۳۳۸۲۶۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مجیدی: کم وکاستی‌ها باعث ناکامی مظلومی شد

مدافع چپ استقلال تهران که در لیگ پانزدهم با فراز و نشیبی زیادی مواجه شد و شاید هم مصدومیتش عامل از دست دادن پیراهن تیم ملی بود معتقد است که کم وکاستی‌ها باعث ناکامی مظلومی در استقلال شده است.

خبرگزاری ایسنا: میثم مجیدی ۲۹ ساله فوتبالش را از تیم جوانان آذراب اراک آغاز کرد. او سپس برای گذراندن دوران خدمت سربازی به تیم فجر شهید سپاسی شیراز رفت و پس از سه بازی در این تیم راهی اراک شد تا در تیم های آلومینیوم و شن سا توپ بزند. مجیدی پس از آن چهار سال در تیم آلومینیوم بازی کرد و با اکبر میثاقیان راهی لیگ برتر شد اما با سقوط این تیم به استقلال خوزستان رفت و با درخشش در این تیم راهی استقلال تهران شد. میثم مجیدی با حضور در دفتر ایسنا در هرمزگان به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد. متن کامل گفت‌وگوی این بازیکن استقلال را در ادامه بخوانید.

*به عنوان سوال نخست در ابتدای فصل پیشنهادات مختلفی داشتید، چگونه سر از استقلال تهران درآوردید؟

با توجه به چهار تا پنج پیشنهادی که از تیم هایی همچون پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز داشتم به دلیل آنکه از کودکی استقلالی بوده و از طرفداران این تیم بودم تیم استقلال تهران را انتخاب کردم و به هیچ وجه از انتخابم پشیمان نیستم.

*فصلی که گذشت برای میثم مجیدی چگونه سپری شد؟

فصل سختی بود زیرا هم تیم جوان و هم برخی بازیکنان سال اول شان را در تیم بزرگی همچون استقلال تهران سپری می کردند و همین موضوع کار را سخت کرده بود و اینکه فصل را بدون جام به پایان رساندیم تحملش برای هواداران بسیار سخت و بازیکنان و کادرفنی را بسیار ناراحت کرد زیرا لیاقت و شایستگی مان بیشتر از این ها بود.

*فکر می کنی مهمترین علت عدم نتیجه گیری استقلال تهران در پایان فصل چه بود؟

نیم فصل اول را بسیار خوب شروع کردیم اما تنها بودن تیم استقلال و عدم حمایت کافی و برخی مشکلات که نمی خواهم راجع به آن صحبت کنم در پایان فصل تیم را به مشکل انداخت و در حالی که مدعی کسب جام در لیگ برتر و جام حذفی بودیم به هیچ جامی نرسیدیم.

*عملکرد پرویز مظلومی را در تیم استقلال چطور ارزیابی می کنی؟

مظلومی تمامی تلاش خود را کرد اما کم و کاستی ها مانع رسیدن وی به نتیجه دلخواه شد و امیدوارم منصوریان از سوی مسئولان باشگاه، پیشکسوتان و هواداران حمایت شود تا بتوانیم نتایج این فصل را جبران و با کسب جام فصل را به پایان برسانیم زیرا یک تنه نمی توان کاری کرد و برای موفقیت نیاز به یک تلاش دسته جمعی و حمایت همه جانبه است.

*پس حواشی بیرون زمین بر روی بازیکنان و عملکردشان تأثیر داشت؟

بله، به طور حتم تأثیر داشت و بسیاری از انرژی بازیکنان صرف دور کردن حواشی از تیم می شد و همین موضوع بر روی انگیزه بازیکنان تأثیر داشت.

*عملکرد میثم مجیدی را در فصلی که گذشت چطور ارزیابی می کنی؟

نیم فصل نخست را خوب شروع کردم و حتی به تیم ملی دعوت شدم و تمرینات خوبی را سپری کردم اما مصدومیت بدموقع و دور شدن از روزهای اوج روی عملکردم تأثیر گذاشت و حتی چند بازی به یک نیمکت نشین تبدیل شدم و نتوانستم عملکرد مناسبی داشته باشم.

*شاید بسیاری از عملکردت در بازی با پرسپولیس نارحت باشند از جمله هواداران متعصب استقلال!

بله قبول دارم، در بازی شهرآورد تمامی بازیکنان ضعیف و عملکرد دور از انتظاری داشتند و دو اشتباه داوری هم مزید بر علت شد تا بازی را از دست بدهیم و بعد از بازی روزهای سختی را سپری کردم و اکثر هواداران تمامی بازی های من را فراموش کرده و تنها این بازی را مرور می کردند در حالی که بسیاری از کارشناسان اعلام کردند در روز بازی با پرسپولیس در خط دفاع من تنها بودم و امیدوارم با عملکردم در فصل جدید این خاطره بد از ذهن هواداران پاک شود . مطمئن هستم اگر بار دیگر برابر پرسپولیس بازی کنم به عشق هواداران هم شده جبران خواهم کرد.

*در فصل آینده هم با استقلال قرارداد داری. آیا صحبتی با منصوریان انجام دادی؟

بله قرارداد بنده دوساله بوده و باید از هفته آینده در تمرینات حاضر شوم اما صحبتی با مصنوریان نداشتم و از اینکه پیشکسوت ارزنده و محبوب استقلال هدایت این تیم را پذیرفته خوشحالم و امیدوارم برای موفقیت تیم بتوانم فرد مثمرثمری باشم.

*در فصلی که گذشت چند درصد قراردادت را دریافت کردی؟

۵۰ درصد قراردادم را دریافت کردم و مسئولان اعلام کرده اند پیش از فصل مابقی قرارداد را پرداخت می کنند و از این لحاظ مشکلی وجود ندارد زیرا هدفم در استقلال پول نبوده و نیست.

*پیراهن تیم ملی را هم در ادامه فصل از دست دادی...

بله به کی روش حق می دهم که دعوتم نکند زیرا روزی که آمدم استقلال یکی از اهدافم حضور در تیم ملی بود و پس از دعوت شدنم و حضور در تمرینات تیم ملی بسیاری چیزها از کی روش یاد گرفتم اما عملکرد نامناسب در ادامه فصل فرصت دعوت مجدد را از من گرفت اما در فصل جدید تمامی تلاش خود را می کنم بار دیگر به تیم ملی دعوت شوم.

*از استقلال تهران که بگذریم تو در ابتدای فصل با وجود بقای استقلال خوزستان از این تیم جدا شدی، آیا در حال حاضر پشیمان نیستی که شانس دستیابی به جام قهرمانی لیگ برتر را از دست دادی؟

تیم استقلال خوزستان تیمی خوب و منسجم بود و شاید در ابتدای فصل با وجود پیشنهاد تمدید قرارداد، هیچ کس فکر نمی کرد این تیم با بازیکنان جوانش بتواند به قهرمانی برسد اما با تلاش کادرفنی و بازیکنان لستر ایران قهرمان شد و فرقی نمی کند من باشم یا نباشم مهم این است صدرجدول در اختیار آّبی هاست.

*عبدالله ویسی را چطور مربی می بینی؟

ویسی مربی عاشق و کاربلد است که برای موفقیت تلاش شبانه روزی می کند و چنان با بازیکنانش رفاقت دارد که تمامی بازیکنان حاضرند برای او از جان خود مایه بگذارند و حق ویسی بیشتر از این هاست.

*این روزها آلومینیوم هرمزگان که شاید سکوی پرتابت به لیگ برتر بود حال و روز خوشی ندارد...

در سالی که من در آلومینیوم حضور داشتم مدیریت مناسب باشگاه همراه با حمایت های کارخانه آلومینیوم المهدی باعث شد طی یک روند مناسب راهی لیگ برتر شویم اما زمانی که مدیریت باشگاه تغییر کرد همانجا زنگ خطر به صدا درآمد اما کسی جدی نگرفت تا اینکه حالا می بینیم راهی لیگ دسته دوم شده و حتی ممکن است انحلال پیدا کند که واقعا جای تأسف دارد که آن تیم باعظمت و پرطرفدار چرا باید به چنین روزی گرفتار شود.

*در پایان اگر حرف خاصی دارید، آماده شنیدن آن هستیم.

جا دارد از تمامی مربیان که تلاش کدند امروز به اینجا برسم تشکر کنم و امیدوارم آلومینیوم هرمزگان به جایگاه اصلی اش برگردد و هواداران و پیشکسوتان استقلال در این فصل با حمایت هایشان سبب موفقیت این تیم را رقم بزنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج