۳۳۷۵۷۵
۵۰۷۰
۵۰۷۰
پ

رامين ناصر نصير در «دور همی»

رامین ناصر نصیر این روزها بیشتر در حوزه تئاتر و تلویزیون فعالیت دارد. حضور این بازیگر در بخش های نمایشی «دور همی» به زودی اتفاق می افتد. همچنین صحبت هایی برای بخش دوم سریال « شهرزاد» شده است و این بازیگر نیز دراین سریال ایفای نقش خواهد کرد. وی

روزنامه بانی فیلم: رامین ناصر نصیر این روزها بیشتر در حوزه تئاتر و تلویزیون فعالیت دارد. حضور این بازیگر در بخش های نمایشی «دور همی» به زودی اتفاق می افتد. همچنین صحبت هایی برای بخش دوم سریال « شهرزاد» شده است و این بازیگر نیز دراین سریال ایفای نقش خواهد کرد. وی در حال حاضر در نمایش «مجلس ضربت خوردن» به کارگردانی محمد رحمانیان و نمایشنامه ای از بهرام بیضایی ایفای نقش می کند. او از بی مخاطب شدن تلویزیون گله مند است و این شرایط را مانعی برای حضور بیشتر هنرمندان در تلویزیون می داند.

رامين ناصر نصير در «دور همی»

وی درباره فعالیت های اخیرخود به ما توضیح می دهد:« قرار است به زودی در بخش نمایشی برنامه «دورهمی» ایفای نقش کنم. فعالیت من در این نمایش هنوز آغاز نشده است و برخی تغییرات در بین بازیگران حاضر مشخص نیست. همچنین صحبت هایی برای حضور در بخش دوم سریال «شهرزاد» نیز شده است ، اما این مجموعه در مرحله بازنویسی متن است و شروع پیش تولید این اثر منوط به رضایت حسن فتحی از متن است». وی در ادامه می افزاید:« نمایش « مجلس ضربت زدن» به کارگردانی محمد رحمانیان و نویسندگی بهرام بیضایی نیز در تئاتر شهر اجرا می شود و من از بازیگران این نمایش هستم».

ناصر نصیر در پایان می گوید:« مشکلات تلویزیون عمده است و صرفا با تغییر مدیریت حل نمی شود. اراده بزرگتری برای حل همه این مشکلات ، از جمله بودجه تلویزیون و رویکردهای کلی این رسانه نیاز است. در حال حاضر هر سه حوزه تلویزیون ، سینما و تئاتر دچار مشکلاتی است ، اما در ۳۰ سال گذشته ،‌ رغبت من و سایر همکارانم برای حضور در تلویزیون هر روز کمتر شده است. امیدوارم مدیر جدید فاصله بین مخاطب و تلویزیون را کم کند تا هنرمندان نیز به فعالیت در این رسانه مشتاق باشند».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج