۳۳۵۷۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پوگبا: در بارسلونا خانه نخریده‌ام

هافبک فرانسوی تیم فوتبال یوونتوس خبری را که از محتمل شدن پیوستن او به آبی‌و‌اناری‌ها در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستانی حکایت داشت، تکذیب کرد.

خبرگزاری تسنیم: به‌دنبال انتشار خبری مبنی بر اینکه پل پوگبا در شهر بارسلونا برای خودش خانه خریده است، شایعاتی درباره محتمل بودن پیوستن این بازیکن فرانسوی به آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستانی شکل گرفت که البته خود او این شایعات را بی‌اساس دانست.

پوگبا از دو فصل پیش تا کنون جزو بازیکنان پرطرفدار اروپا بوده است و ظاهراً باشگاه بارسلونا بیش از دیگر تیم‌های طراز اول اروپایی خواهان به خدمت گرفتن اوست. پوگبا اما تأکید کرد که هنوز بازیکن یوونتوس است و برنامه‌ای برای رفتن به نیوکمپ ندارد.

پوگبای ۲۳ ساله که در فصل اخیر برای دومین بار متوالی به همراه یوونتوسی‌ها دوگانه قهرمانی در سری A و جام حذفی ایتالیا را کسب کرد، راجع به شایعه‌ای که به تازگی درباره او شکل گرفته است، به یکی از طرفدارانش در سایت فیس‌بوک گفت: هیچ خانه‌ای نخریده‌ام و این یک داستان ساختگی است.

پوگبا صبح امروز (چهارشنبه) به دیگر ملی‌پوشان فرانسه در اردوی آماده‌سازی خروس‌ها در اتریش ملحق شد تا خودش را برای حضور در جام ملت‌های اروپا که به میزبانی کشورش برگزار می‌شود، آماده کند. او پیش از حضور در یورو، در یک بازی دوستانه برابر اسکاتلند در شهر متس، تیم ملی فرانسه را همراهی می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج