

    • بدون نام

      سلام من یه بار سیانور استفاده کردم خیلی خوب بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودت بخور شاید زودتر بمیری احمق خانم که شعورت نمی‌رسه یک سریا اطلاع ندارن شاید برن انجام بدن

      • بدون نام

        احمق عقده اي خاك برسرت

      • مریم

        واقعا مردم همین جواب رو میخوان. آخه طرف 100 کیلو وزن داره توی یکی دو ماه میخاد معجزه انجام بشه و بشه 60 کیلووو... هی نگید چی بخورم لاغر بشم. یه کم به خودتون زحمت بدین و اون بدن مبارک رو تکون بدین و کمتر هم بخورین ببین باربی میشی یا نه...

      • بدون نام

        خیلی بیشخصیتی که این سیانوررو توصیه کردی شاید کسی اطلاع نداشته باشه

      • بدون نام

        خدا نکشت مردم از خنده

      • بدون نام

        واقعا متاسفم براتون شاید یک نفر از روی سادگی سیانور خود ومرد اون موقع شما میخواید چه غلطی کنید

    • سحر

      دوستان کسی قرص کارویل مصرف کرده؟به نظرتون چطوره.

    • vida

      خانوم سحر چی میگی چرا سرخود اسم قرص کشنده رو به مردم میگی از خدا بترس.سیانور و هرکی بخوره زود میمیره یه قرص کشنده سریعه.واقعا برای هم وطنام متاسفم

    • بدون نام

      خانم سحر واستون بسیار بسیار متاسفم

    • شیوا

      من خودم یکی از مشتریای خانوم قریب زاده هست. خیلی هم با شخصیت و مشتری مدارن . اطلاعاتشون کامل و جامع هستش چون تخصصشون تغذیه ست و با خیلی از پزشکا کار میکنن. خیلی هم طرفدار دارن .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ممکنه لطفن راههای ارتباط باهاشون رو بفرمایین. ممنون

    • ستار

      خانوم سحر واقعا براتون متاسفم.واقعا تا این حد که اسم قرص کشنده رو به مردم میگی؟ ازخدابترس

    • بدون نام

      بابا من هوا هم میخورم چاق میشم لعنت به این ژن های کوفتی من

    • نازنین

      میشه شماره اون خانمو بدید لطفا من ادیوس خوردم واقعا عالی بود ولی اصلشو نمیتونم پیدا کنم تقلبیش زیاده میترسم بخرم الکی هزینه کنم تقلبی باشه

      پاسخ ها

      • ساحل

        این قرص تهیه کنم ادیوس تقلبی زیاده میشع

    • بدون نام

      سلام دوستان .
      جدیدا تلویزیون تبلیغ قرص های لاغری شرکت سها تحت نظر هلال احمر را میکنده و بعنوان سلامت کده این تبلیغات مطرح میشن .
      آیا کسی تا حالا مصرف کرده.
      ممنون میشم پاسخ بدیو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        كلاهبرداري محض و بيفايده و پول حرو كن !

    • علی

      کسی شماره این خانم قریب زاده رو نداره

    • علی

      کسی شماره این خانم قریب زاده رو نداره

    • فاطمه

      به نظر من قرص اصلا خوب نیست با انگیزه ورزش کردن و پیاده روی و کم خوردن و تنقلات استفاده نکردن در مدت زمان مشخص لاغر میشیم شاید یکم زمان ببره اما اصولی تر و بی درد و مریضی.... فقط انگیزه خوبه من خودم تو 6 ماه 6 کیلو کم کردم با ورزش و کم خوردن و انگیزه که ضرر ند اشته باشه

    • سحر

      سلام من یه ماه قرص مهزل استفاده کردم دریغ از صد گرم وزن،دوستانی که میخوان استفاده کنن لطف کنید هزینه الکی نکنید بی فایده س،کپسول اسلیم مکس خیلی بهتره

    • سارا

      سلام چطور شماره خانم قریب زاده رو پیدا کنیم؟؟؟؟لطفا اگر کسی شماره داره بزاره لطفاااااا

      پاسخ ها

      • حمید

        شما چقدر ساده اید این خانوم تو همه پیجا همینجوری تبلیغات میکنن

    • بدون نام

      سلام خانمهایی که اسم خانم قریب زاده رو میگین لطفا شمارشون رو هم بگین تا بقیه هم استفاده کنن بدونه شماره که دستشون جایی بند نیست

    • حسین

      سلام لطفا کسایی که شماره خانوم قریب زاده رو دارن لطف میکنند به من هم بدن برای تهیه قرص میخوام ممنون میشم

    • نازنین

      سلام دوستان شماره خانم قریب زاده رو کسی داره بده؟؟

    • جواهریان

      سلام
      ادیوس فوق العاده ست .من دو دوره تینویید استفاده کردم خوب بود باهاش 8 کیلو کم کردم .اما سری بعد به پیشنهاد خانم قریب زاده ادیوس گرفتم عالیه هم کنترل اشتها هم چربی سوزیش .عوارضی هم نداشت برای من « از صداقتشون و از اینکه جنس اصل رو در اختیار مشتری قرار میدن.ازشون تشکر میکنم .
      اون دوستی هم که میکن سیانور داره .من خودم استفاده کردم .حتی ازمایش هم دادم هیچ مشکلی نداشتم .انقدم شایعه پراکنی نکنن.

    • ساناز

      سلام میشه شماره ی خانوم قریب زاده رو بدید

      پاسخ ها

      • رحمتی

        من خودم فروشنده محصولات لاغری هستم و کاملآ اصل در اختیار مشتری میزارم 09178561012

    • riri

      بابا شماره این خانم رو بدین دیگه......پشتیبان لطفا...

    • مریم

      سلام لطفا شماره دکتر قریب زاده رو بفرستین...ثواب داره بخدا.

      پاسخ ها

      • رحمتی

        من فروشنده محصولات لاغری هستم و محصولات کاملاً اصل با تضمین در اختیار. مشتری میزارم
        09178561012
        خانم رحمتی

    • مهسا

      من سینه های شل وبزرگی دارم انگار بچه شیر دادم نه ازدواج کردم نه دوست پسر دارم چکار کنم سینه هام سفت و کوچک شود کلا اعتماد بنفسم ازدست دادم

    • الهام

      سلام من قرص زیره ولیموباتجویزپزشک مصرف کردم توشش ماه دوازده کیلوکم کردم البته باورزش

    • شادی

      من32 سالمه قدم160 وزنم63 زیرنظر پزشک چند ماه مهزل ایرانی خوردم تا حدودی اشتهامو کنترل میکردو وزنمورو59-60نگه داشته بود ولی وزن کم نمیکردم بنا به درخواست خودم دکتر قرص ادیوس بهم پیشنهاد داد من به دکتر اعتماد کردم بدون تحقیق این قرص رو خریدم 12تاشو تا حالا خوردم روز به روز داره عوارضش برام بیشتر میشه تپش قلبم امروز وحشتناک بود تو قفسه سینم انگاریه چیزی گیر کرده که نه میتونم قورتش بدم نه بالا بیارمش پاهام سست وبی رمقن ولرز تو بدنم دارم فکر نمیکردم عوارضش اینقدر وحشتناک باشه من فکر نمیکنم قرصی که اینطور ضربان قلب ادمو ببره بالا گیاهی باشه دوستان این که میگن بدون عوارضه وگیاهی دروغ محضه

    • روزیتا

      کسی شماره این خانم قریب زاده داره برا منم بفرسته

    • باران

      قرص ادیوس قیمتش چنده و شماره این خانم دکتر رو لطف کنید ممنون میشم

      پاسخ ها

      • مریم راد

        حدودا بین 400 الی 500 تومان

    • شادی

      سلام دوستان فقط باورزشوکم خوردن وزن کم کنید بدهروعده غذایی یک قاشق چایی خوری زیره بجویید

    • شادی

      سلام دوستان فقط باورزشوکم خوردن وزن کم کنید بدهروعده غذایی یک قاشق چایی خوری زیره بجویید

    • مینا

      سلام. من امروز ....قرص اصل ادیوس رو سفارش دادم به دستم رسید قیمت قرص 318تومن بود و با پست پیشتاز و البته هزینه پست نداره... سایت رو براتون میفرستم...

      پاسخ ها

      • مریم راد

        جدی 318 تومان اصله؟

      • مریم راد

        عزیزم از کدوم سایت خریدی؟از مصرف قرص راضی بودی تاثیر گذاشت
        ممنون میشم جوابمو بدی
        تشکر

    • بدون نام

      این دکتر قریب زاده الکی پس چرا میان ولی شمارشو نمیدم؟؟؟
      دارن همه رو مسخره می کنن

    • ساناز

      سلام میشه یکم راجب قرص ادیوس اطلاعات بدین لطفا

    • سمانه

      سلام من 5 روزه قرص ادیوس استفاده میکنم خیلی خوبه چون من دیگه بدنم نسبت به رژیم مقاوم شده بود وزن کم نمیکردم ولی تو این 5 روز 3 کیلو کم کردم و تا الان که هیچ عوارضی برام نداشته و مشکلی ندارم اصلا...

      پاسخ ها

      • مریم راد

        عالیه موفق باشی

    • بی نام

      من قرص فلوردو خوردم راضی بودم وزنم کم کردم
      قرص لاغری مهزل 5040 رو 100تومن خریدم مفتم نمی ارزید نه تنها لاغر نمیکنه بیشتر آدم جس ولع و گرسنگی میکنه الکی هم گفتن پس میگیرن ولی بعد خرید به قدری بی ادب میشن که حتی جوابم نمیدن

    • شکیبا

      من مدتی هست ادیوس استفاده میکنم. اصل هم هست تاثیری نداشته تا حالا. این خانم غریب راده هم فقط واسه تبلیغ خودشون اسمشو میبرن دوستان انقد ساده نباشید. هرجا سرچ کردم ادیوس رو یکی اومده هی خانم غریب زاده گفته

    • بدون نام

      سلام
      من ۲۵کیلو اﺽاف وزن دارم وزنم استپ کرده میتونم با ال کارنتین از این حالت بیام بیرون؟

    • نازنین

      من از مشتریای خانوم قریب زاده هستم . و مشتری ایشون
      حتی عکسای قبل و بعد لاغریمم براشون فرستادم . از محصولاتشون خیلی راضی ام . جراحی لاغری هم انجام دادم و رژیم سخت هم گرفتم اصلا راضی نبودم . ولی ادیوس رو استفاده کردم و از ایشون هم خریدم . و واقعا هم عالی بود. با خودشون صحبت کردم که خودشون شماره بذارن قبول نکردن.هر جا شماره هست مشتریاشون گذاشتن . چون واقعا هم محصولاتشون عالیه هم برخوردشون و ساپورت مشتریشون. ادیوس اصل حتما جواب میده اگر استفاده کزدید و جواب نداده تقلبی بوده .چون خودم استفاده کردم و جواب گرفتم .

      پاسخ ها

      • مونا

        یعنی این همه دارن داد میزنن که شماره خانم قریب زاده رو بدید نمیبینید این همش چرته از طرف همین قریب زاده هستن فقط تبلیغات خودشونه هیچیزی مثل رژیم درست و ورزش جواب نمیده من خودم پک نیوشا خریدم کاملا مزخرف بود قرص ها که عوارض خودشو داره

    • علی

      من38کیلو وزن دارم میخوام وزن کم کنم بیام رو 35 کیلو الان میگید تو وزن پایین میدونم و باید برا مسابقات کشوری وزن کم کنم سه کیلوو خودمم لاغرم با تمرین سخته کم کردن تور خدا اسم یه قرص خوب و ارزان رو بهم بگید شاید وزن کم کردم صواب مرسی .......

    • مینا

      خواهش میکنم خواهش میکنم آدیوس نخورید....من فقط ۳ تا دونه خوردم واقعا مرگو دارم جلوی چشمام میبینم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا همینطوره ، من دو ساله تحت درمان هستم بخاطر مصرف ادیوس ،،

      • بدون نام

        شاید تقلبی بوده

    • بنده ی خدا

      سلام واقعا آدم نمیتونه تصمیم بگیره با این همه نظر متفاوت ادیوس رو یکی میگه عاالی یکی میگه بد بالاخره چیکار کنم

    • لیلی

      آدیوس ممکنه برای کسی عوارض داشته باشه ممکنه نداشته باشه..ولی عوارضش سرگیجه تهوع فشارخون پایین و سردرد هست من یه ماه استفاده کردم ازهفته سوم بجز تاوع همه رو داشتم .ازجای خود باند میشدم چشمام سیاهی میرفت و مواظب نبودم میفتادم..ولی ۴کیلو کم کردم...

      پاسخ ها

      • مهسا

        منم دو دوره ادویس طلایی از خانم الیناشیخ تهیه کردم که جز تهوع سردردشدیدزخم معدهوپرخاشگری نتیجه نگرفتم درضمن بلوبری ازش گرفتم دقیق عوارض رادیویی رو داشت و نتیجه نگرفتم

    • سیما

      سلام الهام عزیز میشه لطفا به من بگین قرص زیره و لیمو رو از کجا میشه تهیه کرد یا مال کدوم شرکت دارویی هست ؟ ممنون میشم

    • خانم دهقان

      واقعا متاسفم واسه یه عده ادم بی سواد. که فقط و فقط جعبه سبز رو میبینن و دقت نمیکنن که روی جعبه سبز نوشته ۱۰۰عددی و اصلا به قول خودشون مقاله هاییییی انگلیسی که مطالعه می فرمایند کنار جعبه سبز قوطیزسورنه ای نمیبینند‌. لطفا چشماتون رو باز کنید. ادیوس هم انگلیسی داره هم چینی هستش هم اسپانیا. من سری اول ۶۰تاییشو خریدم و سری دوم سی تاییشو .حدود ۱۷ کیلو وزن کم. کردم. واقعا بی انصافیه بخوام اینا رو نگم.‌

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام اصلا قرص های لاغری الکی هست و خیلی عوارض داره

    • سما

      دوستان مراقب سلامتیتون باشیدمن ادیوس استفاده کردم به شدت مریض شدم دکترگفت توش شیشه داره که باعث سریع لاغرشدن میشه

    • ایلیا

      اگه نرم افزار بارکد خوان QRرو از بازار دانلود کنید می تونید از روی بارکد جعبه متوجه اصل بودنش بشین...

    • مریم

      ادیوس نخورید توش شیشه داره من با 5 تا دونه قرص ادیوس توهم میزدم قیافم مثل محتادها شده بود

    • بدون نام

      از قرص اصلا استفاده نکنید خیلی عوارضات داره با رژیم غذایی مناسب هم میشه وزن کم کرد.

    • Hasti

      سلام کسی قرص اسلیم کوئیک مصرف کرده؟ خوبه؟ ب کاهش وزن کمک میکنه؟ عوارض داره؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قرص لاغری کامبوجیا چطوره

    • الیزابت

      توروخداااا ادیوس نخورید. خیلی عوارض ذاره از همش بدتر همین بالا رفتن ضربان قلبه. کارتون به دکتر می کشه. بعدشم سیاهی دور چشمها. من مثل معتاد ها شدم...

    • ARIA

      دوستان درباره قرص ادیوس تجربم اینه که واقعا اشتهام رو از بین برد 2-3 روز اول یکم تپش قلب و سستی داشتم ولی زنگ زدم اطلاعات دارویی گفت که طبیعیه اگه روز چهارم از بین نرفت برو دکتر ولی خدارو شکر از بین رفت فقط تورو خدا این میگه این اورجه اون میگه اون اورجه تورو خدا برید از داروخانه رامین واقع در میدان فردوسی تهیه کنین چون خیلی قویه اولش بعد صبحانه 1 دونه بخورین تا کم کم اکی شین اما فوق العادست

    • سینا

      من از پودر سوپرپلنت که گیاهیه استفاده کردم واقعا راضی بودم

    • مریم

      سلام من از مشاوره ای که behindaruuu.com بمن داد راضی بودم و از اینجا تهیه کردم

    • مرجان

      سلام دوستان یه راهی هست که خیلی عالیه فقط باید غذاهای کربوهیدرات و با پروتییین استفاده نکنیم که متاسفانه غذاهای ما ایرانیا همش اینمدلیه برا همین شکم داریم و چاق میشیم برای مثال شما نهار گوشت یا مرغ دارین نباید با نون و برنج بخوریید همونو با سالاد بخورید و اگر برنج یا ماکارانی و سیب زمینی میخورید فقط با سبزیجات باشه بین خوردن خوراکیها 3 ساعت فاصله باشه میوه به تنهاییخورده بشه نه اینکه بلافاصله قبل و بعد غذا من با این روش و کمی ورزش و نرمش و پیاده روی وزنم ده کیلو کم شد البته مصرف تنقلات و قند و شکر ممنوعه ها. موفق باشید

    • بینام

      ترص الارنیتین چطور باید مصرف کردتاثیر داره برا کسی که خانهدار وورزش نمیکنه یانه

    • مهران

      خواهشا این رو مصرف نکنید همسر من یک هفته قرص ادیوس را مصرف کرد الان دو سه روزه معده درد شدید گرفته پولش به جهنم , الان چند روزه خودم نگرانم تو رو خدا نخورید اگر خدا پیغمبر میشناسی یا نه وجدان داری نظر من رو تائید کنید (مدیر سایت)

    • بدون نام

      سلام بچه ها
      من هشت کیلو اضافه وزن دارم
      نوتریفیت خوردم اما حالم بده
      بدنم یخ کرده
      خواستم بگم شمام نخورید

    • بدون نام

      سلام دوستای گل من ادیوس از شرکت نوین دارو طب گرفتم تخفیف هم میده الکی تقلبی بود تورا خدا از این شرکت خرید نکنید

    • لیلی

      سلام من 20سالمه قدم 163ووزنم76کیلو هستش لطفا راهنماییم کنید

    • فاطمه

      دوستان من قرص ایزی اسلیم 4 روز مصرف کردم 2کیلو وزن کم کردم تمام نکاتی که گفتن هم رعایت کردم و تا حد مرگ رفتم بیمارستان بستری شدم تورو خدا نخورید از این قرصا الان بعد از یک ماه هنوز حالم نرمال نشده من 26سالمه و تا قبل از مصرف این قرص همیشه حالم خوب بود و مشکلی نداشتم

    • لیلی

      سلام دوستان من حدودا یک سال میشه که از قرصتن لس استفاده میکنم که البته دکتر تجویز کرده بود خیلی راضی هستم عوارضی هم نداشت واسه من شکم و پهلوهام خیلی سازیزش کم شده در ضمن یکسال مدام استفاده نکردم هر یه بسته که تموم میشه یه ده بیست روز فاصله هم میدم
      کاملا گیاهیه شکر خدا عوارضی ندیدم

    • 01

      من قرص ابستاپ گرفتم واسه مصرف ،اگرکسی مصرف کرده ممنون میشم تجربشو در اختیارم بذاره

    • سین

      من قهوه سبز خوردم اشتها رو کم میکنهو ۱۱ کیلو تو پنج موه کم کردم با رژیم غذایی فقط کنارش قرص کلسیم بخورید امیدوارم کمکی کرده باشم

    • محبوبه

      من قرص ادیوس تهییه کردم عالی بود ۱۵ کیلو کم کردم

      پاسخ ها

      • مریم راد

        خیلی عالیه عزیزم تو چه مدت ۱۵ کیلو کاهش داشتی؟

      • زینب

        سلام قرص ادیوس چجوری بود ژله ای بود یا پودری و از کجا تهیه کردی

    • سحر

      سلام من قرص گرین تیدین مصرف میکنم به نظرتون تاثیر داره تو لاغری ضررنداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم این قرص رو استفاده کردم ولی زیر نظر دکتر تغذیه اگر با رژیم استفاده کنی نتیجه داده

    • فلک زده

      من دیروز جوگیر شدم و بااینکه اصلا اهل قرص خوردن نیستم حتی واسه سرماخوردگی، رفتم قرص مهزل خریدم. امروز روز اول مصرفمه یه جوری دل درد گرفتم که شک کردم نکنه آپاندیسمه

    • بدون نام

      تو رو خدا اديوس نخوريد من از فراز طب گرفتم قرصش توي پلاستيك بود حتي اسم شركت روي جعبه نبود همه چي تقلبي سي تا دونه قرص با يه كاغذ چاپي چرت و پرت روش نوشته بود پولمو ريختم اشغالي چون روز اول كه قرص و خوردم مرگو جلو جشمم ديدم ايشالا خدا لعنتشون كنه زنگ زدمم تازه يه چي طلبشونم بود

    • شیما

      من همه راه هارو امتحان کردم هیچکدومشون مثل قرص ادیوس گلد جواب نداده واقعا معجزه بود تو یه دوره ۱۲ کیلو کم کردم کاملا گیاهی و بدون خطر هم هست البته به شرطیکه اصلیشو گیر بیاری من ازنمایندگی گرفتم قیمتش هم خیلی کمتر از بقیه سایتهاست.

      پاسخ ها

      • نيوشا

        از كجا تهيه كرديد؟

      • بدون نام

        از كجا تهيه كرديد؟

      • بدون نام

        از كجا تهيه كرديد؟

      • زینب

        عزیزم قرصش ژله ای بودیا پودر

      • سلماز

        میشه بگید از کجا تهیه کردین

    • بهروز

      بنظر من دوستان الکی قرص نخورید ورزش کنید وزن کم میکنید

    • مژگان

      سلام من بارژیم وپیاده روی 31کیلووزن کم کردم هیچ دارویی هم مصرف نکردم فقط اراده کنیدقرص مصرف نکنیدچون هرقرصی عوارض داره

    • بدون نام

      سلام وخسته نباشیدقرص ادیوس قیمتش چنده درضمن من کمکاری تیروییدهم دارم ازکجامیفرستین چندروزه هست برام ضرر نداره چون خیلی دارواستفاده کردم نتیجه نداشت

    • Faranak

      خب دوستان چرا یکی شماره تلفنی از خانم قریب زاده نمیزاره.اگه شماره نمیتونین بدین حداقل بگین چجوری باهاشون ارتباط پیدا کنیم؟

    • فرشاد

      سلام دوستان من از قرص لاغری دکترمحمدمحمدیان استفاده کردم واقعا فوق العاده بود جدا از لاغری یبوستم هم برطرف شده توگوگل سرچ کنین هست

    • رویا

      سلام بچه ها منم چاقم وبرای اینکه راحت وزن کم کنم قرص اصل ادیوس رفتم اولا عوارض زیاد داره مث سرگیجه حالت هوع و استرس و اضطراب و فشار خونمم پایین انداخت به همون که خریدم زنگ زدم گفت طبیعیه و یه قرص بهم معرفی کرد تا علاعمم کم بشه درسته پانزده روز اولت اشتها صفر میشه و من تونستم شیش کیلو تو این پونزده روز کم کنم اما به عوارضش نمی ارزید خیلی عذاب کشیدم و اینم بگم فقط ده پونزده روز اول جواب میده بعدش اشتهاتون برمیگرده و بی فایدس خواستم تجربم رو بهتون بگم دیگه میل خودتونه

    • بدون نام

      ادیوس ۵۰۰تومنه مال کشور اسپانیا بهتره

    • یا حضرت زهرا سلام الله علیها

      خب چه کاریه خوردن قرص
      ورزش و رژیم و قرص مولتی ویتامین بهترین راهه.

    • سلام میخواستم لاغربشم چه کنم

      میشه راهنمایی کنید

    • سلام میخواستم لاغربشم چه کنم

      میشه راهنمایی کنید

    • رز

      من ادیوس از نوین دارو.طب گرفتم گول تخفیف الکی را خوردم ده گرم هم وزن کم نکردم برخورد خیلی بدی هم دارند

      پاسخ ها

      • نرگس

        دارم لاعربیشم
        دوست

    • ندا

      من تنويید خوردم یه دوره عالی بود ولی خیلی سرگیجه و بی اشتهایی شدید داشتم

    • نازنین

      سلام میشه لطفأ شماره خانم قریب زاده رو ب من بدین

    • Khaled

      سلام. از این قرص ها استفاده نکنید به هیچ وجه همشون عوارض دارن

    • بدون نام

      قرص ادیوس خیلی بد بود من یدونه خوردم رو ب مرگ شدم بحدی افت قند و فشار داشتم تمام بدنم سرد شد . هیچی مثه کم خوردن و ریزه خواری نیست

    • بدون نام

      دوستان منم ادیوس مصرف میکنم خیلی خوبه ولی بیخوابی شبش خیلی بده الان دو روزه که 5 دقیقه هم نخوابیدم بگید چیکار کنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شاید امفتامین داره چون علائم مصرف امفتامین میباشد

    • بدون نام

      من قرص مهزل استفاده کردم اصلا تغییری ایجاد نکرد با اینکه وزنم ۷۰ ولی یه کیلو هم کم نکردم اشتهامم زیاد نیست که بخواد مال پرخوری باشه

      پاسخ ها

      • رویا

        سلام کسی قرص لاغری هودیا مصرف کرده من تازه گرفتم میخواستم ببینم کسی شناخت روی این کپسول

    • رویا97/8/5

      سلام کسی قرص لاغری هودیامیشناسه من تازه خریدم از امروز شروع به خوردن کردم کسی این کپسول رو استفاده کرده ممنون میشم جوابم بدی

    • رویا

      سلام کسی قرص لاغری هودیا رو مصرف کرده و میشناسند یامن ممنون میشم جوابم بدی

    • لیلا

      میشه در مورد تن لس و گرین لس اگه کسی استفاده کرده تجربشو بگه؟

    • نیلوفر

      بچه ها سرخود قرص نخورین دوست من قرص لاغری خرید خورد یه مدت بیمارستان بستری شد بعد فوت شد،دقیق اسم قرصو نمیدونم ولی خونوادش میگن خیلی گرون بود اصرارکرد میخوام بخرم مام پول دادیم بهش گفتیم حتما گرونه اثرمیکنه نمیدونستیم اینجوری میشه،

    • بدون نام

      قرص ادیوس مواد اولیه اش آمفتامین است یعنی همون ماده اولیه مخدر شیشه که باعث کم اشتهایی میشه ولی در بلند مدت دیگه کبدی براتون نمی مونه کلیه هاتون دیالیزی میشه قیافتو ن از هم میپاشه یعنی بری شیشه بکشی خیلی سنگین تره

    • فاطمه

      سلام من دوروزقرص بلوبری استفاده میکنم یکم تپش قلب دارم ولی درکل اشتهام صفرشده این قرص روازخانم قریب زاده خریدم یه سری ازدوستان شمارشون رومیخواستن 09120389565

    • فاطمه

      سلام من دوروزقرص بلوبری استفاده میکنم یکم تپش قلب دارم ولی درکل اشتهام صفرشده این قرص روازخانم قریب زاده خریدم یه سری ازدوستان شمارشون رومیخواستن 09120389565

    • فاطمه

      سلام وزن خیلی بالا هر کاری کردم پایین نمیاید به نظر شما چکار کنم

    • نازی

      سلام دوستان به هیچ عنوان قرص ادیوس نخرید همش چینی وتقلبی سه سال دیگه اصلش توایران گیر نمی یاد اصلا نخرید کدقلابیش بارکدش با184شروع بشه قلابی یعنی چینی اصلش با501 شروع می شه من چون ادیوس اصل گیرم نیومد الان gcاسلمینگ استفاده می کنم مثل ادیوس اصل ساخت المان خداراشکرهنوزچین قلابیش نزده

    • بهزاد

      از وقتی ادیوس مصرف کردم دیگه خوابم نمیاد

    • تینا

      بابا من دمنوش نیوشا گرفتم واسه لاغری 6 کیلو اضافه وزن گرفتم تورو خدا کسی یه راهی واسم پیدا کنه تازه کلی هم باهاش ورزش میکردم و رژیم گرفتم الان افسرده افسردم چه کنم

    • من

      من از قرص بلوبری استفاده کردم تو ۲۰ روز ۵ کیلو کم کردم ولی بعدا فهمیدم ک توش مواد مخدر و شیشه داره وقتی قرصم رو قطع کردم بدن درد شدید گرفتم تروخدا ب هیچ کدوم اعتماد نکنید ن ایزی اسلیم ن بلوبری ن ایزی گلد و ن جی سی چون من از اون کانالی ک این قرص رو گرفتم اینارو هم داشت

    • بدون نام

      با سلام دوستان من اکثرقرص ها رو چه گیاهی یا شیمیایی استفاده کردم همشون عوارض داره قرص خانگی با ادویه زرد چوبه وزیره سیاه ودارچین وزنجفیل اگه یبوست دارید مقدار خیلی کم یه قاشق چایخوری پودر سنا بقیه ادویه یه قاشق غذاخوری همشو قاطی کنید داخل کپسول ها از عطاری تهیه کنید پر کنید دو ساعت بعد غذا استفاده کنید رژیم غذایی هم بگیرید بدون عوارض نتیجه میده

    • حمید

      بهترین روش لاغری دارو های گیاهی همراه با ورزش %

    • آمیتیس

      اگر قرص لاغری استفاده میکنید : اول اینکه تحت نظر پزشک باشه و دوم اینکه حتما باید ورزش هوازی و پرتحرک داشته باشید وگرنه باید با سلطان بدنتون (کبد) خداحافظی کنید.
      ولی در کل بهترین روش کاهش وزن تغذیه سالم که شامل حذف کربوهیدرات و قند (مثل برنج ؛نان ؛ شیرینیجات) و افزایش مصرف پروتیین ( مثل سفیده تخم مرغ پخته؛فیله مرغ و فیله گوساله بخارپز یا کبابی)هست به همراه ورزش های هوازی بصورت مرتب در کنار خواب کافی و دوری از دخانیات و ...میباشد.

    • بدون نام

      بارژیم راحت میشه وزن کم کردفقط اراده میخاد. قرصا همشون تبلیغ چون کسی شماره خانم قریب زاده رونداد

    • شیوا

      من بانيوشا وزن کم کردم زیاد هم رژیمی رو که ميگفتند رعایت نکردم به خاطر مشکل پام ورزش هم نمیکردم ولی خوب کم کم وزنم کم شد یعنی تو یکسال 15 کیلو کم کردم بدون هیچ فشاری ولی اگر رژیم وورزش کنارش باشه میان باید ماهی 3 کیلو رو کم کنید

    • مرتضي

      سلام
      دوستان چطورمطمئن هستيد اين هايي كه هي ميگن خانم قريب زاده از دوست و آشناشون نباشن؟
      شايد اون ها از طرف اون خانم اومدن و تبليغ الكي ميكنند
      به هر پيامي اعتماد نكنيد

    • مریم

      سلام من قرص اسلیم کوئیک گرفتم خیلی خوب داشتم لاغر میشدم تمام لباسام بهم گشاد شده بود ولی دوستم قرص مهزل بهم پیشنهاد داد الان دارم از اون استفاده میکنم نمیدونم چه جوریه تاثیری داره یا نه ... ولی قرص اسلیم کوئیک عالی بود خیلی زود جواب داد

    • بدون نام

      سلام دوستان نظرتون درباره قرص کارویل چیه کسی استفاده کرده تاحالا میشه نظر بدید؟

    • Nazi

      سلام من از ایزی اسلیم استفاده کردم تو پیج اینستا خانم درخشان خیلی راضیم عالی کم کردم عوارض هم نداشت...هر کی خواست بگه اسم پیج رو بهش بدم

      پاسخ ها

      • فاطمه

        سلام ببخشید پیج خانم درخشان رومیدین ممنون

    • مهسا

      چه دارویی میتواند لاغر کند ولی من قرص قند هم میخورم یه قاضی بگید که ضرر نکنه

    • زهرا

      سلام آیا قرص گرین فیت باریج واسه کاهش وزن موثره ؟ و اینکه یبوست نمی یاره ؟؟؟؟؟

    • ل

      سلام من قرص کارویل استفاده کردم در دوهفته بدون پرهیز غذایی و ورزش نیم کیلو کم کردم اگه با ورزش باشه خیلی بهتره همه چی هم میخورم اصلا پرهیز ندارم.

    • ماهور

      سلام دوستان من اول قرص بلوبری خوردم اصلا تاثیر نداشت بعد ایزی اسلیم خوردم حالم و بد کرد و الان دارم کپسول هاروا میخورم خدا روشکر فعلا خوبه
      حتما حتما اگه از قرصهای لاعری استفاده میکنید برای ابنکه قند خونتونو نندازه پایین شربت تخم شربتی رو با عسل مخلوط کنید و روزی ۴ یا ۶ لیوان بخورین حتما حتما اب هم در طول روز بنوشین چون کلا با این داروها باید اب فراوان خورد

    • ماهور

      سلام
      من کپسول بلوبری و ایزی اسلیم استفاده کردم حالم و بد کرد از هاروا استفاده کردم راضی هستم با تخم شربیتی و عسل میخورم روزی ۵ لیوان و اب فراوان که قند خونم و پایین نیاره و من دونه ایی کپسو خریدم که اگه به بدنم نساخت اوض کنم چونکه ساختار بدنی همه باهم فرق داره

    • ماهور

      سلام من کپسول هاروا استفاده میکنم راصیم به همراه ۵ لیوان تخم شربیتی و عسل و اب فروان در روز
      دونه ایی کپسول خریدم که اگه به بدنم نساخت اوض کنم

    • ماهور

      سلام من کپسول هاروا استفاده میکنم راضیم

    • مریم

      من دمنوش نیوشا خوردم اصلا فایده نداشت

    • ستایش

      من دو هفتس جی سی گرفتم خوب بوده اما بنظرم هفته اول ک گفتن ی دونه بخوریم بعد دوتا بشه اشتباه هست
      من دو س روزه دوتا شده شب ک بیخوابی دارم کمی
      اما گاهی درجه حرارت بدنم صددرجه
      گاهی ن
      و افزایش ضربان قلبم خیلللی شده هی گاهی بلند نفس میکشم و...
      شاید دوتا برای من زیاد بوده نمیدونم از فردا ی دونه میخام بخورم ببینم خوب میشه یا نه

    • الی

      سلام من چی سی خریدم روزاول ۱دونه خوردم بی خوابی داشتم و حرارت بدنم زیاد بود.کسی مصرف کرده

    • بدون نام

      سلام.به جای اینهمه تبلیغ قرص ومحصولات که وقت گذاشتین ،یه گروه ورزشی تشکیل میدادین تا الان همتون لاغر میشدین، به قول یکی از دوستان که یه تکونی به خودتون بدین بد نیست..موفق باشین

    • زیبا

      من قرص ادیوس طلایی مصرف کردم عالیه تو یک ماه 15 کیلو کم کردم
      اگرچه خواستید به این شماره سفارش بدید
      09120817157

    • حدیث نطرپور

      من از همه پیج ها دارو گرفتم و مصرف کردم وهیچکدومشون هم اصلا راضی نبودم تا اینکه از همین سایت شماره نمایندگی مهابادرو گذاشته بودن و یه بسته ادیوس گلد سفارش دادم و تا الان که روز بیستمه نزدیک ۸کیلو وزن کم کردم و بسیار راضیم به دوستان توصیه میکنم اولاسعی کنید بارژیم و ورزش لاغر کنید دوما اگه خواستین دارو مصرف کنید از نمایندگی مهاباد سفارش بدین

    • بدون نام

      سلام لطفا اگر کسی قرص نیچر فیت مصرف کرده توضیح بدهد ممنون میشوم چون دکتر داده برا لاغری شک دارم شما را خدا اگه میدانید بگویید

    • سمیرا

      سلام.من از هیچ قرص و دمنوش و رژیمی نتیجه نگرفتم.تا اینکه قرص لاغری گلوریا رو سفارش دادم.از روز اول اشتها صفر و وزنم کم شد واسه یکماه 6کیلو کم کردم.عالی بود

    • مهناز

      من خسته ام ... استم وزنی دارم... نمیدونم چیکار کنم

    • سحر

      من از قرصهای زیادی استفاده کردم ولی هیچ کدوم مثل ادیوس نبود با اینکه اصلا حوصله ورزش ورزیم رو نداشتم ولی واقعا اشتها رو فوق العاده کم مکنه واگر ورزش کنارش باشه واقعا لاغر می کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج