۳۳۶۳۷۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

جاده هراز و چالوس یکطرفه می‌شود

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، از یکطرفه شدن محورهای هراز و چالوس به سمت تهران خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، از یکطرفه شدن محورهای هراز و چالوس به سمت تهران خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: خوشبختانه در هیچ یک از محورهای مواصلاتی کشور پدیده جوی گزارش نشده است، اما با توجه به گرمای هوا و طولانی بودن روز لازم است رانندگان حتما استراحت کافی داشته و به ازای هر یک ۱.۵ تا ۲ ساعت رانندگی حداقل ۱۵ دقیقه تا نیم ساعت در حاشیه امن جاده توقف کرده و سپس ادامه مسیر دهند.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: در حال حاضر برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک سراسر کشور حجم تردد خودروها در محدوده‌های پارک جنگلی آمل، نارنجستان و منظریه در محور هراز، محدوده مرزن آباد تا دزدبن در محور چالوس، محدوده‌های منجیل ، رودبار در محور رشت قزوین و محدوده شیرگاه تا سوادکوه در محور فیروزکوه نیمه سنگین گزارش شده است.

رحمانی با بیان اینکه دیگر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند، گفت: از ساعت ۱۵ امروز برای تسهیل در تردد مسافران محور چالوس از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه خواهد شد و محور هراز نیز از ساعت ۱۳ از آب‌اسک به سمت رودهن یک‌طرفه خواهد بود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج