۳۴۳۰۷۰
۱۷ نظر
۵۰۰۹
۱۷ نظر
۵۰۰۹
پ

آقایان دلواپس ۸ سال قبل کجا بودید؟

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: مردم تعجب می‌کنند چرا برای بعضی‌ها این همه تبلیغ پیرامون فیش‌های حقوقی مدیران دولت اهمیت پیدا کرده است.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: مردم تعجب می‌کنند چرا برای بعضی‌ها این همه تبلیغ پیرامون فیش‌های حقوقی مدیران دولت اهمیت پیدا کرده است.

مگر آنها در دولت قبل اختلاس‌های چند هزار میلیاردی را ندیده‌اند، بنیاد فساد دولتی کجا گذاشته شد؟ حالا این آدرس‌های غلط برای چیست؟ که بگویند این هم از دولت تدبیر و امید که به آن رای دادید؟اگر گاهی سیمای جمهوری اسلامی ایران را برای تماشای مجموعه رمضانی تماشا کنند باز می‌بینند همان رویه ادامه دارد. زیرنویس‌های مکرر «کمپین دفاع از حقوق ملت ایران» هی می‌آید و می‌رود، که مردم بیائید نامه به دبیرکل سازمان ملل را امضا کنید تا دو میلیارددلار حق خود را از آمریکا پس بگیریم. دو میلیاردی که دولت قبل آن را تقدیم آمریکایی‌ها کرد.

عجب شما که اصل برجام و توافق هسته‌ای را درهمین رسانه، برد آمریکا وباخت ایران می‌دانستید و می‌دانید، نکند فکر کرده‌اید ما نمی‌فهمیم این هم یک آدرس غلط برای القای بی‌کفایتی دولت در مطالبه حق ملت است؟ چرا اصرار دارید به ما ثابت کنید در رای دادن‌هایمان اشتباه کرده‌ایم؟

...از بازگشت امید واعتماد به مردم، پس از انتخابات عصبانی هستند و می‌خواهند این روحیه و خشم خود را به مردم هم سرایت دهند. پس اگر رئیس دولت قادر باشد با جذب سرمایه‌گذاری خارجی، رونق را به اقتصاد کشور برگرداند، با بیکاری و فقر و تورم مقابله کارساز نماید (که طی سه سال گذشته آمارها حکایت از این موفقیت دارد)، چون برخلاف اهداف آنان است موانع جدی ایجاد می‌کنند. خودسرها! احساس تکلیف می‌کنند سفارت عربستان را آتش می‌زنند. مملکت را ناامن جلوه می‌دهند، تا هیچ سرمایه‌گذار و جهانگرد خارجی جرات نکند از مرزهای کشور عبور کند تا چه شود؟ هیچ! آنها که مواجب خود را می‌گیرند تا به مردم ثابت گردد انتخاب اشتباهی کرده‌اند و این اشتباه را دور بعد تکرار نکنند و اگر بعنوان جایگزین از فردی اسم می‌برند که مردم بیشترین حساسیت را نسبت به او دارند، صرفا برای عصبانی کردن آنها و سنجش واکنش افراد ومحافل سیاسی است وگرنه در داخل خودشان به خوبی می‌دانند این امر امکان پذیر نیست.

اما فارغ از این همه هیاهو و هوچی‌گری‌ها و برنامه سازی‌ها، این واقعیت که مردم از وضعیت زندگی و روند پیشرفت امور ناراضی هستند را نمی‌توان نادیده گرفت و اتفاقا آقای روحانی باید همه تمرکز خود را متوجه این معضل نماید. اینکه مردم می‌دانند علت اساسی ادامه این وضع عملکرد گذشتگان در حوزه سیاست داخلی و بین‌المللی است که سه سال بیشترین وقت و فرصت جبران آنها را از دولت گرفته و همچنین فهم و درک آنها از مانع‌تراشی‌ها برای موفقیت و پیشرفت دولت، که تغییری در اصل مسئله نمی‌دهد و در عین حالی که بی‌شک دولت تدبیر وامید را شایسته آن می‌دانند که برای چهارسال دیگر از مردم فرصت بگیرد ولی انتظار دارند با این پشتوانه مستحکم، در برابر زیاده خواهی‌ها و مانع‌تراشی‌ها بایستد و کوتاه نیاید.

دولت تدبیر وامید نقاط قوت بسیاری دارد که مخالفان سعی دارند در هیاهوی سیاه‌نمایی خود آن را کم رنگ سازند، پس وظیفه اصلی تیم رسانه‌ای دولت در یکسال آینده تبلیغ این دستاوردها می‌باشد، آقای روحانی با تقویت ستاد فرماندهی خود و کنار گذاشتن عناصر غیر همراه کابینه، بایستی با اتکا به توان خویش این راه روشن را ادامه دهد، و از سرمایه بزرگ اعتماد و پشتیبانی مردم کمال استفاده را بنماید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خسته شدیم از این فرافکنی ها و توهم زدگی ها. خواهشا دیگه این خبرها(اگراسمش خبرباشه) را تو مجله نزنین!!!

    • علی

      تحلیل ابکی است تلخی عملکرد دولت بنفش بیشتر از شیرینی شعارها

    • حامد

      روحانی تنها نیست یک ملت پشتیبان داره .

    • بنده

      آقایان دلواپس هشت سال قبل همانجایی بودند که آقایان اصلاح طلب بودند!

    • بدون نام

      اقایان کدام رونق اقتصادی من الان یک ساله بیکارم هی میگن توروم اوردیم پایین تورم اگر منفی هم باشه من بیکارازکجا بیارم قبلا اگر تورم بود درامد هم بود

    • بدون نام

      دلواپس ،کدوم دلواپس اینا دلواپس خودشونن نه مردم و مملکت .

    • بدون نام

      اقایان روزنامه جمهوری اسلامی لطفا شماها خودتونو نماینده مردم معرفی نکتید

    • داریوش

      در هر دورهای مدیری خیانت کرد باید رسوا شود مردم پشتوانه انقلاب وریاست جمهور هستند تو چرا از بر ملاح کردن دوزد ها می حراسی ریاست محترم جمهور دستور عزل انان را نوشت واین نشان از برائت و شکیبایی ایشان دارد ریاست جمهور مردی مدبر توانا و محبوب قلب مردم است

    • بدون نام

      اقایان بجای متهم کردن اینو ان به وضیعت اقتصادی مردم برسید که زندگیمون داره از هم میپاچه

    • جلالی

      به قول شماآنها کجا بودند حتماد با دولت بودندند یا چشم پوشی کردند ولی ازشما باید پرسید بعنوان منتقددولیت کجا بودید ؟اگر بودید وگفتید چرا جامعه نپذیرفت. اگر نگفتید وسکوت کردید که بدتر.چی میگی آقا این اتفاق غلط افتاده یانه ؟اگر درست که درسته چرا بجای استقبال از برملاشدن یک کار خلاف برای جلوگیری کردن ازآن میپرسید دیگران کجا بودند هرجا بودند امروز اتفاقی افتاده که مسولین شرمنده ملت شده اند

    • بدون نام

      8 سال دولت اختلاس وتورم بلایی بروز کشور آوردند که مردم حاضرند هر کسی بر آنها حکومت کند بجز همفکران دولت گذشته .

    • بدون نام

      عجب تحلیلی فیشهای حقوقی میلیونی اهمیتی نداره.مرگ خوبه به همسایه.

    • بدون نام

      اتفاقاً تحلیل روزنامه جمهوری اسلامی خیلی هم واقعیت دارد.

    • بدون نام

      فیش ها رو کردن پیرهن عثمان

      روحانی امسال قراره کار اقتصادی که به مردم قشر متوسط و ضعیف مربوط میشه رو شروع کنه

      ایشالا اگه درآمد ها بره بالا با بهش رای میدم

    • بدون نام

      دلواپسان 800 میلیارد دلار درآمد نفتی کشورو در دولت قبل که دولت در طول 8سال از بابت نفت کسب کرد و سپس براحتی اتلاف کرد دلواپسی صداش درنیومد
      ولی الان چسبیدن به این حقوق ریالی مدیران و پیراهن عثمان کردن که اصلا قابل مقایسه با اون 800میلیارد نیست مثال قطره و دریاست. کلا جریان ریال و دلار که تفاوتش از زمین تا کهکشان است.دولت فعلی در مقایسه با دولت قبل بخاطر پایین بودن قیمت نفت درآمدی نداره.دولت فعلی در بهترین حالت سالی27میلیرد دلار درآمد داره ولی دولت قبلی سالی 100 میلیارد دلار بوده.تفاوت رو ببینید که از کجا تا کجاست. درآمدها و تفاوتها رو مقایسه کنید.

    • بدون نام

      سرجمع فیشهای مدیران دولتی 1میلبون دلارم نمیشه ولی در دولت قبلی چه ها که اتفاق نیفتاده بقول آقای هاشمی رفسنجانی مردم در دولت قبل فقط قله ای از کوه یخ رو میدیدن .....

    • mehdi

      کیه که قدر روحانی رو بدونه فقط طرفدارا احمدی نژاد میخوان خرابش کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج