۳۳۹۰۳۳
۹ نظر
۵۰۱۲
۹ نظر
۵۰۱۲
پ

مرگ تلخ خانواده ۴ نفره در ماسال

همزمان با کشف پیکر بی جان اعضای خانواده چهارنفره درمنطقه ییلاقی «ماسال» در استان گیلان جزئیات تازه‌ای از مرگ خاموش آنها به دست آمد.

روزنامه ایران: همزمان با کشف پیکر بی جان اعضای خانواده چهارنفره درمنطقه ییلاقی «ماسال» در استان گیلان جزئیات تازه‌ای از مرگ خاموش آنها به دست آمد.

این خانواده اهل شهرستان تاکستان در استان قزوین بودند که پس ازسفر به ماسال چادر زده بودند.راز مرگ این خانواده هنگامی فاش شد که ساکنان منطقه با گذشت ۳ روز از اقامت آنها هیچ رفت و آمدی در چادر ندیدند.

یکی از اهالی منطقه ییلاقی «شنبه راه» وقتی متوجه شد هیچ سروصدایی از داخل چادر مسافران نمی‌آید احساس کرد باید حادثه‌ای ناگوار رخ داده باشد بنا بر این مأموران نیروی انتظامی را در جریان ماجرا قرار داد. وی به مأموران گفت: سه روز قبل بود که یک خانواده ۴ نفره به منطقه ییلاقی آمده و در این منطقه چادر زدند اما با گذشت سه روز هیچ صدایی از چادر به گوش نمی‌رسد یا رفت و آمدی دیده نمی‌شود.

با توجه به این گزارش، اکیپی از مأموران انتظامی شهرستان ماسال بسرعت خود را به محل حادثه رسانده و تحقیق در این باره را در دستور کار خود قرار دادند. آنان وقتی بعد از چند بار صدا زدن ساکنان داخل چادر صدایی نشنیدند وارد چادر شده و با صحنه بسیار غم انگیزی روبه‌رو شدند؛ فضای داخل چادر مملو از دود زغال و چوب بود و پدر و مادر و فرزندان خردسال شان بی‌جان کف چادر افتاده بودند.

بدن ترتیب با هماهنگی‌های صورت گرفته اجساد قربانیان حادثه برای تعیین علت و زمان مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت. محمود قاسم‌نژاد فرماندار ماسال اظهارداشت: متأسفانه مرد ۳۲ ساله، همسر ۲۴ ساله، پسر ۹ ساله و نوزاد چهار ماهه شان قربانی رعایت نکردن اصول ایمنی شدند.

وی در ادامه گفت: این خانواده چهار نفره اهل قزوین که برای مسافرت به ییلاق ماسال آمده بودند بر اثر گازگرفتگی ناشی از منواکسیدکربن زغال در چادر مسافرتی دچار خفگی شدند.

سرهنگ «وحید اصلانی» فرمانده انتظامی شهرستان ماسال نیز گفت: براساس اعلام کارشناسان پزشکی قانونی، چهارعضو این خانواده بر اثر استنشاق گاز منو اکسید کربن حاصل از سوختن زغال چوب سه روز قبل ازکشف اجسادشان جان باخته‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا بیامرزه ولی با این همه اتفاقی که سالانه میفته نمیدونم چرا مردم برای جون خودشون ارزش قائل نمیشن و فکر میکنن یه اتفاق برای بقیه هستش و برای خوشون نیست و اصول اولیه رو رعایت نمیکنن و منجر به این حوادث ناگوار میشن

    • بدون نام

      خدا بیامرزدشون.

    • بدون نام

      گرچه زود بود مردن براشون .ولی بهشت برین نصیبشون بشه.

    • بهروز

      خدا رحمت کنه هر چهار نفرشونو ولی حیفه الکی دراثر سهل انگاری این مسعله پیش بیاد

    • بدون نام

      واااای خدا،باز هم بی احتیاطی.خداوند بیامرزه.
      هم وطنای عزیز،انشاا... عبرتی بشه برا بقیه ی ما ایرانی ها

    • بدون نام

      آخه تو چادر آتش روشن میکنن؟؟؟؟؟؟؟

    • پوآرو 2

      من فیلم و سریالهای پلیسی زیاد نگاه میکنم، لذا جا داره تا بیشتر تحقیق کنند تا شاید سرنخی پیدا کنند که فرد یا افرادی مغرضانه دست به کاری زده باشند. مثلا پول و طلایی و ... بعد صحنه سازی شده باشد

      پاسخ ها

      • user

        شما برو همون فيلم پليسياتو ببين . ...

    • علی

      بعد از سه رو.ز وقتی وارد چادر شدند دود همه جا را پرکرده بود!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج