اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۴۰۲۳
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

لطيفه​ سازی ناجوانمردانه برای آيت ​الله جنتی

درباره لطيفه سازي​هاي که ناجوانمردانه درباره آيت​الله جنتي، در جامعه ساخته مي​شود هم بايد بگويم که پايداري و پايمردي ايشان در دفاع از قانون اساسي و محکم نگه داشتن شوراي نگهبان به عنوان سدي در برابر عوامل نفوذي و جريان​هايي که تلاش مي​کنند

افکار نیوز: حميدرضا ترقي عضو حزب موتلفه اسلامي در يادداشتي با عنوان «تاثيرات لطيفه​ها» در هفته نامه آسمان نوشت: در طول دوران فعاليت و تلاش ۳۲ ساله آيت​الله جنتي در شوراي نگهبان و مسئوليت​هاي ديگري که در ستاد احياي امر به معروف و نهي از منکر، مجلس خبرگان رهبري، مجمع تشخيص مصلحت نظام، دادگاه انقلاب و امام جمعه​اي در قم و تهران و شوراي عالي تبليغات و ... داشته​اند، در تمامي اين سنگرها جزء عناصر پايبند به اصول و آرمان​هاي انقلاب اسلامي بوده​اند و با جريان شناسي​اي که درون حوزه علميه داشته​اند، توانستند خطوط و جريان​هاي سياسي مخالف و منحرف از راه امام و رهبري را معرفي، افشا و ايستادگي کنند.

درباره لطيفه سازي​هاي که ناجوانمردانه درباره آيت​الله جنتي، در جامعه ساخته مي​شود هم بايد بگويم که پايداري و پايمردي ايشان در دفاع از قانون اساسي و محکم نگه داشتن شوراي نگهبان به عنوان سدي در برابر عوامل نفوذي و جريان​هايي که تلاش مي​کنند تا شوراي نگهبان را از فشارهاي سياسي خودشان متاثر بکنند، عامل بسياري از شايعات و برخي تعابير سخيف عليه ايشان بوده​اند.

سازندگان اين شايعات تلاش مي​کنند با تقدس زدايي از اين شخصيت و ضربه زدن سياسي در جايگاه و مواضع ايشان در حفاظت و پاسداري از قانون اساسي و شرع تزلزلي ايجاد کنند که خوشبختانه اين جريان سازي نه تنها هيچ تاثيري در روحيه، رفتار و مواضع ايشان ايجاد نکرده که ايشان را در راهي که مي روند مصمم تر کرده است.

سکوت آيت​الله جنتي در قبال عملکرد دولت هم بيش از موضع گذشته شان قابل توجه است. اين هم ناشي از تقواي سياسي و عدالتي است که ايشان همراه داشته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به دلیل حجم بالای نظرات کاربران سایت، نظر شما حداکثر تا 24 ساعت آینده سانسور می شود

      پاسخ ها

      • zahra seven

        ایول خیلی باحال گفتی هه+++++++:-)

    • عبدالله

      از قدیم دشمن دنبال تخفیف شخصیت هایی بود که بتونه به ملت ضربه بزنه. یک موقع برای هم وطن های آذری و رشتی و ... و یک موقع هم برای مسئولین متدین و استوار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج