اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۳۶۸۸۶
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

در خانه‌تان باز باشد، جریمه می‌شوید!

گروه تروریستی داعش آنقدر بی‌پول شده که رهبرانش غیرنظامیان را به خاطر ساختگی‌ترین جرائم از جمله بازگذاشتن در منازل خود جریمه می‌کنند!

خبرگزاری ایسنا: گروه تروریستی داعش آنقدر بی‌پول شده که رهبرانش غیرنظامیان را به خاطر ساختگی‌ترین جرائم از جمله بازگذاشتن در منازل خود جریمه می‌کنند!

گزارشی جدید افشا می‌کند که همزمان با موفقیت حملات نیروهای دولتی و ائتلاف ضدداعش که ظرف سه ماه نخست سال جاری میلادی بیش از ۲۰ درصد از منطقه تحت کنترل این گروه تروریستی را از چنگش درآورده، داعش شاهد ناپدیدی یک چهارم از منابعش است.

این بدان معنا است که افراد کمتری مالیات پرداخت می‌کنند و "خلافت" داعش در حال حاضر تنها شش میلیون تن را تحت کنترل دارد در حالی که سال گذشته میلادی کنترل ۹ میلیون تن را برعهده داشت.

این گزارش پس از آن منتشر شد که نیروهای عراقی ماه گذشته میلادی حمله زمینی را به منظور بازپس‌گیری شهر مهم فلوجه آغاز کردند.

گروه تروریستی داعش در حال حاضر آنقدر ورشکسته و بی‌پول شده که برای مردم تحت کنترلش مالیات‌های جدید وضع می‌کند از جمله جریمه ۱۰۰ دلاری برای هر کسی که در ورودی خانه‌اش را باز بگذارد!

دیگر جرایم شامل پرسش‌های اتفاقی درباره قوانین شریعت است و هر کسی که پاسخ اشتباه بدهد ۲۰ دلار جریمه می‌شود، ۲۰ دلار جریمه برای افرادی که ریش خود را پیرایش کنند و ۲۰ دلار جریمه هم برای بستن زنگوله به دور گردن گوسفند یا گاو که در این مورد حیوانات نیز مصادره می‌شوند.

در همین حال کامیون‌ها نیز در حال حاضر باید به عنوان عبور از ایست‌های بازرسی عوارضی برابر با ۶۰۰ دلار پرداخت کنند که در مقایسه با تابستان سال گذشته ۴۰۰ دلار افزایش داشته است.

لودوویکو کارلینو، تحلیلگر ارشد در اندیشکده IHS در این گزارش گفت: مالیات نزدیک به ۵۰ درصد از منابع درآمدی ماهیانه داعش را تشکیل می‌دهد و تقریباً تمامی جنبه‌های زندگی مردم را دربرمی‌گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مثل هیچکس

      شش میلیون نفر اونم یه مشت قرون وسطایی وحشی دنیا رو با جنایتهای فجیعشون به تنگ آوردند اونوقت آمریکا و انگلیس و بقیه مدعیان دنیا نشستنو نگاه میکنن
      برای همتون متاسفم

    • بدون نام

      اول درست بخون بعد نظر بده....6 میلیون نفر تحت محاصره داعشند و مجبورند مالیات بدن...وگرنه کشته میشن...

    • بدون نام

      واقعا این گروه وحشی و خرافاتی هر غلطی دلشون میخاد میکنن همه کشورها هم دست رو دست گذاشتن و نگاه میکنن تا به جنایاتشان ادامه بدن

    • بدون نام

      بعضيا انگار طرفدار داعشن .از نظرات بر ضد داعش طفره میرن

    • بدون نام

      دااعش غلط زیاد میکنه. دیگه شورشو دراورده

    • بدون نام

      من نظر دادم چرا چاپ نشد نکنه میترسین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج