۳۳۶۷۳۹
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

قیمت میوه در آستانه ماه رمضان

بازار میوه و تره بار در آستانه ماه رمضان در بیشتر اقلام با ثبات نسبی قیمت همراه است و از طرفی هم با عرضه اقلام نوبرانه‌ای از جمله هلو، زردآلو، گیلاس و آلبالو همرا شده که به گفته فروشندگان این روزها عرضه قابل قبولی دارند.

خبرگزاری ایسنا: بازار میوه و تره بار در آستانه ماه رمضان در بیشتر اقلام با ثبات نسبی قیمت همراه است و از طرفی هم با عرضه اقلام نوبرانه‌ای از جمله هلو، زردآلو، گیلاس و آلبالو همرا شده که به گفته فروشندگان این روزها عرضه قابل قبولی دارند.

بازار میوه و تره‌بار در سال جدید از بازارهای نسبتا با ثبات بوده است و عرضه کافی اقلام مختلف میوه در مجموع باعث شده که تغییر چندانی در قیمت‌ها ایجاد نشود؛ هر چند که برخی اقلام هم بالاتر از قیمت معمول در بازار مشاهده شدند.

اما این روزها و در آستانه ماه رمضان میوه فروشی‌های سطح شهر اقلام متنوع تری را عرضه می‌کنند که شامل چند میوه نوبرانه هم می‌شود. در میان میوه‌های نوبرانه، هلو درجه یک کیلویی ۷۰۰۰ تومان، زردآلو کیلویی ۸۰۰۰ تومان، توت فرنگی کیلویی ۸۰۰۰ تومان و هر کیلوگرم خربزه ۲۸۰۰ تومان فروخته می‌شود.

به گفته برخی میوه فروشان، معمولا روال اینگونه است که میوه‌های نوبرانه از فروش بیشتری نسبت به دیگر اقلام میوه برخوردار هستند و این روزها زردآلو، هلو و گیلاس نیز از اقلام پر مصرف در بازار میوه هستند. همچنین قیمت برخی میوه‌ها از جمله توت فرنگی و گوجه سبز که اواخر دوره عرضه‌شان است، روند کاهشی پیدا کرده‌ است و به ترتیب کیلویی ۸۰۰۰ تومان و ۴۰۰۰ تومان فروخته می‌شوند.

در بازار میوه، هر کیلوگرم سیب زرد ۵۰۰۰ تومان، سیب گلاب ۱۲ هزار تومان، خیار بوته‌ای ۳۵۰۰ تومان، خیار درختی ۳۲۰۰ تومان و موز ۳۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

اما در میان اقلام مختلف تره‌بار قیمت هندوانه در مقایسه با ماه‌های اخیر مقداری کاهش پیدا کرده و هر کیلوگرم آن ۱۲۰۰ تومان فروخته می‌شود. هر کیلوگرم طالبی نیز ۲۵۰۰ تومان قیمت دارد.

همچنین هر کیلوگرم هویج ،کاهو،‌ کلم سفید و باقالی ۲۰۰۰ تومان در مغازه‌های سطح شهر به طور متوسط عرضه می‌شود. کدو نیز کیلویی ۳۰۰۰ تومان و بادمجان کیلویی ۲۸۰۰ تومان است.

همچنین پیاز و سیب زمینی به ترتیب کیلویی ۱۵۰۰ و ۲۰۰۰ تومان قیمت دارند.

قیمت انواع سبزی نیز که در ماه رمضان هم با افزایش مصرف همراه می‌شود، در حال حاضر کیلویی ۲۰۰۰ است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      بذارببینیم ماه رمضان تموم شه بازم میگی میوه ارزون شده بالاخره مردم تاپایان سال روزه که نیستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج