جاباما
۳۳۵۹۳۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

موضع فدراسیون جهانی والیبال درباره ایران

پایگاه اینترنتی فدراسیون جهانی والیبال در گزارشی به پیروزی ارزشمند ایران برابر چین اشاره کرد و نوشت: ایران گام بلندی برای صعود به المپیک برداشت.

خبرگزاری ایسنا: پایگاه اینترنتی فدراسیون جهانی والیبال در گزارشی به پیروزی ارزشمند ایران برابر چین اشاره کرد و نوشت: ایران گام بلندی برای صعود به المپیک برداشت.

سایت فدراسیون جهانی والیبال پس از پیروزی سخت ایران برابر چین در گزارشی درباره این دیدار نوشت: ایران در مقابله با چین با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد تا گام بلندی را به سوی صعود به المپیک در ژاپن بردارد.

شهرام محمودی با کسب ۲۵ امتیاز که شامل ۲۴ اسپک و یک امتیاز سرویس می‌شد یکی از بازیکنان خوب ایران در این دیدار بود. عادل غلامی و سید محمد موسوی هم به ترتیب ۱۵ و ۱۳ امتیاز کسب کردند. ژانگ چن و ژونگ وی جون هم هر دو ۲۰ امتیاز برای چین به دست آوردند اما نتوانستند از شکست تیم‌شان جلوگیری کنند.

چین در ابتدای ست نخست از ایران پیش افتاد اما قرمزپوشان ایران با درخشش محمودی در حمله توانستند به بازی برگردند. با این حال چین بار دیگر با استفاده از ترکیب دو بازیکن قدرتمندش به نام‌های وی جون و کینگ یائو بازی را در امتیاز ۱۹ مساوی کرد. امتیازها به صورت برابر پیش می‌رفت و در امتیاز ۲۲ غلامی و قائمی روی تور خوب ظاهر شدند و با دفاعی خوب ایران را در آستانه امتیاز ۲۵ قرار دادند. چین این امتیاز را با یک اسپک خوب جواب داد و پس از آن حمله ایرانی‌ها به خارج زمین رفت تا دو تیم در امتیاز ۲۴ مساوی شوند.

پس از این ایران درخواست وقت استراحت کرد و از قضا از این وقفه سود برد چرا که پس از آن ۲ امتیاز متوالی به دست آوردند تا ست نخست را ۲۶ -۲۴ به سود خود پایان دهند.

در ست دوم و تا پیش از وقت استراحت فنی اول ایران اختلاف امتیازی خوبی با حریف خود ایجاد کرد. ژونگ بازیکن چین با سرویس‌های خوب خود باعث شد بازی در امتیاز ۱۱ مساوی شود. بازی به صورت پایاپای در جریان بود تا اینکه ایران با اختلاف کمی پیش افتاد اما پس از وقت استراحت فنی دوم، چین از حریفش سبقت گرفت و با امتیاز ۱۹-۱۵ پیش افتاد. چینی‌ها برتری خود را حفظ کردند. هرچند ایران درصدد جبران امتیازها بود اما این چینی‌ها بودند که این ست را با امتیاز ۲۵-۲۲ به سود خود پایان دادند.

در ست سوم ایران و چین نبرد سختی داشتند. در این ست دریافت‌های ایران بهتر شده بود که این به معروف کمک می‌کرد مهاجمان ایران را بهتر تغذیه کند. سرویس خوب قائمی و امتیاز اسپک میرزاجانپور برتری ۲۵-۱۹ را در این ست به ایران داد. در ست چهارم ژانگ و ژونگ پشت سر هم اسپک‌های قدرتمندی به سمت دریافت کننده‌های ایران می‌زدند و همین امتیازات باعث شد تیم شرق آسیایی اختلاف فاحشی در این ست ایجاد کند و آن‌ها ست چهارم را ۲۵-۱۶ از حریفشان بردند تا بازی به ست پنجم کشیده شود.

در ست پایانی هر دو تیم از ابتدا تا انتها به صورت برابر پیش می‌رفتند. پس از تساوی دو تیم در امتیاز ۱۶ سرویس بی‌نقص ایران کمک کرد که آن‌ها ۱۷-۱۶ پیش بیفتند و در پایان دفاع خوب ایران روی تور کمک کرد آن‌ها ۱۸-۱۶ بازی را ببرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهروز

      خسته نباشیدعالی بود

    • رامین توماج

      از تلاش بچه های تیم ملی ممنونم که دل هموطنان راشاد کردند وامیدوارم باصعود به المپیک این شادی را کامل کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج