۳۳۷۹۲۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

تاج: باید با تیم های قوی تری بازی کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برای اینکه بخواهیم با تیم‌های قوی‌تر بازی کنیم باید از ۵-۶ ماه قبل تدارک ببینیم که این کار در گذشته صورت نگرفته بود.

خبرگزاری فارس: مهدی تاج پس از پیروزی ۶ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل قرقیزستان اظهار داشت: بازی خوبی بود اما باید به دنبال تیم‌های قوی‌تر برویم برای اینکه بخواهیم با تیم‌های قدرتمندتر بازی کنیم باید ۵-۶ ماه قبل تدارک ببینیم که این کار در گذشته صورت نگرفت. ما تلا ش می‌کنیم در آینده این کار را انجام دهیم.

وی در مورد گلایه‌های کی‌روش تاکید کرد: به هر حال نوع گلایه‌ها به گونه‌ای است که ما تا حدودی قبول داریم مثلا در بحث لباس خود ما می‌خواهیم تغییراتی در سیستم بدهیم. تاکنون کیفیت لازم را نداشته و می‌خواهیم آن را تغییر دهیم.

هنگامی که تاج با سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص استراحت بازیکنان تا ۳۰ خرداد ماه روبرو شد هواداران به محل مصاحبه رئیس فدراسیون فوتبال هجوم آوردند و این موضوع باعث شد تاج مصاحبه را نیمه‌تمام رها کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صمد پناهی

      جناب تاج ضمن تبریک به مناسبت ریاست فدراسیون فوتبال وتشکر از زحمات آقای خندان، لطفا به حرفات عمل کن، باتیم های بزرگ بازی تدارکاتی داشته باشید تا اینهمه نگن با تیم‌های ضعیف بازی میزارن حتی چندین گل بخوریم ما آنموقع شناخت وانالیر بهتری از تیم فوتبال خودمان بدست میآرییم، وترس بچه ها ریخته میشه لطفا هرچند سخت وهزینه آور است ولی کار بزرگ انجام میشه با زی باتیم های صاحب نام همچون آلمان برزیل ایتالیا پرتقال، مثل والیبال تیم فوتبال هم در جام جهانی نتیجه می‌گیرد شما مربی بزرگ برای فوتبال ایران دراختیار داری لطفا برای شادمانی مردم ایران ابزارش هم بهش بده آنموقع ببین چه نتیجه ایده‌آل برای فوتبال ایران میشه مگر کره جنوبی چهارم دنیا نشده، بازیکنان ایران باید برای پیروزی در جام جهانی فوتبال باتیم های بزرگ بازی تدارکاتی داشته باشند وگرنه باهر امکانات ناچیز وبدون مربی خارجی هم توانایی صعود به جام جهانی فوتبال دارا هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج