۳۳۵۵۶۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مخالفت مانچینی با فروش کلی سهام اینتر

رسانه‌های ایتالیایی از نارضایتی سرمربی تیم فوتبال اینتر با فروش تمام سهام این باشگاه به مشتریان چینی‌اش و احتمال تغییر موضع او برای ماندن در جوزپه‌مه‌‌آتزا خبر داده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه گاتزتا دلواسپورت، روبرتو مانچینی از شنیدن این خبر که باشگاه اینتر در آستانه فروش سهام خود به یک شرکت چینی قرار دارد، آزرده خاطر شده است.

داستان مذاکره باشگاه اینتر با شرکت چینی سونینگ وارد فصل جدیدی شده است، چرا که تأیید شده نراتزوری یک مشتری جدید پیدا کرده که حاضر است تمام سهام این باشگاه را بخرد نه فقط سهام سهامداران کوچک باشگاه از جمله ماسیمو موراتی.

به گزارش گاتزتا دلواسپورت، روبرتو مانچینی از شنیدن خبر احتمال فروش تمامی سهام باشگاه ناراحت شده است و بیشتر از آن، از اینکه مسئولان باشگاه در این خصوص هیچ اطلاعی به او نداده‌اند، عصبانی شده است.

مانچینی که برای سپری کردن تعطیلات پایان فصلش به آمریکا سفر کرده است، پیش از این چندین بار از سوی اریک توهیر، مالک اندونزیایی باشگاه برای ادامه دادن به فعالیتش در نراتزوری رأی اعتماد گرفته است، اما ظاهراً اینکه مسئولان باشگاه او را در جریان اتفاق مهمی مثل مذاکره برای فروش سهام‌شان قرار نداده‌اند، سرمربی پیشین منچسترسیتی را غافلگیر و ناراحت کرده است، چرا که این اتفاق می‌تواند تمامی برنامه‌های او را برای فصل آینده نراتزوری و بازار نقل‌و‌انتقالات تحت‌الشعاع قرار دهد.

مانچینی چندی پیش اعلام کرد که می‌‌خواهد به مربیگری در اینتر ادامه دهد، اما حالا مشخص نیست که او همچنان چنین تصمیمی دارد یا خیر. همین موضوع بهانه جدیدی برای شدت گرفتن شایعه احتمال بازگشت دیه‌گو سیمئونه به اینتر برای هدایت نراتزوری خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج