۳۴۱۴۵۴
۵۰۴۵
۵۰۴۵
پ

پخش غیرقانونی صدای کارگردان را درآورد

کارگردان فیلم «حوالی اتوبان» از فروش فیلمش در یکی از شبکه‌های‌ اینترنتی گلایه کرد.

خبرگزاری ایسنا: کارگردان فیلم «حوالی اتوبان» از فروش فیلمش در یکی از شبکه‌های‌ اینترنتی گلایه کرد. سیاوش اسعدی گفت: چندی پیش به طور اتفاقی متوجه شدیم فیلم «حوالی اتوبان» به همراه بسیاری از فیلم‌های دیگر در یک شبکه اینترنتی موسوم به «فیلم نت» به صورت غیرقانونی دانلود و در نهايت منجر به درآمدزايي‌ به سود اين شبكه مي‌شود و ماه‌هاست این مسير بي هيچ نظارتي ادامه دارد! که در نهایت منجر به شکایت تهیه‌کننده یا کارگردان برخی از این آثار به شوراي عالي تهيه‌كنندگان شد.

پخش غیرقانونی صدای کارگردان را درآورد

وی ادامه داد: موضوع شکایت در شورای عالی تهیه‌کنندگان نیز مطرح شد که من این موضوع را به نقل از آقای موسوی در صفحه اینستاگرامم قرار دادم که در کمتر از ۲۴ ساعت لینک دانلود فیلم از روی این شبکه برداشته شد. در واقع این دوستان تصور کردند با برداشتن صورت مسئله می‌توانند مسئله را پاک کنند.

این کارگردان در توضیحات بیشتری گفت: قرارداد «حوالی اتوبان» سال‌ها پیش برای پخش در شبکه نمایش خانگی با موسسه‌ای بسته شد که با توجه به پنج ساله بودن این قرارداد حدود دو سال و نیم است که به پایان رسیده و نمی‌دانم این شبکه اینترنتی با چه مجوز و چه عنواني این فیلم را نشان می‌دهد و من واقعا نمي‌دانم چه اسمی روی این کار می‌توان گذاشت؟

اسعدی افزود: آن هم برای فیلمی که به صورت تعاونی ساخته شده و از بازیگران گرفته تا عوامل در ساختش شریک شدند و دستمزد نگرفتند. کاري را كه با بی‌پولی مطلق و همدلي فراوان كارگزاران فيلم به سرانجام مطلوب رساندیم و حالا اين انصاف است كه زحمت و شان همكاران من در اين فيلم ، اينگونه سخيف در فضاي دلالي از بين برود، قطعا و هرگز تهيه كننده و بنده نخواهيم گذاشت كه چنین شود.

کارگردان فیلم «حوالی اتوبان» با تأکید بر اینکه تا انتها پیگیر این ماجرا خواهند بود و با ادعای اینکه "از آنجا که اقدام به نمایش بدون مجوز فیلم‌ها مصداق سرقت و دزدی فیلم می‌باشد"، ادامه داد:شوراي عالي تهيه كنندگان شكايت خود را طی نامه‌ای به آقای دکتر ابطحی دبیر کل ستاد صیانت و مبارزه با تکثیر و عرضه غیر مجاز آثار سینمایی و سمعی و بصری منعکس كرده و از ایشان درخواست کرد که ضمن فیلتر کردن این شبکه، بر اساس اختیارات قانونی ناشی از مسئولیت ستاد صیانت و مبارزه پرونده مدیران متخلف این شبکه را به دادگاه صالحه ارجاع دهد

اسعدی در پایان اظهار امیدواری کرد: معاون محترم دادستان و رئیس دادسرای فرهنگ و رسانه با توجه به مسئولیت قانونی در جهت حفاظت از منابع مادی و معنوی هنرمندان و تاکید ریاست محترم قوه قضائیه در این زمینه اقدام قاطع مبذول دارند تا سينما و سينماگر ايراني در حاشيه امني به ادامه مسير توليد، و بقاي خود ادامه دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج