۳۴۱۸۵۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

وضعیت برق و آب شهران بعد از انفجار

انفجار لوله گاز و شکسته شدن لوله آب در اثر نشست زمین در شهران باعث قطع آب در منطقه شد که به گفته مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران مشکل قطع آب تا ۳ ساعت آینده مرتفع خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: انفجار لوله گاز و شکسته شدن لوله آب در اثر نشست زمین در شهران باعث قطع آب در منطقه شد که به گفته مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران مشکل قطع آب تا ۳ ساعت آینده مرتفع خواهد شد.

محمد پرورش در گفت‌وگویی با اشاره به این که گروه‌های امداد آب و فاضلاب اولین گروه‌های حاضر در محل حادثه بودند گفت: با حضور همکاران ما در محل حادثه حدود ۵۰ درصد از آب منطقه تا ساعت ۱۰ وصل شد و در این بین نقاط دیگری است که همچنان دردست تعمیر و تامین آب قرار دارد.

وی با بیان این که حفاری خطوط مترو عامل نشست زمین و ایجاد حادثه بوده است، اظهار کرد: با توجه به گدال عظیمی که ایجاد شده است، آبرسانی به این منطقه از مناطق دیگر در حال انجام است، چرا که نمی توان تا پایان عملیات تعمیر لوله اصلی بالای گودال صبر کرد چرا که در آن صورات بیش از ۲۴ ساعت وقت می‌گیرد اماباتلاش همکاران ما تا حدود ۳ ساعت دیگر به طور کامل وصل خواهد شد.


رفع کامل مشکل برق تا ساعت 18

در حالی که امروز صبح پس از حادثه انفجار خط لوله گاز در منطقه شهران برق این منطقه به کلی قطع شد، معاونت هماهنگی و نظارت شمال غرب تهران از رفع کلی مشکل تا ۲ و نیم ساعت دیگر خبر داد.

فرید حیدری در گفت‌وگویی با بیان اینکه مشکل قطع برق در منطقه شهران در حال رفع است گفت: در این حادثه سه خط ۲۰ کیلو ولت صدمه دیده بود که با مانوری که صورت گرفت، الآن تقریبا تمام پست های منطقه روشن شده است.

وی ادامه داد: در این بین فقط امکان تعمیر یک ترانس هوایی مربوط به تغذیه برق دو کوچه به علت آتش سوزی و وضعیت نامناسب محیطی فراهم نبود که در حال حاضر همکاران ما برای تعمیر آن اقدام کردند و تا حدود ۲ و نیم ساعت آینده این مشکل نیز برطرف خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج