۳۳۸۵۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جشنواره گل، عادت تیم ملی

تیم ملی دومین بازی تدارکاتی‌اش را هم با یک برد پرگل پشت سر گذاشت. بعد از پیروزی ۳ - یک در مقدونیه، مردان کی‌روش سه‌شنبه شب هم بدون اینکه فشار زیادی تحمل کنند، قرقیزستان را با ۶ گل شکست دادند.

روزنامه ایران ورزشی: تیم ملی دومین بازی تدارکاتی‌اش را هم با یک برد پرگل پشت سر گذاشت. بعد از پیروزی ۳ - یک در مقدونیه، مردان کی‌روش سه‌شنبه شب هم بدون اینکه فشار زیادی تحمل کنند، قرقیزستان را با ۶ گل شکست دادند.

کی‌روش در این بازی از ترکیب متفاوتی استفاده کرد و از یازده نفر اصلی فقط حقیقی، حسینی و عزت‌اللهی جزو بازیکنان اصلی بودند. میلاد محمدی، عزت پورقاز، مسعود شجاعی، مهدی ترابی، مهدی طارمی و کریم انصاری فرد در بازی‌های اخیر بیشتر نیمکت‌نشین بوده‌اند و دانیال ماهینی و محمد طیبی برای اولین بار در ترکیب اصلی قرار گرفتند. با وجود این تیم ملی ۶ بار به گل رسید و می‌توانست گل‌های بیشتری هم بزند.

کی‌روش در این بازی توانست اکثر بازیکنان اردو را آزمایش کند، ولی بازی با قرقیزستان می‌تواند نقاط ضعف تیم ملی را مشخص کند و حکم شبیه‌سازی بازی‌های سخت را پیدا کند؟ سطح بازی قرقیزستان را می‌توان در حد تیم‌های رده پایین لیگ پانزدهم مقایسه کرد. تیمی که نه ساختار دفاعی مناسبی داشت و نه می‌توانست دروازه تیم ملی را تهدید کند. سرمربی تیم ملی و اکثر بازیکنان هم بعد از بازی تایید کردند که این حریف محک خوبی نبود.

بهتر از هیچی

مارکار آقاجانیان، مربی تیم ملی گفت: «این بازی تدارکاتی فرصتی برای جوان‌هایمان فراهم کرد تا بازی رسمی داشته باشند. برای بازی با تیم‌هایی مثل کره جنوبی و قطر باید بازیکنان باتجربه داشته باشیم که حضور در این بازی‌ها در این زمینه کمک می‌کند. به جز قرقیزستان گزینه دیگری برای بازی کردن نداشتیم و در واقع باید بگویم که بازی کردن با قرقیزستان بهتر از بازی نکردن بود. فوتبال ایران چه از نظر مالی و چه سازماندهی با محدودیت‌هایی روبه‌رو است. حریفان ما از ابتدا برنامه و کارشان مشخص است ولی ما چنین امکانی نداریم.»

انصاری فرد که در این بازی دو گل زد هم گفت: «قرقیزستان در رتبه‌بندی فیفا بهتر از مقدونیه است و البته بازی با این تیم در روزهای آخر قطعی شد. همین که توانستیم با این تیم بازی کنیم جای شکر دارد.» او درباره اینکه برد تیم ملی حتی می‌توانست پرگل‌تر باشد، اضافه کرد: «فوتبال همین است. ما ۶ گل در این بازی زدیم. طبیعی بود که نمی‌توانیم ۲۰ گل بزنیم.»

علیرضا حقیقی با وجود اینکه توانسته بود یک کلین‌شیت به کارنامه‌اش اضافه کند، از این بازی یکطرفه خیلی راضی نبود. او بعد از ۹۰ دقیقه که ظاهرا حوصله‌اش در دروازه سر رفته بود گفت: «می‌توانستیم در این بازی بیشتر گل بزنیم. انجام بازی‌های تدارکاتی آمادگی ما را برای حضور در رقابت‌های مهم بالا می‌برد. البته باید در آینده با تیم‌های قوی‌تر و بزرگتر بازی کنیم.»

مهدی ترابی، زننده یکی از گل‌های تیم ملی هم گفت: «بازی خوب و جذابی را به نمایش گذاشتیم. خدا را شکر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنم که باز هم توانستم برای تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی گلزنی کنم و جواب اعتماد کادرفنی را بدهم. ما در این بازی توانستیم برنامه‌های تاکتیکی خودمان را به نمایش بگذاریم. مطمئنا ما هم به دنبال بازی با تیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بزرگ هستیم و بدمان نمی‌آید با آنها هم بازی کنیم، ولی تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی بازیکنان جوان زیادی دارد و برای حضور در جا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م جها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نی باید تجربه کسب کنیم.» او درباره بازی با مقدونیه اضافه کرد: «مقدونیه یک تیم اروپایی است و چند بازیکن مطرح هم در ترکیب خودش داشت. از طرفی ما در این کشور به میدان رفتیم و در یک بازی درگیرانه این تیم را شکست دادیم. به نظرم بازی با مقدونیه بسیار مفید بود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج