۳۳۵۷۵۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

استقرار ۵۷۰ آتش نشان در اطراف حرم امام

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در بیست و هفتمین مراسم سالگرد حضرت امام خمینی (ره) ۵۷۰ آتش نشان در ۱۳۰ نقطه از قسمت های مختلف و مسیرهای منتهی به حرم مطهر مستقر می شوند.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در بیست و هفتمین مراسم سالگرد حضرت امام خمینی (ره) ۵۷۰ آتش نشان در ۱۳۰ نقطه از قسمت های مختلف و مسیرهای منتهی به حرم مطهر مستقر می شوند.

سید جلال ملکی روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار افزود: در روز ۱۴ خرداد آتش نشانان پایتخت همچون سالهای گذشته تامین ایمنی این مراسم را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان عملیات خود را در دو حلقه داخلی و خارجی تقسیم بندی کرده ادامه داد: در حلقه داخلی ۸۰ آتش نشان در ۳۰ نقطه از جمله بخش های داخلی، راهروها و شبستانها از شامگاه پنجشنبه ۱۳ خردادماه در مرقد امام راحل مستقر می شوند.

ملکی خاطرنشان کرد: در بخش خارجی نیز ۴۹۰ آتش نشان در ۱۳۰ نقطه از جمله بزرگراهها، پارکینگ ها، پایانه های اتوبوسرانی و مترو از ساعت پنج صبح جمعه ۱۴ خردادماه مستقر می شوند.

وی یادآور شد: آتش نشانان در بخش خارجی از مسیر شمال به سمت بزرگراه آزادگان، از جنوب به سمت کهریزک، از شرق به سمت جاده شهید رجایی و از غرب به سمت اتوبان قم و محله مرتضی گرد از ساعت پنج صبح روز ۱۴ خردادماه مستقر می شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: آتش نشانان با استفاده از ۲۵۰ خودروی سبک و سنگین، موتورسیکلت، خودروهای تنفسی، تشک نجات و نردبان عملیات ایمنی عزاداران را در این مراسم به عهده می گیرند.

وی به شهروندان توصیه کرد همچون سالهای گذشته با ماموران آتش نشانی همکاری داشته باشند و در صورت بروز هر گونه حادثه ای ضمن فاصله گرفتن از محل حادثه مراتب را به سامانه ۱۲۵ و یا ماموران مستقر در محل اطلاع دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زارع

      ممنون ازاتش نشانان زحمتکش.خداقوت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج