۳۴۳۱۲۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

نفت منحل می‌شود؟

یکی از خریداران باشگاه نفت تهران ضمن ارائه شرایط پیشنهادی خود به هیئت واگذاری باشگاه نفت اعلام کرد اگر زمان بگذرد، دیگر کاری از دستشان برنخواهد آمد.

خبرگزاری تسنیم: منصور عرفانیان، نماینده شرکت بهنام پیشروی کیش در مزایده واگذاری باشگاه نفت تهران در مورد آخرین وضعیت پروسه واگذاری و خرید امتیاز این باشگاه گفت: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و اصل ۴۴ قانون اساسی مجموعه ما خواهان خرید امتیاز موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت تهران بوده و هستیم. ما از همان ابتدا که شرایط مزایده واگذاری امتیاز موسسه فرهنگی ورزشی باشگاه نفت تهران مطرح شد با رعایت اصول حرفه‌ای و بر مبنای دغدغه‌های بازیکنان، پیشکسوتان و مسئولان فوتبال تهران و باشگاه نفت به صورت جدی خریدار این مجموعه بوده و هستیم و برای حضور در مزایده دوم حتی شرایط‌مان را بهتر نیز می‌کنیم تا مانع از انحلال و محو شدن نام این تیم ریشه دار و سازنده تهرانی شویم.

وی تاکید کرد: حتی پیشنهاد خود را ۵ روز پیش به صورت رسمی به مسئولان مربوطه در وزارت نفت، رئیس شرکت ملی نفت ایران و کمیته واگذاری و رئیس فدراسیون فوتبال ارائه داده‌ایم. هدف اصلی ما این است تیمی در خور شأن و جایگاه تیم نفت تهران و مجموعه‌ خود را روانه لیگ شانزدهم کنیم. بدیهی است که با شرایط فعلی و محدودیت‌های زمانی که بوجود آمده خواهان تعیین تکلیف پیشنهادمان در اسرع وقت و سریعترین زمان ممکن هستیم چون اگر دیر شود دیگر کاری از دست ما برای حفظ این تیم ریشه‌دار تهرانی بر نخواهد آمد.

وی در مورد شرایط پیشنهادی مجموعه‌شان برای خرید امتیاز باشگاه نفت اعلام کرد:

۱- کلیه بدهی‌های موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت تهران در ظرف ۲۰ روز تعیین تکلیف و تسویه خواهد شد.

۲- مازاد بر پرداخت بدهی‌ها و هزینه‌های موجود طبق مذاکراتی با نمایندگان مالک فعلی داشته‌ایم به حساب ارائه شده توسط ایشان واریز می‌شود.

۳- بیش از ۲ میلیارد تومان به تیم های پایه نفت اختصاص داده و همه این تیم‌ها را از هر نظر تحت پوشش قرار می‌دهیم.

۴- ۳۰ درصد ظرفیت تیم‌های پایه به فرزندان کارکنان شرکت نفت اختصاص پیدا می‌کند.

۵- نفت تهران با همین نام و در تهران به فعالیت‌های خود ادامه خواهد داد.

به گزارش تسنیم با این شرایط باید دید چرا پس از گذشت حدود ۵ روز از پیشنهاد یکی از خریداران امتیاز باشگاه نفت تهران کمیته واگذاری امتیاز باشگاه نفت تشکیل جلسه نداده و این موضوع را بررسی نمی‌کند؟ اگر خریداران باشگاه نفت به دلیل از دست رفتن زمان کنار بکشند با توجه به اینکه مسئولان وزارت نفت اعلام کرده‌اند که قصد تیمداری ندارند آیا این باشگاه منحل خواهد شد؟ آیا ملوانی‌ها به خواسته خود خواهند رسید و بدون پرداخت یک ریال به لیگ برتر می‌آیند یا طبق اعلام قبلی تاج قبل از فینال جام حذفی، فجرسپاسی جایگزین نفت می‌شود یا هیئت رئیسه فدراسیون باید در این خصوص تصمیم بگیرد؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صیادی

      دارندبا شعور مردم گیلان به خصوص انزلی بازی میکنند

    • علی

      چه ربطی به مردم گیلان و انزلی داره ، تیمشون افتاده باید تلاش کنه برگرده لیگ برتر ، اصلا امسال اینجور بیان لیگ برتر اگه دوباره افتادن چی ، پس بهتره منطقی به قضیه نگاه کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج