۳۴۲۵۷۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

واکنش مسی پس از رسیدن به رکورد باتیستوتا

ستاره آلبی‌سلسته پس از رسیدن به رکورد بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال آرژانتین ابراز خوشحالی کرد و گفت که موفقیت تیمش برای او بیشتر اهمیت دارد.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی فوتبال آرژانتین بامداد امروز (یکشنبه) در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات صد سالگی کوپا آمه‌ریکا با نتیجه ۴ بر یک ونزوئلا را شکست داد و به جمع چهار تیم برتر این دوره از رقابت‌ها راه یافت.

لیونل مسی که در دقیقه ۶۰ گل سوم آلبی‌سلسته را به ثمر رساند، تعداد گل‌های ملی خود را به عدد ۵۴ رساند و با رکود گابریل باتیستوتا که پیش از این بهترین گلزن تاریخ تیم ملی آرژانتین بود، برابر شد. البته باتیستوتا در سال ۱۹۹۵ در بازی دوستانه‌ مقابل اسلواکی دو گل به ثمر رسانده بود که اگر این دو گل لحاظ شود او ۵۶ گل زده، اما با وجود اینکه فیفا این دو گل را به رسمیت شناخته، فدراسیون فوتبال آرژانتین آن را قبول ندارد.

لیونل مسی پس از پایان بازی در خصوص رسیدن به رکورد گلزنی اسطوره آرژانتین گفت: البته که رسیدن به رکورد بهترین گلزن خیلی اهمیت دارد چون نام بازیکنی همچون «باتی» آنجا دیده می‌شود. با این حال بیشتر بابت این خوشحالم که تیم به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات راه یافت و نتیجه خوبی هم مقابل ونزوئلا کسب کردیم. شخصیت تیم‌مان را در این دیدار دوست داشتم و همیشه همچون قهرمانان وارد زمین می‌شویم.

مهاجم آلبی‌سلسته که به همراه هم‌تیمی‌هایش تا فینال دو تورنمنت اخیر یعنی جام جهانی۲۰۱۴ و کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۵ پیش رفته‌اند، اما در نهایت از رسیدن به قهرمانی بازمانده‌اند، صحبت‌های خود را اینگونه ادامه داد: در دو تورنمنت قبلی به فینال رسیدیم و با وجود اینکه نتوانستیم به قهرمانی برسیم، باید بگویم که رسیدن به دو فینال پیاپی کار آسانی نیست. این تیم شایسته چیزهای بیشتری است و همگی می‌خواهیم در این دوره کوپا آمه‌ریکا به قهرمانی برسیم. حالا امیدوارم به سومین فینال خود در چند سال اخیر برسیم.

وی در خصوص رویارویی با تیم تحت‌هدایت یورگن کلیزمن در مرحله نیمه‌نهایی این دوره از رقابت‌ها اظهار داشت: آمریکا تیمی است که سعی می‌کند به حریفش نزدیک شود، حمله کند و در مجموع تیم سرسختی است. برای شکست آنها هم باید همان کاری را که تاکنون کرده‌ایم را در تقابل با آنها هم انجام دهیم. تیم ملی آرژانتین در حال پیشرفت است و باید به همین روند رو به رشد خود ادامه دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج