۳۴۲۶۲۵
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

بازداشت شرور خطرناک تهران

شرور خطرناک پایتخت که به اتهام نزاع و درگیری، تخریب و اخلال در نظم عمومی حدود سه سال تحت تعقیب بود، توسط ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: شرور خطرناک پایتخت که به اتهام نزاع و درگیری، تخریب و اخلال در نظم عمومی حدود سه سال تحت تعقیب بود، توسط ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شد.

در راستای اجرای دستور بازپرس دادسراي ناحيه ۳۳ مبني بر جلب ودستگيري شرور خطرناک فراری به هویت "آرمان" که به اتهام نزاع ودرگيری، تخريب و اخلال در نظم عمومی حدود سه سال متواری و دارای پرونده های مفتوح متعددی در مراجع قضايي و انتظامی ديگر است، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

ماموران طي اقدامات اطلاعاتي و با استفاده از شیوه و شگردهای نوین پلیسی آدرس وی در جاده خاوران سه راه سيمان شناسايي و سريعا اکيپي از عوامل به محل اعزام شدند.

متهم پس از حضور ماموران با يک دستگاه خودرو ۲۰۶ متواري شد که مامورين با رعايت قانون بکارگيری سلاح اقدام به شليک ۲ تير هوايی و ۳ تير جنگی به سمت خودرو کردند اما متهم موفق به فرار شد.

سرهنگ علیرضا لطفی رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ درباره این خبر گفت: با متواری شدن متهم، عوامل انتظامی با استفاده از شگردهای خاص پليسی و اقدامات اطلاعاتی بلافاصله مخفیگاه وی در مجيديه شمالی را شناسايی و در نهايت متهم را دستگير و جهت سير مراحل قانوني به يگان منتقل کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آمیتا باچان

      باریک...
      خوب بلدن فیلم هندیش کنن

    • زبونکوتاه

      خداقوت ای عزیزان

    • بهروز

      لطفا با این اشراربرخورد شدید و درنهایت تبعید به جای دور و وزیرنظر باشند با استفاده از دستبندهای الکترونیک متشکرم سربازان حضرت مهدی خسته باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج