۳۳۸۲۸۷
۸ نظر
۵۰۱۲
۸ نظر
۵۰۱۲
پ

هک داعش با تصاویر مستهجن

حامیان گروه تروریستی داعش که با گشودن صفحات متعدد در شبکه اجتماعی توییتر به نشر تبلیغات و نیروگیری برای این گروه افراطی مشغول هستند، روز گذشته با موجی از حملات هکرها در صفحه کاربری خود مواجه شدند

ایران خبر: حامیان گروه تروریستی داعش که با گشودن صفحات متعدد در شبکه اجتماعی توییتر به نشر تبلیغات و نیروگیری برای این گروه افراطی مشغول هستند، روز گذشته با موجی از حملات هکرها در صفحه کاربری خود مواجه شدند.

هک داعش با تصاویر مستهجن

هکرها با حمله به حساب توییتری حامیان داعش، صفحات آنها را با تصاویر مستهجن و غیراخلاقی بمباران کردند. دلیل استفاده از تصاویر مستهجن این بود که حامیان داعش مدعی پایبندی شدید به تعالیم اسلامی هستند؛ اما در حقیقت هیچ عمل انها تناسب و یا تشابهی با آموزه‌های اسلام ندارد.

هکرها هر حساب توییتری را که در آن از هشتگ داعش استفاده شده بود را مورد حمله قرار دادند که در این میان می‌توان به آژانس خبری داعش به نام "اعماق" اشاره کرد. صفحه کاربری این آژانس خبری تا پیش از آنکه برای از دید خارج کردن تصاویر مستهجن کاملا غیرفعال شود، با صدها عکس غیراخلاقی پوشیده شده بود.

هک داعش با تصاویر مستهجن

علاوه بر تصاویر مستهجن، هکرها هزاران دنبال‌کننده با عناوین ضداخلاقی به فهرست دنبال‌کنندگان حساب‌های مرتبط با داعش اضافه کردند. درنتیجه این اقدام، تعداد قابل توجهی از داعشی‌ها مجبور شدند حساب کاربری خود را در توییتر از دسترس عموم خارج کنند.

هکرها پیش از این نیز حساب‌های کاربری مربوط به داعش را مورد حمله سایبری قرار داده بودند. آنها با انتشار ویدیوئی اطمینان دادند به حملات خود علیه تروریست‌های داعش ادامه خواهند داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دمشون گرم

    • بدون نام

      لعنت بر داعش

    • بدون نام

      لعنت خدا بر داعش کثیف شما از ابن ملجم هم کثیف ترین لعنتالله علی قوم ظالمین

    • رضا

      من با نوع تصاویر به کار برده شده توسط هکر ها موافق نیستم ولی از ضد حال زدن به این تروریستهای خبیث خوشم میاد اگر چه داعشیا هم از این تصاویر بدشون نمیاد و در ظاهر برای عوامفریبی وانمود به انزجار از این تصاویر میکنن

    • بدون نام

      کارخوبی کردن

    • صدرا

      ابن ملجم قاتل امام علی و مسلمان بود با داعش مقایسه نکنید لطفا ممنون.در ضمن این عکسها ساخته امریکا و اسرائیل هست که دین خدا روسبک کنن پس همچین چیزی در کنار نام خدا وپیامبرمان امکان ندارد حتی اگه این گروه وحشی و کثیف هم باشن با دین خدا همچین کاری نمیکنند.

    • بدون نام

      خاک تو سرت دا عش

    • عاشق وفدابی امام عزیز سیدعلی

      لعنت برهرداعشی داعش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج