adexo3
۳۴۱۹۳
۱۶۳ نظر
۹۲۳۷
۱۶۳ نظر
۹۲۳۷
پ

روش جذب آدم ها در سه سوت

به هر دلیلی آدم ها احتیاج به همراه و دوست دارند و برای پیدا کردنش همین امروز و همین الان باید اقدام کنید. درست روز اول و هفته اول و ماه اول. پس آماده باشید تا با راه های جلو رفتن و سر حرف را باز کردن و اثر گذاشتن آشنا شوید.

هفته نامه همشهری جوان: دارید وارد جایی می شوید که خیلی ها از شما شناخت درستی ندارند. درست همین جاست که شما می توانید از موقعیت نهایت استفاده را ببرید و از همین بدو ورود آدم جذابی شوید!

کسی نمی داند شما تا این لحظه آدم گوشه گیری بوده اید یا نچسب، خودشیفته ای یا هر چی. بنابراین می توانید از این موقعیت استفاده کنید تا ویژگی های منفی را کنار بگذارید. ضعف های سابق را بی خیال شوید و تبدیل به کسی شوید که سری در سرها دارد و آدم های زیادی دلشان می خواهد با او ارتباط داشته باشند.

چه کنیم؟ سر صحبت را با دوستان جدید باز کنید. شما باید آدم های خودتان را پیدا کنید. اگر دست نجنبانید از قافله عقب می مانید. باید از همان لحظه ورود به جایی مثل دانشگاه یا خوابگاه که لازمه اش زندگی جمعی است، برای خودتان پی رفقایی که با شخصیت و منش شما جور دربیایند باشید.

حتی اگر دوستی را فقط برای تقلب آخر ترمش بخواهید، باز هم باید از همین حالا اقدام کنید و متقلبین را بشناسید که در امتحان سرتان بی کلاه نماند. یا اگر از آن آدم هایی هستید که در چند دقیقه تنفس بین دو کلاس می خواهید بی حرف فقط پایه ساندویچ خوردن داشته باشید، هم.

به هر دلیلی آدم ها احتیاج به همراه و دوست دارند و برای پیدا کردنش همین امروز و همین الان باید اقدام کنید. درست روز اول و هفته اول و ماه اول. پس آماده باشید تا با راه های جلو رفتن و سر حرف را باز کردن و اثر گذاشتن آشنا شوید.

روش جذب آدم ها در سه سوت

گاهی وقت ها بهترین کار این است که آدم کلا کاری نکند. گاهی باید آدم شکارچی نباشد، شکار باشد. بازی ارتباط را که درست بچینید، نیاز چندانی به جلب توجه و بند کردن آدم های دوست داشتنی اطرافتان ندارید. شما باید:

آپدیت باشید

اگر نقشه تان را کشیده اید و می خواهید برای خودتان رفیق پیدا کنید، لازم است علاوه بر جذابیت های ظاهری به چیزهای دیگری هم توجه کنید. پس قبل از قرار گرفتن در موقعیت خودتان را آماده و مجهز کنید.

آرشیو یک هفته گذشته اخبار را ببینید که اگر لازم شد از آنها استفاده کنید. از آن بهتر اینکه در زمینه ای که سرگرمی تان است و به آن علاقه دارید اطلاعاتی جمع کنید؛ مثلا اگر به ادبیات علاقه مندید تا قبل از شورع ترم چند کتاب معروف یا جدید بخوانید، راجع به نویسنده اش کمی تحقیق کنید و چندتایی از عنوان کتاب ها را به خاطر بسپارید.

چک کنید ببینید امسال نوبل ادبیات را کی گرفته و بعدا به موقع و به جا بپرسید: راستی از این نویسندهه که امسال نوبل گرفت چیزی خوندنی؟ برای احتیاط نام برنده دو سال قبل را هم حفظ کنید. حالا طرفتان آچمز شده و گمان می کند با یک آدم حسابی طرف است. یک آدم چیزخوان چیزفهم با فرهنگ که آدم دلش می خواهد رفیقش باشد و پزش را بدهد.

زیاد حرف نزنید

حالا گیریم سه ساعت وقت گذاشته اید و خبر خوانده اید و اسم حفظ کرده اید، خیلی هم خوب، اما دلیلی ندارد همه را یک جا بریزید بیرون. یکهو دیدی طرف خودش آدم حسابی بود و رویتان زیادی حساب باز کرد و حرف را به جاهایی برد که از آن بی خبرید و اصلا به گوشتان هم نخورده.

آن وقت لحظه ای است که آرزو می کنید کاش دهان باز نکرده بودید. ضمنا بیرون ریختن اطلاعات هر چقدر هم واقعا آدم چیز بلدی باشید، شنونده را دچار تهوع می کند. آدم هایی که زیاد اطلاعات بیرون می ریزند آدم های پرمدعایی به نظر می رسند که فقط به دنبال یک گوشند.
روش جذب آدم ها در سه سوت

شما ممکن است از نظر آنها یک خودشیفته اساسی به حساب بیایید و غیر از آدم هایی که جرات و جسارت پس زدن ندارند، کس دیگری دلیل نبیند بهتان حال بدهد و تبدیل به گوش مفت شود تا شما خودتان را اثبات کنید. همین که هر از گاهی یک جمله به موقع ادا کنید تا آدم ها گمان کنند یا بدانند شما هم چیز حالی تان است، کافی است. تازه اینطوری مرموزتر و مطلع تر و افتاده تر از آنچه هستید به نظر می رسید و جذابیت تان از آدمی که فقط چیزدان است بیشتر می شود.

آرام و شمرده حرف بزنید

اعتماد به نفس زیادی آدم ها را می ترساند. آدم هایی که زیاد بلند حرف می زنند، زیادی با اعتماد به نفس به نظر می رسند و بقیه گاهی از این همه انرژی شان می ترسند؛ آن هم در برخورد اول. آدم ها از اینکه از همان اول خودشان را ضعیف تر ببینند گریزانند ضمن اینکه با صدای بلند ممکن است منبع آلودگی صوتی و پرخاشگر هم به نظر برسید.

با تنی متوسط حرف بزنید و شمرده. این تن و این لحن، به شما قیافه آدم حسابی ها را می دهد، جوری که پدر و مادرتان شما را که ببینند باورشان نمی شود شما همان پسر/ دختری هستید که هزار بار سر سفره باید به او تذکر می دادند ملچ و مولوچ راه نیندازد و در خیابان شلنگ تخته نرود. به هر حال مجبورید وانمود کنید. خدا را چه دیدید، شاید اینقدر در این نقش فرو رفتید که اصلا همین مدلی شدید.

جمله تان را به سوال ختم کنید

درست است که این روزهای اول همه ذوق و شوق دارند و در اندرونشان مجلس عروسی برپاست اما معمولا همه می خواهند خودشان را آرام نشان دهند و هیجانشان را بروز ندهند. راستش کمی هم می ترسند. باید خودتان را آماده کنید که اگر طرف فک و دهانش یخ زده بود، چکشتان را درآورید و یخش را بشکنید.

برای به سر ذوق آوردن طرف خوب است وقتی حرفی زدید، بعد نظر او را راجع به آن مساله بپرسید. اینطوری حرف به بن بست نمی خورد و به هر حال طرف مجبور است لااقل دو کلمه جواب بدهد و خرد خرد موتورش راه بیفتد. گیر سه پیچ ندهید اما مجبورید تا وقتی حس نکردید طرف را اذیت می کنید یا بی علاقگی اش برای جواب دادن به شما برایتان روشن نشده سوال های مختلف طرح کنید.

در جواب هایش بگردید دنبال یک چیز تاییدی و یک چیز سوالی؛ مثلا اگر پرسیدید کجایی است و با یک کلمه جواب داد، اگر نمی دانید آن شهر کجاست بپرسید که مال کدام استان است و ویژگی هایش چیست. گرمسیر است، سردسیر است یا چه. البته قبلش تاکید کنید که جغرافیتان ضعیف است تا طرف فکر نکند می خواهید به او بفهمانید از پشت کوه آمده و معلوم نیست شهرش کجای نقشه هست! اول هر آشنایی سرشار از سوء تفاهم است اما یادتان باشد اگر هی پشت سر هم سوال کنید، می شوید عین این بازجوها و به احتمال زیاد طرف پشتش را به شما می کند.
به طرفتان حالِ بودن بدهید

آدم ها از اینکه دیده شوند لذت می برند. یکی از راه های اساسی در تشویق طرف به داشتن ارتباط این است که طرف احساس کند برایش احترام و ارزش قائلید و قبولش دارید. شما به او کمی از آن چیزی بدهید که دلش می خواهد. احترام و حس بودن. دلتان نمی آید نه؟ می خواهید فقط خودتان دیده شوید و طرف برایش مسلم شود که شما از او بهترید؟ راهتان را بکشید و بروید.

نه اینجا و نه هیچ کجای دیگر جایی ندارید. باید همان چیزی که دلتان می خواهد بگیرید، به دیگران بدهید اما شلوغ هم نکنید و خودتان را برای اینکه طرف احساس مهم بودن بکند زیر پایش له نکنید. یادتان باشد کلا دور دور توهم است و آدم هایی که زود وهم برشان می دارد زیادند.

اگر دیدی طرف قیافه گرفت و خودش را زیادی جدی گرفت می توانید پشتتان را به او بکنید و بروید! اگر نه، بگذارید از خودش و از عقاید و خواسته هایش بگوید. بعد هر از گاهی اسمش را در طول مکالمه صدا بزنید. با پسوند یا پیشوند جان یا خانم یا آقا. مثلا سارا جان یا سارا خانم. اگر حرف هایش خیلی چرند بود، قبل از مخالفت کردن یک جمله در حرف هایش که با آن بیشتر موافقید، پیدا کنید و بگویید که این بخش از حرف هایش را قبول دارید اما ...

روش جذب آدم ها در سه سوت

برای شروع

- زبان بدنتان را رعایت کنید. بیهوده وضعیت دفاعی نگیرید یا صمیمت بیش از حد نشان ندهید. دست به سینه بودن و یک پا را روی پای دیگر انداختن بیانگر وضعیت دفاعی است. دست ها و پاهای آزاد، نشان دهنده علاقه شما به شنیدن حرف های طرف مقابل است.

- لبخند بزنید. لبخند جهانی ترین سیگنال برقراری ارتباط است.

- حرفی که در ابتدا می گویید خیلی مهم نیست، مهم این است که طرف مقابل تشویق به پاسخگویی شود.

- خیلی مات صحبت های طرف مقابل نشوید.

- یادتان باشد آدم ها اول ارتباط کلاس الکی می گذارند، این یک قانون است. در این شرایط کمی دل و جرات به کمک می آید.

برای شکستن سکوت

- با پرسیدن یک سوال شروع کنید: این طرف ها رستوران خوب سراغ دارید؟

- از وقایع روزمره و اخبار روز حرف بزنید.

- فعل «می بینم» استفاده کنید، مثلا: می بینم که دارید کتاب راز داوینچی می خوانید.

- شباهت های بین خودتان را شناسایی کنید و از آنها صحبت کنید.

- از چیزی مربوط به طرف مقابل مثل بوی عطرش یا تناسب رنگ های لباس هایش تعریف کنید.
روش جذب آدم ها در سه سوت

برای حرف زدن

- سوال بپرسید. این سوالات می توانند حتی الکی باشند.

- درباره خودتان صحبت کنید. در مورد علاقه مندی ها و اتفاقات جالب زندگی تان که فکر می کنید برای دیگران جذاب است حرف بزنید. این کار برای زمانی که در شروع یک گفت و گو ناگهان ذهن آدم خالی می شود قابل استفاده است. این کار در سه سطح انجام می شود:

- در سطح اول، اطلاعاتی مثل شغل، آخرین مسافرت، تجربه خنده دار و مواردی از این قبیل را با طرف مقابل در میان می گذارید.

- در سطح دوم و پیشرفته تر از باورها، احساسات و نیازهای گذشته و آینده تان مثل نظرتان درباره اوضاع روز، آرزوها، مشکلات قدیمی ... با او صحبت می کنید.

- در سطح سه احساسات و نیازها و باورهایتان نسبت به طرف مقابل را بیان می کنی. نظرتان را در مورد طرف مقابل می گویید و خواسته تان را هم اعلام می کنید. اگر خواسته تان را خیلی واضح نگویید، طرف مقابل گیج می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ليلي

      ممنون
      (⌒▽⌒)
      ♡♡♡♡♡

      پاسخ ها

      • لیلی

        فقط همین؟واقعاکه...

      • ای ول ای وله

        لیلی خودت داری باخودت حرف می زنی؟!

      • گناه کارتصفیه شده

        همه تون نفرین نشین من دارم خودم به خودم جواب می نویسم وضعیتم خوبه؟بله یعنی خرم نه شوخی کردم من داشتم نظرهمه رومسخره میکردم ازهمه طلب بخشش میکنم

    • بدون نام

      باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چیوباشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

      • بدون نام

        دوست گل یعنی چی باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی برام جالبه بدونم معنی باشه چیه؟بگو...

      • بدون نام

        باشه چیه د یگه؟؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        چه جسارتی... فقط باشه؟؟؟؟؟؟خجالت

      • دوست کاربرگرامی

        کاربرگرامی باشه یعنی چی؟؟میشه بگید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

      • نظرخودم

        باشه؟عزیزباصاحب وبلاگ این گونه صحبت نکن باشه نه...بایدبگی چشم یا ممنوووووووون فهمیدی چی گفتم؟؟؟

      • نظرنظرنظرنظرت

        باشه....باشه....باشه....باشه....باشه باشه باشه آقاجون باشه باشه باش باش باش باش

    • بدون نام

      عالی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نبود

      • اجنه

        سلام کاربرخوبی میای منوجذب کنی؟

      • بهاره

        هیچوقت مجذوب ادمها نشین خودخواه میشن طردتون میکنن

    • تقوي

      جالب بود.

      پاسخ ها

      • بهار

        دوستم خیلی دوستش داشتم بیعلت رفت و بدها پیام داددنبال چرا و ....نباش بات کاری ندارم

    • مريم سراواني

      من فقط از زيبايي بيش از حدم براي جذب ادما ايستفاده ميكنم

      پاسخ ها

      • بابک

        بشرط آنکه زیبایی چهره ات شبیه زیبایی نظراتت نباشه!!!!

      • شرها

        زیبایی منفی خیلی خیلی بهتره ازمنفی هااستفاده کنیدوازنفرین هاودروغ گفتنتان لذت ببرید

      • بدون نام

        توکارغلطی میکنی...اصلاکی ازشمانظرخواست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • دوست ناشناس مریم

        شماحق نداریدبادوستم این گونه صحبت کنید...

      • ma

        شما یه سخنران حرفه یی تشریف دارید خوشا به حالتون چون همیشه از نداشته هاتون حرف میزنید

      • محی

        آخی گوگولی موفق باشی

      • amir

        سلااااااااام زیبا
        پدر مادر افراد زیبا

    • تام کروز

      منم که دیگه تام کروزم نیاز به توضیح ندارم

      پاسخ ها

      • سلن دیون

        آورین!آورین!هاها

      • گاو

        سلاااام تام کروزروانی تویی؟چرازودترنگفتی

    • امید

      این همه تظاهر..؟ اون وقت بعدش چی میشه؟ کی مال خودتی پس؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نچ نچ نچ آ آ پرچم قرمز پرچم قرمز

    • ناشناس

      به نظر من آدم باید خودش باشه . اون چیزی که ذاتا و واقعا هست حالا هر کی می خواد خوشش بیاد هر کی نمی خواد نه. این جمله از یکی از بزرگان یادم رفته مال کیه. یا آن چیزی باش که می نمایی یا آن چیزی که هستی بنما ".

      پاسخ ها

      • آیلا

        آره، ولی تغییرات مثبت هم خوبه

      • ناشناس

        تغییرات منفی بهتره

      • بهار

        بله دقیقا

    • م م

      من که اون همه زندگیمه اما اون انگار نه انگار که من هم وجود دارم:خسته شدم نمیخوام از دستش بدم شمابگید چکارکنم

      پاسخ ها

      • آیلا

        بهش بفهمون که دوستش داری، منتهی از راه غیر مستقیم.

      • بدون نام

        خب چجوری؟!

    • فاطي

      خوبه البته اگه چيزي فهميده باشم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعاهیچی نفهمیدی؟

      • بدون نام

        فکرلاو ولایک وپریفر بهتره پس نتیجه میگیریم که تو.......

      • فاطی

        یعنی من چی هستم؟!!!!!!!!!

    • samira

      خوب بود ولی اگه رفتارکسی از ریشه خراب باشه نمیتونه اجراکنه.منم کسی رو دوست دارم ولی از برخوردش میترسم وغرورم اجازه نمیده چیزی بگم

      پاسخ ها

      • زهرا

        ب نظر من خیلی ب این درو اودر نزنید

    • ساحره

      خوب بود عالیه

    • ساحره

      خوب بود عالیه

    • م ی

      بابا ول کن روراست باش خیلی بهتره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هان؟!

    • شهرام

      آدم اگه از اول روراست باشه بعداً براي خودش مشكل ساز نيست.شكسپر

      پاسخ ها

      • شیطان

        اگرروراست نباشه چی حالایه ذره دروغ بدنیست مگه نه فقط مثل یه همبرگری است که فقط نمک توش می ریزی همین وبس

    • هدا

      من دوخترم آخه نمی شه که فقط من حرف بزنم .نمیشه اون سر صحبتو باز کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب توسرصحبت رابازکن چرااون؟!!!!!!
        درضمن هداحون هروقت به این وبلاگ اومدی نظرت روواسم بنویس پاسخ...

    • بدون نام

      من کسی رو دوست دارم که اولش من رو دوست داشت ولی الان هیچ توجهی به من نمیکنه چی کار کنم هر چی خواستم فراموشش کنم نشد

      پاسخ ها

      • نظرکاربرگل منگولی

        خودت روبکش تاهم همه فراموشت بکنن هم خودت اونوفراموش کنی وهم خودت رو

      • هیلدا

        عزیزم درست صحبت کن

      • بدون نام

        اون رو فراموش کن چون دوست داشتنی که تموم بشه حس عشق یا دوست داشتن نیست هوسه فراموشش کن یا برو با یکی دیگه

    • پویا

      بابا این کارارو باید برای جذب کردن جنیفر لوپز بکنیم نه برای دخی های این دوره زمونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا آدم حسابی... دانا بوعلی سینااااااااااااااااااااااااااااابیمه ی موسسه ی خیریه دکتربه توچه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

      • بدون نام

        آره نه موافق نه مخالف

      • نظرتو

        تواون جنیفرلوپزرودوست داری؟عاشقشی؟؟؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        بروبابا

      • بدون نام

        آره موافقم ااما این وبلاگ که خیلی خوبه فقط کسایی که به غیرازبعضی هاپاسخ میدن یکم بی ادبن

    • عبدالله

      سلام احسنت به شماآفرین خیلی چیزای بدردبخوروخوب نوشتن خداقوت

      پاسخ ها

      • نظرمن

        خداازتوقوت بای بای خداقوت به قول خودت

    • پریناز

      هرکی که جواب نظرمنوبده واقعاواقعاهرشب دعایش می کنم.اگریه نفراومددوستی ماروبه هم زدچی؟!اون موقع چطوری بایددوستمون رودوباره قانع کنیم؟چطور؟من این مشکل بارهاوبارهابرام پیش اومده اما نفهمیدم چجوری دوستمودوباره جذب کنم؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظرم برورودرروی اون وایساوبهش بگو که ازجونم چی می خوای شایدیه حرفی زد

    • بدون نام

      نظربالاروبخونین...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب؟!

      • بدون نام

        واگه نخونیم؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      نظربالاروخواهش بخونین

      پاسخ ها

      • ناهیدجان...

        کسافتم یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • من

        ببخشیدناهیدچی گفتی؟!

      • بدون نام

        گفتم کسافت بینم ازنظرتوعیبی داره؟؟

      • هوی هوی هوی ولیام ولیام ویددیس گیوز رررررررررررررر

        بسه د یگه...

    • دلقک

      سلام به نوبرهای گرامی من بهتون نشون میدم یعنی چی... شماهمتون بیاین منوجذب کنین تامنم بهتون بخندم هه هه هه هه هه.........................................................................

    • نام ونشون من درآتش ذوب شده است

      سلاااااااااااااااااااااااااااام میبخشیدچراکسانی بعضی ازکسانی که میان نظرمیخونن وبعدپاسخ میدهن اینقدربی ادبن؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ممنون ازکسانی که به وبلاگ هافحش نمینویسن مخصوصا آقاسعید

    • فرشته

      سلام بچه ها من تازه رفتم مدرسه ی جدید اما هر کاری می کنم کسی باهام دوست نمی شه
      دارم دیوووووووووووووونه می شم به خدا.آخه با هر کدومشون می رم حرف بزنم خیلی باهام بی اهمیت رفتار می کنن تروخدا کمک کننین منو
      جون هر کی که دوسش داری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس اشتباه ازخودته بازم سعی کن این دفعه موفق می شی

      • پ.ز.خ

        من کسی رودوست ندارم ولی باشه عزیزم خیالت راحت شماره ی یکی ازدوستایی که تو ا ین کارن رودارم بهت میدم تاباهاش حرف بزنی اون بامن...به امیدد یدا...خداکمکت میکنه ازش کمک بخواه بروجلوقبله ی خداازش حلالیت بخواه به خاطرکارهای بدی که تاالآن انجام دادی وبعدازتوبه کردن هرآرزویی داری بگو دیگه بااجازه

      • آريانا فلاچي

        لباس شيك ومد روز بپوش اپديت باش لبخند بزن از خلاقييت وتواناييهايي كه داري تعريف كن

    • بدون نام

      من وقتی واسه بار اول با یه پسر میرم سر قرار خیلی حالت دفاعی و تهاجمی میگیرم همش دنبال اینم اون یه چیزی بگه من جوابشو بدم که کم نیاررم :( دست خودمم نیس خیلی تو رابطه ها غرور دارم و سعی میکنم تحویلش نگیرم :/ :| چیکار کنم خوووو :( همیشه ام رابطه هام خراب میشه با غرورم :(

      پاسخ ها

      • آريانا فلاچي

        داري اشتباه رفتار ميكني چون پسراازدختراي مرد صفت خوششون نمياد وزود از اون دورميشن

    • دختر بابام

      باور می کنی چیزی ازش نخوندم بجز خط اول ولی ازت ممنونم ک همچین سایتی گذاشتی!

    • جواد

      من یه بسر20ساله هستم وهنوز نتونستم بایه دختردوست بشم میگین چی کار کنم ازتنهای دارم دیونه میشم

      پاسخ ها

      • آريانا فلاچي

        ببين دخترا از پسراي بي ادب خوششون نمياد سعي كن بي خيال باشي اون موقع ميبين چقدر دخترا دوست دارن

      • reza

        حقیقت اینه که اسمت براشون دافعه داره و مطمئنا خوشگل نیستی.سه سوت که هیچی سی سال دیگه ام هیشکی دوستت نمیشه

      • بدون نام

        به نظرت دوس دختر داشتن ارزشه؟جای تاسف داره تو باید به خودت افتخار کنی برای من که یه دخترم پسر سینگلخیییییییلی بارزش تراز بقیسو دوس دارم عشقمم سینگل بوده باشه

    • marzie

      مرسی.حالادارم یادمیگیرم ارتباط با دوستام توی دانشگاه رو

    • ماریانا

      ممنون .واقعا به دردم خورد تا به حال نتونسته بودم راحت دوست پیدا کنم.

    • هانیه

      باعرض سلام حرف زیادی نزن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!بی زحمت والا

    • دوست

      عالی بود سعی میکنم از اول مدرسه اجراش کنم شاید خدا رحم کند

    • آريانا فلاچي

      لباسهاي شيك ومد روز بپوشيد هميشه لبخند بزنيد. وكم صحبت كنيد.وسعي كنيد اپديت باشيد

    • آرش

      نظر یعنی چیه؟؟؟؟
      فکرl
      کنم یه جور بازیه۰۰۰۰۰

    • سارا

      خیلی خوب نبودعزیزممممممممم

    • زهرا

      سلام ممنون خیلی خوب بود من زهرا 18 ساله از تهرانم تازه ورده یه کلاس مختلط شدم امروز میخواستم همرو اجرا کنم ولی تا اونجا که رفتم همش یادم رفت ....هی فک میکردم چی بود الن باید چی کار کنم ....تا اینکه خوده پسره اومد گفت چرا همش تو فکردی خخخخخخ

    • عسل

      خیلی ممنون

    • بدون نام

      عالی است دوستان خوبم.

    • سیاوش

      بابا من یک دونه بی ام و ۳۳۵iاروند کروک خریدم نامزدم از۲۴ساعت روز ۲۶ساعت پیش من بود

      پاسخ ها

      • amir1999

        خب راست میگه بیچاره حالا هی بشینید این چرت و پرتارو بخونید
        :||||||

      • رضا

        تخیلاتت رو به خورد ما نده .چون اگه اینجوری بودی .مثل ما علافا نمیومدی اینجا وقت تلف کنی

    • یه دوست

      سلام ممنون از راهکارهاتون من خوب بلدم نظرمو بنویسم ولی بیان اصلا نمیتونم از خودم بدم میاد بخاطر این نقطه ضعف شمرده نمیتونم بحرفم مسخره نکنیدحالتونوجا میارم هرچندبی ادبیه.خب سمت ادما میرم جذب میکنم ولی جایه اصلیش ک باس شمرده بحرفمو نظرمو ب فرده متقابل بیان کنم نمیتونم خیلی بده.میدونی...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا منم اینطوریم واقعا بده

    • میلاد تنها

      سلام دوستان.ایرانیا چرا اینطوری شدن...کلن زده بودم لول سه شده بود چهلو هفت نفربودیم کولیدر همرو کیک کرد...الان یه کلن تازه زدم بیاید اسمش:آخرشم تنهایی پرچمش سیاه قانونشم سه تا نقطه...

    • هستي

      سلام ممنون ،جالب بود

    • رها

      عالییییییییییییییه رفیق مرسی ک هست این سایت

    • به تو چه

      مزخرف و چرت بود بابا همش حرف مفت میزد

    • وحید

      بدرد تو نمیخوره. نظر هم نده

    • sevda

      سلام این همه نظر اخرش که چی؟؟؟؟؟باو فقط بی محلی کنین عااااااااااالیه من اولش به همه زیاداهمیت میدادم ولی رفتهرفته فهمیدم هرجقدبی محلی کنم بیشترجذب میشن الانم یه عالمه پیشنهادازدواج دارم ولی ازمن نظرمیخواین مجردی خیلیییییییی بهتره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عقده ای خودشیفته از عذاب دادن آدما لذت می بری ؟انسان واقعی دل داره و اینطوری نیس

      • بدون نام

        آفرین عالیه

    • مری

      من یه زن سی ساله ام باورکنید هیچ کار خاصی انجام نمیدم ولی ازوقتی معنی جذابیت رو فهمیدم واسه دیگران جذاب بودم خصوصا مردا بعضی وقتها ازاین جلب نظر ناخواسته حالم بهکم میخوره وعذاب وجدان میگیرم اخه متاهلم ونگاه ورفتار مردا اذیتم میکنه پس خانوما جذابیت واسه یه زن چیزی جز دردسر نداره ویکی مثل من همیشه زیر نگاه هوس الود مردا شکنجه میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخی

    • میثم

      مرسی از مطالبتتون

    • بدون نام

      ممنون خیلی مفید بود

    • مصطفی

      برای دوست داشتنی شدن کافیه خودتون باشید همین.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        !!!بهتر از خودت بشی که بهتره؟

    • هانی

      این مطالب خوبی بود.و در واقع هر انسانی باید اینطور باشه چون باادب بودن ملاک انسان بودنه.ینی همه باید سعی کنیم اینجوری باشیم.و این تظاهر کردن نیست.یاد گرفتنه.کودکی ک بلد نیس چطوری درس حرف بزنه و ب بزرگترش میگ تو بعدا ک یاد گرفت ببگه شما ینی داره تظاهر میکنه؟؟؟ یا اون اقایی ک فرمودن این رفتارا رو باید با جنیفر انجام داد باید بگم کشخصیت ادما ب معروف بودن و زیباییشون نیس بلکه ب ادبشونه.و وقتی تو خوب رفتار کنی ارزش خودتو نشون میدی .در واقع با این کارایی ک ننویسنده وبلاگ نوشته ک دسش درد نکنه مرتبه اولش واسه خودمونه ن جذب طرف مقابل .اینقد کوته فکر نباشید.ممنون مطالب خوبی داشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درد

    • علی

      سپاس گزازم

    • علیرضا

      ممنون از اطلاعات مفیدتون

    • بدون نام

      بنظر من قبل هر چیز آدم بایدخودش راگم نکنه هم به طرف مقابل احترام بزاره هم به خودش نباید زیاد به خودت سخت بگیری برای ارتباط باید برنامه ریزی کرد زیاد هم نباید به خاطر ارتباطی که بوجود نمیاد دربرابر طرف مقابل خودت را بی ارزش کنی این دوست نشد یکی دیگه بالاخره پیدا می شود باید امیدت به خدا باشه وخودت را روز به روز با ارزش تر کنی از هر لحاظ مطالعه روانشناسی داشته باشی هم مفید می باشد .موفق باشید

    • اریا منش

      به نظر منش کشکه

    • دیما

      منکه هیچ وقت از این روش ها استفاده نکردم و به نظرم ناکارآمد هستن :|

    • آلما

      من ک از پسرا بدم میاد چیکار کنم

      پاسخ ها

      • مرد

        خوب کاری میکنی.من که پسرم خودم از پسرا بدم میاد ...

    • محمد

      به نظر من یه تست بیا پشه خودم.
      عالی اما کمی با مهفومتر چون برای خیلی ها سخته که بعداز کلی خوندن به همه ی نکته ها دقت کند

    • فرزانه

      سلام
      بنظر من هرچی چاپلوس دروغ گو و عوضی باشی بیشتر همه جذبت میشن
      هیچکی جذب یه آدم راستگو و یک رو نمیشه

    • mahdi

      پول داشه باشه همه میان پیشت حتی اون کسی که بهش پیشنهاد دوستی میدی رد میکنه هم پولدار باشی خودش میاد پیشت

      پاسخ ها

      • رها

        اونی که تو فکر می کنی عشق نیست هوسه

    • بدون نام

      هیچکس راه درست جذب, کردن رو نگفت, اگه میخواین یه دختر رو جذب کنید فقط کافیه بخندونینش برا پسرا هم کافیه بهش حس مهم بودن بدین هر چرتو پرتی گفت بگین وای واقعا تو از کجا انقد چیز میدونی, پسرا معمولا خراب کارن کافیه به روش نیارین و وانمود کنید کاراش باحاله

    • Saraaaaa

      آقاااا
      حلهههههههههه

    • zibaye khofte

      به شما دوستان پیشنهاد میکنم کتاب آیین دوستیابی وچگونگی نفوذ در دیگران رو بخونید, از دیل کارنگی,,, مطالب بسیاااار مفیدی در این مورد داره

    • پریسا

      هاهاهاهاهاهاهاها
      شماها چقدر باحالید . تنها تفریحم اینکه نظراتتون رو بخونم
      ممنون که منو شاد می کنید:)

    • بدون نام

      60درصد نظراتتون چرت و پرت بودن
      خدایی چرا این مسخره بازیا در میارییبن/"

    • اسرا

      سلام خسته نباشید واقعا مطالب عالیییی و مفیدی بود مختصر و مفید اگه کسی اینارو رعایت کنه واقعا آدم جذابیه من دوستم اینطوری واقعا دیوونشم (حیفه تو صفحه به این لارجی آدمای چرت و مزخرفی که از نظراشون معلومه چه جور آدمایین و بیان نظر بدن)

    • :|

      من همیشه از مهربونیم ضربه خوردم دوستای زیادی دارم ولی متاسفانه همه فیک هستن هیچکدومشون نمیخوان موفقیت منو ببینن دقیقن بر عکس خودم همه برای بالا اومدن میخوان زمینت بزنن و فوق العاده خودخواهن فک میکنن خیلی شاخن خیلی دوست دارم این ادمارو از رفیقای واقعی تشخیص بدم ولی چطور

    • علیرضا

      سلام من ۲۰سالمه وبه تازگی دوستی هم سن خودم پیدا کردم اما احساس میکنم به من بی توجهه چون فقط منم که بهش زنگ میزنم واون گاها جواب پیامک میده تعریف ازخودنباشه ولی من ذاتا دررفاقت صادقم وحاضرم هرکاری برای رفیق انجام بدم وفقط بهش خوبی کنم حالا لطفا بگید چطور این دوستم رو جذب کنم؟؟؟؟

    • بدون نام

      من اصن از رابطه دختر و پسر خوشم نمیاد وفک میکنم پسرامی خان از احساسات سو استفاده کنن

      پاسخ ها

      • رها

        شما دقیقا درست فک میکنید

    • حمیدرضا

      یکی بیاد جذبش کنم

    • بدون نام

      راهنمای بفرمایید چگونه جذبش میکنی دوما طرف چه شرایطی داسته باشه

    • ;)R.Z

      به نظر من همه ی این حرفاچرت پرته اگه دخمله برو سر صحبت رو بازکن سعی کن بامزه باشی کم کم احساست رو بهش بگو ... دل به دل راه داره

    • ;)R.Z

      به نظر من همه ی این حرفاچرت پرته اگه دخمله برو سر صحبت رو بازکن سعی کن بامزه باشی کم کم احساست رو بهش بگو ... دل به دل راه داره

    • بدون نام

      چرت بود؟!!!!؟؟نبود؟روانیم خودتی

    • هادی

      عالی نبود فقط در حد متوسط

    • پسر بد

      سلام با یکی خیلی خوب بودم بعد وسط موضوعی که او میخواست براش بگم حقیقتو گفتم از یکی دیگه زد رفت حالا باید چه کنم تا دوباره خودش بیاد

    • N.D

      بابابریدسرکاروزندگیتون این چرت وپرتاچیه مینویسین .استغفراله

    • بدون نام

      منم یکی دوسش دارم عاشقشم ولی از اون وقتی ک باهاش دوس شدم ی جور دیگ شد

    • farshad98765@

      آگهی بود خخخخ

    • نیاز

      تو این دنیا قیافه و غرور آدما حرف اولو میزنه

    • عسل

      چی به چیه

    • Sanaz

      سلام من ساناز هستم چند وقت پیش یکی از همکلاسی هام انگار از من خوشش اومده بود ولی من متوجه نمی شدم حالا خودم به اون دختر علاقه مند شدم ولی اون خیلی با من لجه هر وقت می خوام کنارش بنشینم واسم قیافه میگیره به نظرتون من باید چیکار کنم

    • من عاشق شدم

      خوب بود

    • سمی

      تو آشنایی با دوستاتون یه چیز یادتون نره.غرور.من غرور ندارم و تنهام تو زنگای تفریح تنهایی میرم حیاط مدرسه

    • سمی

      تو آشنایی با دوستاتون یه چیز یادتون نره.غرور.من غرور ندارم و تنهام تو زنگای تفریح تنهایی میرم حیاط مدرسه

    • معصومه

      عالی بود

    • نیهان

      اگه غرور نداشته باشی اینا همش کشکه

    • پژمان

      من پسرم از رابطه باپسرها فقط خوشم میات

    • الهه

      واقعاافتضاحه که اوج دغدغه نوجوونای کشورمون شده پیداکردن دوست مخالف وناراحتی وخجالت ازسینگل بودنشون!این راههاروبذارین براجذب دوست همجنس وبعدهم ب وقتش برای کسیکه واقعاعاشقش شدین وقصدازدواج دارین ...

    • بدون نام

      بنظرمنکه این خیلی مسخرس ک اوج دغدغه ی بعضی نوجوونا نداشتن دوست جنس مخالفه وازاینکه سینگلن خجالت میکشن وناراحتن!این راهکارامال دوست همجنس ودرنهایت بموقعش وقتی واقعاعاشق شدین وقصدازدواج داشتین کاربردیه.

    • الهه

      اوناییک اینقد بددهنن فک میکنن دیگ خیلی شاخ وباحالن!ن عزیزم این ازبیسوادیه مخصوصاخانوماک نمادشخصیتن

    • فاطمه خانوم

      خوب بود مرسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج