۳۳۶۷۴۳
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

نان در ماه رمضان گران نمی‌شود

در آستانه ماه رمضان، نان که همیشه قوت غالب مردم به شمار می‌رود از اهمیت بیشتری برخوردار می شود که در این باره معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: هیچ نگرانی بابت تامین گندم و نان برای ماه رمضان وجود ندارد و هرگونه اعمال تغییر در سهمیه آراد نانوایی‌ها یا تغییر ساعت کار آنها با تصمیم کارگروه‌های استانی است.

خبرگزاری ایسنا: در آستانه ماه رمضان، نان که همیشه قوت غالب مردم به شمار می‌رود از اهمیت بیشتری برخوردار می شود که در این باره معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: هیچ نگرانی بابت تامین گندم و نان برای ماه رمضان وجود ندارد و هرگونه اعمال تغییر در سهمیه آراد نانوایی‌ها یا تغییر ساعت کار آنها با تصمیم کارگروه‌های استانی است.

علی قنبری - مدیرعامل شرکت بازرگانی داخلی -اظهار کرد: ماهانه به حدود ۷۵۰ هزار تن گندم برای تولید و تامین انواع نان نیاز داریم که هیچ مشکلی با توجه به تولید و ذخایر کشور وجود ندارد. اگر در ماه مبارک رمضان میزان نیاز خبازی‌ها برای تولید نان افزایش یابد سهمیه نانوایی‌ها نیز براساس تصمیمات و مصوبات کارگروه‌های استانی افزایش می‌یابد.

وی افزود: هیچ تغییر قیمتی در ماه رمضان در زمینه آرد و نان انجام نخواهد شد و نظارت بر نانوایی‌ها در این ماه افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی با اشاره به تولید مناسب گندم در سال جاری اظهار کرد: از ابتدای فصل برداشت گندم تا امروز حدود دو میلیون و ۷۰۰ هزار تن محصول به ارزش ۳۳۰۰ میلیارد تومان خریداری شده که از این میزان حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شد و مابقی نیز به زودی پرداخت می‌شود.

به گفته وی، واردات گندم در سال جاری انجام نخواهد شد و در صورت اجازه دولت این محصول استراتژیک قابلیت صادرات را خواهد داشت، چراکه پیش‌بینی و برآوردها مبنی بر خرید تضمینی حدود ۱۰ میلیون تن گندم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قلي

      تجربه نشون داده هر وقتت مسئولين محترم ميگن چيزي گرون نميشه اون چيز در عرض چند روز به شدت گرون ميشه

    • جباری

      چییییی؟ چه قدر خوشحال شدم الان خوشبخت ترین فرد زمینم

    • اسد

      در سال چند بار نون را گرون می کنید ؟؟؟؟؟

    • رها

      کلا بحث گرونی نان، آب، برق، گاز، بنزین و.. از زمانی شد ک قرار بر این بود یارانه اینا رو ب خود مردم بدن بعد پلکانی یارانه شونو حذف کنن ولی همه این چیزا چندساله مرتب دارن گرون میکنن یارانشو ب مردم ندادن ک هیچ اون چهل و پنج تومنم دارن قطع میکنن..هه..

    • بدون نام

      شرمنده میکنید کاش گرون میکردید یه وقت مدیون نانوایی هانشیم وسحریم کمترمیخوردیم چاق نمشدیم

    • بدون نام

      خب.گرون نمیشه..یعنی باید خوشحال بشیم دیگه.

    • میرزا

      گرون یا ارزون، ما که خیلی وقته نونو ترک کردیم، بحث ماه رمضون نیست، چند سالی میشه که ما نون را ترک کرده ایم و ممکن نیست که ترک مون را بشکنیم،!!!

    • بدون نام

      هیچی دیگه همین مونده اینم گرون شه دیگه بریم سنگ بخوریم پس

    • بدون نام

      جدی میکنی گرون نمیشه،،،ای بابا،،،حالا این یک بار رو گرون کنین ،توروخدا،،

    • کاسه داغ تر از آش

      به جان خودم. دقیقاً مثل. خرما که گفته بودند، خرما گران نمیشود حالا، هم نان گران میشود و هم کلیه مایحتاج مردم. که اگر پنج نفر دو یا سه شیفته کار کنند شکم دو نفر را سیر نکنند، اصلاً پر خوری خودش اصرافه، جلوی پر خوریتان را بگیرید بهترین زندگی را در قرین سلامت دارید، به خودتان رحم کنید تا سلامت باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج