۳۴۰۱۶۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

کشته شدگان حادثه فلوریدا؛ ۵۰ نفر

شهردار اورلاندو در ایالت فلوریدای آمریکا از افزایش آمار قربانیان تیراندازی به باشگاه شبانه همجنس‌گرایان این شهر خبر داد و گفت، در این حمله دست‌کم ۵۰ تن کشته و ۵۳ تن دیگر زخمی شدند.

خبرگزاری ایسنا: شهردار اورلاندو در ایالت فلوریدای آمریکا از افزایش آمار قربانیان تیراندازی به باشگاه شبانه همجنس‌گرایان این شهر خبر داد و گفت، در این حمله دست‌کم ۵۰ تن کشته و ۵۳ تن دیگر زخمی شدند.

بادی دایر، شهردار اورلاندو در نشستی مطبوعاتی گفت: ما ساختمان محل حادثه را پاکسازی کرده ایم و با کمال تأسف باید بگویم که افزون بر فرد مهاجم، ۵۰ تن کشته شده‌اند.

بر اساس گزارش بی.بی.سی، فرد مهاجم که به دست پلیس کشته شده، عمر متین ۲۹ ساله معرفی شده است. عمر متین متولد آمریکا و از خانواده‌ای اصالتاً افغانی است.

برخی گزارش ها حاکی از‌آن بود که این فرد مسلح در ابتدا شماری را به گروگان گرفته بود و پس از آن تیمهای نجات گروگان پلیس حدود سه ساعت بعد در ساعت ۵ صبح به محل حادثه رسیده‌اند.
پلیس تایید کرده که مهاجم یک سلاح تهاجمی، یک اسلحه کمری و یک وسیله انفجاری به همراه داشته و قبل از کشته شدن به سوی پلیس تیراندازی کرده است.

دنی بنکس، مقام مسئول اداره پلیس ایالت فلوریدا در یک کنفرانس خبری عنوان کرد، این حمله مسلحانه به عنوان یک اقدام تروریستی در دست تحقیق قرار دارد. وی اظهار داشت که مقامات در حال بررسی هستند که آیا این حمله یک اقدام تروریستی داخلی یا بین‌المللی بوده و این که آیا عامل حمله یک تروریست خودسر بوده است یا خیر.

جری دمینگز، سر کلانتر منطقه اورنج کانتی گفت: ما مطمئنا این حادثه را به عنوان یک حادثه تروریستی داخلی دسته‌بندی خواهیم کرد.

افرادی که موفق شده اند از این کلوب فرار کنند گفته اند که مهاجم ساعت 2 صبح به وقت محلی در داخل این کلوب شروع به تیراندازی کرد.

پیشتر استیوارت مور گزارشگر محلی تلویزیون در صفحه توییترش به نقل از منبعی که هویتش را فاش نکرده، نوشته بود که مهاجم احتمالا جلیقه انتحاری پوشیده است.

تصاویر منتشره در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که دهها خودروی اورژانس در صحنه حاضر شده و به مداوای مجروحان پرداختند.

یک مرد نیز که به هنگام حمله این مهاجم در داخل این کلوب بوده تصاویری از تیراندازی و صدای فریاد را در صفحه فیس بوکش منتشر کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • HOSSEIN021

      ب نظر من رحم کردن ب همچین موجوداتاتی جافی د حق کل مردم اگه من جا دولت عزیزمون بودم در میدان شهر تیر بارون میکردم این جونوارهارو واقعن اشتباه زنده گذاشتن اینا اگه روانیه چرا ب بچه ک توان دفاع نداره کار داره چرا ب یکی مثل من یا ادم بزرگ ها کار نداره چرا بچه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج